Capitolul 14

7.8K 419 20
                                    

~Începem să murim când nu mai avem puterea de a opta.~ Octavian Paler

Anastasia's point of view

Simteam ca nu mai puteam sa respir. Cineva ma strangea in brate, avand capul pe pieptul meu.
Mi-am deschis rapid ochii ca sa fiu intampinata de persoana care mi-a distrus viata.
Mainile le aveam libere, asa ca l-am impins de umeri de pe mine.
"Anastasia..." vocea lui obosita ma facu sa stramb din nas.
"Da-mi drumul. Nemernicule." Lacrimile au inceput din nou sa-mi pateze obrajii.
A devenit deja un obicei.
Nici nu ma mai mir.
Harold refuza si-si ingropa capul in scobitura gatului meu, strangandu-ma in continuare in brate.
Se simte atat de bine si corect.
Nu, Anastasia.
Nu poti face asta, uita-te ce ti-a facut.
Uite ce ai ajuns din cauza lui.
Un suspin imi scapa printre buze, facandu-l pe Harold sa se ridice rapid de pe mine, privindu-ma confuz si obosit.
Vazandu-mi lacrimile, ofta, luandu-mi trupul si plasandu-l in poala sa.
Mi-am sprijinit capul de pieptul sau, udandu-i tricoul cu lacrimile mele amare.
Iar el, ca de obicei, isi avea mainile infasurate in jurul meu, mangaindu-ma si alinandu-ma, pentru toate greselile sale pe care eu a trebuit sa le suport.
"Nu mai plange, ingerule." Imi sopti, plasand un sarut pe fruntea mea.
Fiind intr-un moment slab, neajutorata, mi-am infasurat bratele in jurul gatului sau, strangandu-l in brate.
Aveam nevoie de alinare.
Iar el este singura persoana in momentul de fata care mi-o poate oferi.
Plansul meu deveni zgomotos, trupul meu incepand sa tremure.
"Ingerule, calmeaza-te." Imi lua fata intre palme, mangandu-mi obrajii.
"Sunt doar eu."
Incerca sa ma aline din nou, dar ma facu sa plang si mai mult cu aceste cuvinte.
"Asta este problema" ii raspund soptit, simtindu-ma sleita de orice putere.
"Esti doar tu. Pentru totdeauna."
Stiam ca l-am lovit adanc in inima lui neagra.
Isi inchise ochii, iar pentru a doua oara, o singura lacrima i se prelinse pe obraz.
O lacrima de sange.
Mi-am ingropat capul in scobitura gatului sau, continuand sa-mi plang de mila.
Nu mai aveam scapare.
De ce m-a ales pe mine?
Cu ce am gresit eu, Doamne?

________________________________

Selfie-ul lui Harry cu tatal lui de astazi m-a ucis.
Cum poate fi atat de scump, omg.

El'xx

Black(HS-AU)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum