"Together we stand, divided we fall." ~Captain America:Civil War
Anastasia's point of view
Socul nu putea fi descris in cuvinte. Stiam ca urma sa mor, stiam ca imi vedeam sfarsitul in fata ochilor, dar sincera sa fiu, nu regretam nimic. In ciuda a tot ce s-a intamplat, pana la urma am avut si eu fericirea mea.Am picat in genunchi, tusind sange. Viata mi se scurgea cu fiecare secunda care trecea, dar era bine pentru ca ma indreptam spre linistea mea. In sfarsit, aveam si eu parte de linisite. Mai putin de rabdat.
"Ce pacat, ce risipa, ce tragedie." Ingana Diavolul, nerabdarea si extazul fiindu-i usor de deslusit din expresia maniaca pe care o avea.
"Tuturor." M-am oprit ca sa tusesc mai mult sange. "Ne vine la un moment dat." M-am fortam sa vorbesc, gatul arzandu-ma crunt. "Sfarsitul." Am latrat cu o voce ragusita.
"Pacat ca nu tu deti soarta ta in maini."
"De fapt o detin." Cu ultimele puteri pe care le avusesem ii scuip vorbele si astfel ma prabusesc lata.
"Pacat ca ai facut alegerea gresita, Ana."
Alegerea nu poate sa fie corecta sau gresita din perspectiva tuturor, ea variaza de la un individ la altul.
"Sa vedem unde sfarsesti pana urma. Ce mare risipa, un suflet cu o energie ca a ta mai rar intalnesti. Dar oricum, macar am avut deosebita onoare de a te cunoas-" O pocnitura, urmata de un sunet de crapat l-au intrerupt.
"Sa te scuture Dumnezeu de o mai atingi odata, nemernicule." Vocea sa, nu puteam s-o uit niciodata.
A venit dupa mine, desi i-am zis sa n-o faca. Mereu dorea sa ma protejeze, sa ma salveze. Dusmanul care il ataca si ii produce pagubele pe care le va vedea peste ceva timp va fi realitatea. Nu ma poate salva tot timpul.
"Te iubesc, Hal."
Ultimele mele cuvinte. Eram libera.
Author's point of view
Fata isi incepea calatoria inspre alta lume, dar ce nu stia ea era ca lasase in urma ei o inima de soldat, care treptat se transforma in iarna.Socul si disperarea il cuprinsera pe ingerul lui Satan. Inima i se racea, toata fericirea vestejindu-se. Vantul si zapada veneau ca o avalansa, fara control, omorand tot ce era bun, lasand goliciune. Memorile cu ea, impreuna cu sentimentele si iubirea fiind oprite.
Soldatul incepea procesul de transformare intr-un monstru, intr-o masina de asasinat.
Lumea critica mereu si isi exprima dezgustul fata de orice monstru, dar ei nu realizeaza ca monstrii nu se nasc, ci sunt formati de imprejurari si viata.
Ce vina avea trandafirul negru? Tot ce dorea era iubire si doar energie alba, pura, nu voia sa fie o alta creatura oarecare a Infernului.
Si-a cuprins cutitul pe care il avea in mana si s-a napustit asupra lui Lucifer, goliciunea oferindu-i soldatului agilitate si determinare.
Lucifer nu putea procesa ce se intampla. Fusese injunghiat, dar nu putea percepe cum o marioneta de-a lui putea sa-si invinga creatorul si stapanul.
Tatal Intunericului pica langa trupul neinsufletit al tinerei femei, varsandu-si stropi de sange pe ea.
"Harry." Tusea Satana, blestemandu-si lipsa de atentie.
Soldatul isi incrunta sprancenele si il privi cu o sclipire plina de ura pe creatorul sau.
"Cine dracu este Harry?"
Latura pe care se chinuia sa o ascunda cu atat de multa ardoare in toti acesti ani, acum iesea la suprafata. Mai puternica decat ar fi fost in stare sa o prevada, gata sa faca victime.
Papusa se napusti asupra creatorului, apucandu-i beregata si strangandu-i-o cu toata puterea sa. Desi stia ca nu il va omori, putea sa-si opreasca setea de rezbunare cu ranirea lui.
Lucifer a inceput sa dea frenetic din maini, precum un peste pierdut pe uscat. Era realist ca in curand avea sa intre pentru o perioada de timp in inconstienta, dar merita. La urma urmelor, i-a omorat ingerul pazitor, lumina din intuneric.
Pentru ca era atent doar la Satan ca sa faca dreptate, Harold nu a observat-o pe sireata lui sora care i-a sarit in spate, dandu-l jos de pe iubitul ei.
Harold, a carui bucatele sparte de inima se zbateau, fierbeau cu ura. Se intoarse incet si isi privi sora tradatoare.
"Tu nu ai norocul de a fi nemuritoare. Ai acceptat sa fi om si sa renunti la adevarata ta natura. Esti un nimic, Gemma, te pot calca in picioare si te pot omori cu o singura miscare." Sinistrul raset ii provoca fiori de neliniste rudei sale.
"Te atingi de ea si iti promit sa putrezesti in cele mai jegoase colturi ale Iadului." Lucifer scrasni din dinti, amenintandu-si marioneta.
"Cu tine? Ah, ce dragut, faci o fapta buna si iti asumi pacatele." Raspunse sarcastic soldatul.
"Ajunge!" Racni Stapanul care i-a dat un pumn in fata, fortandu-l pe trandafir la somn.
Trupul lui Harold pica langa cel al scumpei sale logodnice, amandoi avand fete relaxate, lipsite de orice urma de durere.
Unul langa celalalt erau si cadravrele celebrilor Romeo si Julieta, povestea acestora prevestind-o pe cea a nefericitilor logodnicilor batuti de soarta.
Gentil, Gemma si Lucifer au carat cele doua trupuri, asezandu-le intr-un pat matrimonial intr-una din camerele de la etaj.
Cu lacrimi amare, Gemma infasura bratele fratelui sau in jurul trupului Anastasiei, cei doi logodnici parand a fi intr-un adanc somn.
Pana si insusi Satan, Ingerul care a fost odata preferatul lui Dumnezeu, celebrul si inconfundabilul Stapan al nenorocirilor, varsa cateva lacrimi datorita scenei din fata lui.
Finalurile tragice sunt cele care ne reamintesc ca faptele noastre au reactiuni. Vom fi pedepsiti pentru fiecare strop de rau care a acaparat gandurile, vorbele sau faptele noastre, astfel, echilibrul perfect al Universului putea fi mentinut.
Posibil, sau mai mult ca sigur, situatia putea fi evitata, putea sa fie una fericita, care s-ar fi terminat in lacrimi de extaz si nu in stropi varsati de sange.
Omul, cel care a fost creat dupa modelul perfect al Divinitatii, totusi este o specie atat de imperfecta care refuza sa accepte ca greseste si ca o situatie se putea termina intr-un alt fel, unul poate mai optimist.
Ne vom putea salva oare? Regasi chiar?
Hal este un luptator, iar Ana este protejata lui.
Impreuna rezistam, despartiti cedam.
____________________________
Scuzati-mi absenta, dar am avut teze si toate alea. Oricum, voi ce mai faceti?
~W.S.
CITEȘTI
Black(HS-AU)
Fanfiction"Inocenta ta ma innebuneste, ma face sa-mi pierd toate mintile, ma face sa ma comport ca un animal. Dar iubita mea,nu uita faptul ca esti a mea, doar a mea. Sufletul, inima, trupul, mintea, toate sunt ale mele. Precum eu sunt numai si numai al tau...