~Iubirea vine la intamplare: pe unii, Cupidon ii ucide cu sageti, iar pe altii cu capcane. ~ William Shakespeare
Anastasia's point of view
Inima imi batea mai ca imi sarea din piept.
Simteam ca voi muri de frica.
Cineva a patruns in casa mea, si ce e mai terifiant e ca eu sunt in bratele individului respectiv.
Este unu noaptea, pentru numele Domnului!
Verificasem cu mainile si ochii mei daca usile si geamurile sunt inchise.
Din moment ce singurul geam ce ducea spre balcon, unde ma aflu eu acum, este deschis, evident ca puteam sa observ daca cineva patrundea neinvitat in locuinta.
Dar, Anastasia, aminteste-ti de cosmarurile tale.
De persoana care tot venea in ultimele luni dupa tine noaptea.
Constientul meu tinea mortis sa-mi reaminteasca aceste lucruri.
Dar, daca totul este o iluzie?
Daca totul este doar un cosmar sau o iluzie provocata de mintea mea obosita si ranita? Nu, Anastasia, nu te du cu gandul acolo.
Am oftat, incepand sa-mi calmez inima speriata.
Incet, mi-am reglat respiratia.
Individul care ma imbratisa pe la spate ma tinea strans respirand pe ceafa mea. Eram lipita de un piept tare.
Persoana respectiva plasa un sarut pe ceafa mea, provocandu-mi fiori,pulsul crescandu-si din nou ritmul.
Cine este misterioasa persoana?
Si ce vrea de la mine?
De ce ma bantuie noaptea?
De ce se joaca cu mintea mea?
Acestea erau unele din putinele intrebarile care ma macinau.
"Oh, Anastasia, scumpa mea iubita, in ce te-ai bagat, naiva mea? Un inger prins in ghearele raului" o voce masculina, ragusita, imi sopti la ureche.
Individul mai plasa un sarut pe gatul meu, strangandu-ma si mai tare, daca era posibil in bratele sale.
Vocea m-a facut curioasa.
Mi-a starnit interesul.
Eram speriata, dar si curioasa.
Cuvintele necunoscutului mi se repetau in minte, curiozitatea prinzand din ce in ce mai multa materie in mine.
Mi-am luat mainile de pe balustrada si mi le-am plasat peste mainile strainului.
Am simtit electricitate, in momentul in care mainile mele calde au fost in contact cu pielea rece a persoanei de sex opus ce ma tinea ostatica in bratele sale.
Prinzand putin curaj, mi-am intorc capul ca sa observ cine este necunoscutul.
Un icnet de uimire imi parasi buzele.
Am fost intampinata de nimic.____________________________
Cartea asta efetiv imi provoaca dependenta.
Sper ca si voua.
Pareri?El'xx
CITEȘTI
Black(HS-AU)
Fanfic"Inocenta ta ma innebuneste, ma face sa-mi pierd toate mintile, ma face sa ma comport ca un animal. Dar iubita mea,nu uita faptul ca esti a mea, doar a mea. Sufletul, inima, trupul, mintea, toate sunt ale mele. Precum eu sunt numai si numai al tau...