"bir gün kendi çocuğumuz için de böyle alışverişe çıkacak mıyız acaba? "
"o kadar çok mu istiyorsun baba olmayı aşkım? "
"çok istiyorum güzelim ya. İstemediğim şeyi niye bu kadar dile getireyim yoksa?"
"çok tatlısın kocam. Alışverişi bitirip eve gidelim mi gitmeden önce. Beyhan'a adalardan aldıklarımızdan götürecektim."
"bende başka şey için sandım kız"
"akşama daha vakit var "
"bunlar güzel, hadi alıp çıkalım "
Akşam Beyhan kapıyı açtığında Özge onun biraz kilo almış olduğunu fark etti. Dolgunlaşmış, cildi parlak ve gözleri ışıltılıydı. Mutfak kapısı kapalı olduğu için Arhan geldiklerini duymamıştı. Beyhan kapıyı tıklatıp haber verdi.
"Arhan ne yapıyor? "
"akşam yemeğini tabi ki. "
"aaa! Bizim beyler pek hamarat çıktı maşallah. "
"bizimkisi biraz mecburiyetten güzelim. Yoksa mümkün mü? Bilmediğinden değil de ben yapabiliyorken en fazla salata yapar ya da masayı hazırlar. "
"mecburiyet derken? "
"kokulardan çok rahatsız oluyorum da "
"yaa güzel haber bu değil mi? "
"evet hayatım "
Özge gözleri dolu dolu Beyhan'ın karnını okşayıp sarıldı.
"çok sevindim kuzum benim. Tevekkeli bu güzellik oradan geliyor. "
"tebrik ederim Beyhan. Allah kucağınıza almayı nasip etsin inşallah. "
"sağ ol Buğracım. Darısı başınıza sizin de"
"inşallah "
Arhan elini kurulayarak mutfaktan çıkınca onu da tebrik ettiler. Özge
"kaç haftalık? "
"14haftayı yarın dolduruyoruz. "
"kaç aylık oluyor kızım. Üç mü dört mü?"
"ilk bebek düşük olunca üç ayı doldursun dedik. Artık düşük riski kalmadı dedi doktor bu sabah. Bende hemen seni aradım. İki hafta sonra cinsiyetini öğrenebilecekmişiz"
"nasıl saklayabildin bu kadar zaman sen, hayret! "
"çok zor oldu şekerim. İlk defa dilimi tuttum herhalde. "
"teyze olacağım desene. Çok güzel bir haber değil mi aşkım? "
"evet sevgilim müthiş bir haber. Böyle güzel haberlere ihtiyacımız vardı. Arhan abi yardım edeyim ben sana, kızlar biraz laflasınlar baş başa. "
"olur Buğracım. Bizim hatun bütün işi bana yıktı. "
"yemek olayına hiç girişmeseydiniz keşke. Çaya gelirdik, sohbet ederdik. "
" ne yani şimdi Özge aynı durumda olsa bizi çayla mı geçiştireceksiniz? Valla bacanak ben öyle çaya kahveye kanmam. Özge, Buğra çok güzel yemek yapıyor diyordu. O yemek sen ya da Özge fark etmez, yapılacak. "
"bayılır benim kocam mutfakta zaman geçirmeye. Sizi zevkle ağırlayacağına emin olabilirsin abicim. "
"göreceğiz bakalım. Hadi kapıyı açıyorum, koku yayılmadan siz balkona hanımlar. "
Özge ve Beyhan balkona çıktı. Özge tatilin nasıl geçtiğini ve sonrasında Buğra ve Eray'dan duyduklarını anlattı. Arhan ile Buğra da mutfakta sohbet ediyorlardı
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖLÜMSÜZ (tamamlandı)
RomanceÖzge defalarca ölümün kıyısına gidip günlerce oradan, geride bırakmak üzere olduğu hayatı düşünmüştü. Öldüğünde tekrar kavuşacakları zamana kadar , hasret, özlem, aşk acısı gibi duygular yaşayacak mıydı? Yoksa film bitecek, motor duracak, son sahn...