Capitolul 54

1.1K 82 7
                                    

"Nobody can tell what I suffer! But it is always so. Those who do not complain are never pitied."~Jane Austen

Anastasia's point of view

Ajungem la un moment dat in viata sa ne intrebam: Ce rost am eu? Eu, acel mic punct neinsemnat aflat intr-un univers infinit. Si stai, meditand la aceasta intrebare, simtind cum anxietatea si nimicul te devoreaza de viu, lasandu-te pe mana macinarii. Devii o gaura neagra de emotii si sentimente.

Ajungi sa supravietuiesti, fara a-ti pasa de trait. Doar supravietuiesti, pentru ca asa trebuie, nu pentru ca asa vrei. Supravietuiesti pentru ca nu esti egoist si iti pasa de cei care tin la tine. O faci silit, dar o faci. Simplul fapt ca reusesti sa supravietuiesti este o realizare importanta.

Stii bine ca aceia care te iubesc si te pretuiesc sunt fiintele care in aceasta perioada pot fi cele care pun bete in roate planului de a supravietui. Ii vei ierta pentru ca stii ca te iubesc, iar faptul ca ei te ranesc este doar rezultatul jocului demonilor interiori care ii controleaza.

Oh, dulce nebunie a carei plasmuire ofera cele mai mari capodopere, cum indraznesti a profita de cei slabi care nu se pot controla pe ei insisi?

I-am simtit prezenta in spatele meu. Eram in gradina si priveam cerul instelat, meditand la durerea si supravietuirea mea. Noaptea este momentul cand pot pune masca deoparte si pot sa ma las controlata de emotiile pe care le tineam ascunse in mine. Precum un val, ele aveau nevoie sa se revarse, pentru ca asa funtioneaza totul: actiune si reactiune.

Bratele sale s-au infasurat in jurul umerilor mei, iar capul lui era plasat deasupra crestetului meu.

Faptele sunt cele care demonstreaza ceea ce simtim mult mai mult decat vorbele. Nu te poate durea gura sa spui un cuvant fara a-l simti, dar pentru a face o fapta cam trebuie sa depui putin efort si sa consumi niste energie.

Intelegea ca l-am iertat deoarece il iubeam. Dar nu aveam cum sa uit ce a facut si cum a reactionat. Stiam ca am castigat o noua trauma care imi va afecta psihicul intr-un mod sau altul.

Persoanele pe care le iubesti sunt cea mai mare slabiciune a ta. Prin ele, poti fi ranit cel mai usor. In adaos, cel mai crud este acel moment cand ele sunt cele care iti infig in inima pumnalul si te ranesc.

"Te iubesc odata, te iubesc de doua ori, te iubesc mai mult decat inimile-ti inchisori ."

Black(HS-AU)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum