"ne kaldı geriye peki? "
"verandaya konmuş bir sallanan koltuk. Üç çocuk "
"çocuklar tamam, koltuk eksik, e başka?"
"kendi çocuklarımız, senin ve benim çocuklarımız. "
"çocuklar diyorsun, üç çocuk! Bir değil iki değil, üç! "
"okul bitsin birinciden başlarız. "
"üniversiteyi biter bitmez bebek yapmak için mi okuyacağım aşkım?"
"Suzan abla ile konuşmuştuk bu konuyla ilgili olarak. Ev işi, iş, çocuk, eş hepsi birden çok yorucu oluyor demişti. Neriman teyzeme yardımlarından dolayı ne kadar minnettar olduğunu söylemişti. Bize yardım edecek çok kişi var bu anlamda ama çocuğumuzu başka birisi büyütsün istemiyorum ben şahsen. Senin, benim terbiyem ile büyüsün, anne baba kokusuyla büyüsün isterim. "
" diyorsun ki! Çalışmayı unut sen. Otur çocuk yap onları büyüt. "
" sen çalışmayı anneliğe tercih mi edersin? "
"çalışıp, çocuk sahibi olan o kadar kadın var. Ben de onlardan biri olabilirim. Maddi olarak ihtiyacımızın olmadığına dem vuracaksın şimdi biliyorum. Ama mevzu bu değil. "
"mevzunun o olmadığını anladım güzelim, ama ne olduğunu anlamadım. "
" neyse hayatım sorun yok. Ben öyle kendi kendine plan yapmaya başlayınca muhalefet olasım geliyor ya, durum ondan ibaret. Olabilir yoksa, neden olmasın. "
"olur değil mi? Seninle kocaman bir ailemiz olsun istiyorum, tıpkı senin ailen gibi "
"Allah sağlık versin aşkım, hepsi olur. "
"elma bahçesi olana vermiş oldu Metin babam kızını. Sadece askerlik durumu var. O da nasıl olacak bilmiyorum. Nasıl ayrı kalacağım o kadar zaman senden. Sensiz nasıl uyuyup nasıl uyanacağım, nasıl biter o askerlik? "
"ben askerlik mevzusunu tamamen unutmuşum. Bütün ayrılıklar evlenince bitti gibi geldi. Aşkım ya! Kaçarı da yok mecburi hizmet. Niye söyledin ki sen şimdi bunu. Asıl ben ne yaparım sen olmadan. "
Özge elindeki elmayı bırakıp kalktı. Buğra'nın kucağına oturup sarıldı. Neriman hanım çamaşır asmak için balkona çıkınca hızla kalktı. Elinden tutup Buğra'yı içeriye çekti.
"Buğra..
"sen iki yerde bana ismimle hitap edersin. Biri kavga ederken, diğeri.. Şu anda kavga etmediğimize göre.. "
"seni çok özledim "
"ama bir hafta dolmadı sevg...
Özge konuşmasını tamamlamasına izin vermedi. Kapı zili çalıyor, Öykü aynı anda kapıyı da yumrukluyordu.
"Buğracım, Aşkım. Özge ablaaa!"
"ah Öykü! Zamanlaman mükemmel gerçekten. "
"açmasak olmaz değil mi? "
"sence? Pamuk şekerim asla pes etmez. Kaldığımız yeri unutma ama tamam mı sevgilim. Ne istiyor acaba cadı. "
"ben bakayım, dur sen. "
Özge toparlanıp kapıyı açtı.
"buyurun prensesim. "
"amma da geç açtın Özge abla. Çok sıkıldım sizinle oturabilir miyim? "
"Buğracım misafirimiz var. "
Buğra
"kimmiş o misafir bi bakayım, küçük tatlı biri ise gelsin, yoksa evde yokuz biz"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖLÜMSÜZ (tamamlandı)
RomantizmÖzge defalarca ölümün kıyısına gidip günlerce oradan, geride bırakmak üzere olduğu hayatı düşünmüştü. Öldüğünde tekrar kavuşacakları zamana kadar , hasret, özlem, aşk acısı gibi duygular yaşayacak mıydı? Yoksa film bitecek, motor duracak, son sahn...