Özge başını cama yasladı. Buğra'nın evine geldiler. Özge gardıroptan üstüne uygun bir kıyafet seçti. Ne giyse bol geliyordu. Buğra bağcıklı bir eşofman altı çıkardı. Özge giyip belini iyice sıktı. Salona geçip müzik açtı. Buğra sesi kısıp onu koltuğa oturttu.
"önce konuşalım"
"ne konuşacağız daha?"
" en son mevzu üzerine. Sevgili gibi görüşelim diyordun ya, o konuyu. "
"sende sil baştan başlayalım diye yazmışsın notta. Bende onaylıyorum işte, öyle düşün. "
"nasıl yani? Kızım ben sil baştan derken onu mu kastettim. Her şeye sünger çekip yeni bir sayfa açalım dedim. Sen yeni sayfa değil, yeni defter diyorsun. Ben o kadar geriye gitmek istemiyorum "
"ya işte kafamıza göre takılacağız. Ne tam öyle, ne tam böyle. Sen gelir gidersin, ben gelir giderim. Arada yemek yeriz. Arada kahvaltı yaparız. Olmaz mı? "
"bu ne be! "
"ya canın çeker, alır profiterol gelirsin."
"ne diyorsun sen Allah'ını seversen. Kafanı bir yerlere mi vurdun? Hiç normal değilsin. Dost hayatı gibi, çirkin çirkin şeyler. "
"işine gelirse Buğra. "
"gelmiyor işime. Daha fazla saçmalayıp sinirlerimi bozma. Bu akşamlık yeter. Yat uyu sen. Yoksa ben devireceğim şişeleri. "
" hadi al gel, birlikte "
" lafın gelişi söylüyorum. Özge, güzelim, sevgilim bak bir derdin mi var? Varsa anlat nolur, böyle abuk sabuk konuşmazsın sen. Canına yandığım, canımı yedin. "
"bak sen bunu düşün. Bence çok renkli olur. "
" sana soru sordum. "
"Buğra hadi dans edelim. Işığı da kapatalım. "
Özge'nin sesi yumuşaktı. Biraz daha duygusal bir havaya bürünmüştü. Müziği yükseltti biraz. Işığı söndürdü. Buğra'nın gömlek düğmelerini açtı. Buğra yaptığı hiçbir şeye anlam veremiyordu. Kollarını gömleğinin içinden sırtına geçirdi. Başını dayadı. Sallanmaya başladı. Arada göğsüne küçük öpücükler konduruyordu. Buğra ne yapması gerektiğini bilmiyordu. Özge çok dengesizdi. Akışına bıraktı.
Sabah Özge önce uyandı. Buğra'yı izledi. Eğilip tenini kokladı. Saçları yüzüne değince uyandı Buğra. Özge'yi üzerine çekti.
" günaydın deli kız"
"günaydın yakışıklı "
" bebeğim "
"ben duşa girebilir miyim? "
"tabi de, acele etmeseydin "
"bu kadar yeter"
"neden sadece koynumda iken bir nebze olsun sevdiğini hissediyorum? Sonrasında neden bir yabancı gibi davranmaya başlıyorsun? Beni artık sevmiyor musun yoksa? "
".... "
" evet yada hayır diyeceksin. "
" seviyorum "
" o zaman niye böyle davranıyorsun? Aylardır ayrıyız. Ne bileyim, herhangi birine yeter diyebilirsin. Benim doymak istediğim bedenin değil ki, aşkın, ruhun. Seni bir bütün olarak özledim. "
"dur duraksız sorular soruyor, sürekli sorguluyorsun. Seni özlemesem, istemesem bu yatakta uyanmazdım herhalde "
"Bi ara yumuşadın, uysallaştın, kendini saldın. İşte benim Özge'm dedim. Seni bulduğumu sandım. Bana sevgilimi geri ver nolur. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖLÜMSÜZ (tamamlandı)
RomanceÖzge defalarca ölümün kıyısına gidip günlerce oradan, geride bırakmak üzere olduğu hayatı düşünmüştü. Öldüğünde tekrar kavuşacakları zamana kadar , hasret, özlem, aşk acısı gibi duygular yaşayacak mıydı? Yoksa film bitecek, motor duracak, son sahn...