~Uneori aşteptarea ne maturizează, alteori ne omoară. V-aţi gândit vreodată că o aşteptare nu seamănă cu alte aşteptări? Aşteptările diferă între ele ca oamenii.~ Octavian Paler
Ziua a II-a
Harry's point of view
Doua zile.
Doua zile pana la excursie.
In doua zile, ea va fi complet a mea.
O voi lega pe vecie de mine.
Ranjeam ca o persoana bolnava mintal.
Dar sunt un demon.
Suntem malefici si bolnavi mintal prin felul nostru de a fi.
Era noapte.
Si ca in fiecare noapte, merg la ea.
Am patruns in camera ei.
De data aceasta dormea.
Era asa perfecta.
Era intinsa, in camasa ei de noapte alba din matase, facund-o sa para si mai perfecta si inocenta decat era deja.
Parea a fi un inger.
M-am asezat langa ea mangaindu-i trasaturile cu grija.
Spre surprinderea mea, isi duce o mana peste a mea, atingerea ei facandu-ma sa-mi inchid ochii de placere.
La naiba, o iubesc atat de mult.
Dar...
Anastasia are un cosmar.
Imi auzeam inima cum ii batea tare, iar transpiratia a inceput sa i se formeze pe frunte.
Ingrijorat, m-am aplecat sa o sarut, lipindu-mi buzele de ale ei pentru cateva secunde.
I-am luat trupul si am plasat-o la mine in poala, tinand-o strans in brate.
"Nu!" Tipa Anastasia, incepand sa planga in somn.
Mi se rupea inima cand o vedeam asa.
Continuam sa o mangai pe par, capul ei fiind plasat in scobitura gatului meu, respiratia ei provocandu-mi fiori.
Dupa cateva momente in care tot o tineam in brate si o mangaiam, protejand-o in somn, aceasta se trezi.
Spre surpinderea si placerea mea, prima ei reactie a fost sa-si puna picioarele in jurul taliei mele, iar mainile ei micute dupa gatul meu, lipindu-se complet de mine.
Ma strangea in brate cu toata puterea ei, eu continuand sa o tin la fel de strans in bratele mele.
Respira sacadat, iar visul ei imi provoca fiori pe sina spinarii.
Era speriata.
De mine.
Dar totusi, ma tinea in brate.
"Harold..." Anastasia sopti, continuand sa ma tina in brate.
Imi aflase numele.____________________________________________
Yep, povestea este foarte intoarsa si complicata, dar pe parcurs veti intelege.
Meh, cand va veni capitolul bomba, ma veti uri.
Va avertizez de pe acum.
*ranjet malefic*Dimineata/amiaza/seara placuta tuturor.
El'xx
CITEȘTI
Black(HS-AU)
Fanfiction"Inocenta ta ma innebuneste, ma face sa-mi pierd toate mintile, ma face sa ma comport ca un animal. Dar iubita mea,nu uita faptul ca esti a mea, doar a mea. Sufletul, inima, trupul, mintea, toate sunt ale mele. Precum eu sunt numai si numai al tau...