~When you trip over love, it is easy to get up. But when you fall in love, it is impossible to stand again.~ Albert Einstein
Anastasia's point of view
Inspira.
Expira.
Inspira.
Expira.
Trebuie s-o faci pentru el. Asta este lupta ta. Doar a ta.
Controlandu-mi emotiile, luandu-mi masca de gheata am deschis usa cafenelei, pornind cu pasi apasati spre barbatul pe care il dispretuiesc cel mai mult.
Sunetul tocurilor mele imi ofereau cumva putina incredere in mine.
La vederea mea, Lucifer zambi in stilul sau caracteristic: dispretuitor si intimidant.
Elegant, m-am asezat pe scaunul din fata sa, asezandu-mi mainile pe masa.
"Stimata Anastasia, ce placere sa te intalnesc." Rosti Satana, luandu-mi mana sa mi-o sarute.
Mi-am retras-o subtil, facandu-l sa rada.
"Spune ce ai de zis." L-am privit direct in ochi, furia incepand sa mi se acumuleze.
"Legat de?"Inspira, expira. Furia si energia negativa a altei persoane ajunge la tine. Incet, iti trece de barielele protectiare ale mintii. Isi face loc si ajunge la tine. Se aseaza confortabil, putin cate putin. Se tot acumuleaza. Apoi atingi punctul in care nu te mai poti stapani. Furia te controleaza. Este papusarul tau, iar tu esti doar o marioneta.
Reactia ta care va fi? Vei vrea sa-i faci rau persoanei respective, fara sa tii cont de viitoarele consecinte.Dar in acest moment, nu-mi permiteam sa-mi pierd cumpatul. Trebuia sa ma controlez, sa ma stapanesc.
Asa ca am si facut asta.Am inspirat adanc, inchizandu-mi ochii. Am expirat. Am repetat acest proces de respiratie adanca de cateva ori.
Mi-am redeschis ochii, de aceasta data calma.
"Ce vrei, Satan?"
Isi incruntase sprancenele, incercand din rasputeri sa inteleaga. Sa-mi inteleaga comportamentul si controlul de sine.
"Ce vrei de la mine?" Am repetat privindu-l insistent.
"Ma intrigi. Nu te pot citi. Nu te pot intelege. Esti o fiinta interesanta." Incepu, ranjindu-mi. "Haide sa facem o intelegere, ce zici?"
"Nici gand." I-am raspuns in secunda doi.
Nici in ruptul capului nu aveam de gand sa fac o intelegere cu Diavolul. Cu acest sarpe.
Mi-am impins scaunul, ridicandu-ma.
"Stai." Lucifer ma prinse de mana, provocandu-mi fiori.
Nu-mi placea. Puteam simti raceala, rautatea pura in acea simpla atingere.
Acea atingere nu se putea compara cu cea a lui Harry. Harry al meu. Natura lui adevarata nu era cea de demon, nicidecum.
Lucifer se ridica si el, infasurandu-si mana libera in jurul taliei sale.
Ma simteam dezgustator.
"Ia-ti mainile jegoase de pe mine, Satan." Am scuipat vorbele acid, dispretul fiindu-mi prezent in glas.
Isi apropie buzele de urechea mea, facandu-ma sa tresar din cauza fiorilor reci.
"Nici daca l-ar implica pe preaiubitul tau Harold?" Rosti incet, castigandu-mi atentia.
M-am zmucit brusc din stransoarea acestei fiinte, ridicandu-mi mana si plesnindu-mi-o de obrazul Diavolului.
"Sa nu te atingi de un singur fir de par de al lui, ai inteles?!" M-am rastit, impucangu-mi degetul aratator in pieptul sau.
Barbatul incepu sa rada jos, flacarile din privire contribuind la imaginea sa care infatisa furie pura. Dorinta de a intoarce favorul meu. Razbunare.
"Vom vedea asta."
"Nu vom vedea. Il lasi in pace. Nu ti-a facut nimic. Nu vei sta impotriva asta, m-ai inteles?!" Vocea incepea sa-mi tremure, lacrimi de furie incepand sa-mi impaienjeneasca privirea.
Dispretuiam cu pasiune cand mi se intampla asta. Sa plang de furie. Nu puteam sa-mi controlez prea bine asta.
"Daca doresti tu asta... Oferta mea inca mai este valabila. Simte-te libera sa ma contactezi cand vei dori."
"Asta se numeste santaj."
"N-am spus niciodata ca joc corect, scumpa mea."
Am strambat din nas la alintul pe care mi l-a oferit,el observandu-mi reactia imediat.
"La revedere, Lucifer." Mi-am intors spatele, pornind spre iesirea cafenelei.
Ii puteam simti privirea, si inca insistent."Nu imi plac despartirile, as prefera sa spun pe curand, Anastasia."
Ghinionisul Harold, daca el era protejat, atunci ingerul sau era la mila sortii.
___________________#necorectat
Craciun fericit, dragilor!
CITEȘTI
Black(HS-AU)
Fanfiction"Inocenta ta ma innebuneste, ma face sa-mi pierd toate mintile, ma face sa ma comport ca un animal. Dar iubita mea,nu uita faptul ca esti a mea, doar a mea. Sufletul, inima, trupul, mintea, toate sunt ale mele. Precum eu sunt numai si numai al tau...