~ O femeie poate sa ierte orice, in afara de faptul sa nu-ti pese de ea.~ Marin Preda
Harry's point of view
Ma ura.
Iubirea vietii mele ma ura.
Este numai vina mea.
Sunt un nenorocit egoist.
De cand lesinase am inceput sa plang.
Sa-mi plang pacatele.
Sa le regret mai mult decat orice alt lucru.
Sunt un prost.
Ii tineam trupul in brate, strangand-o la piept, lacrimile mele, continuand sa-mi pateze obrajii palizi.
I-am observat ranile sangerande pe care i le provocasem eu cu mana mea stupida. Mi-am inchis ochii, concentrandu-ma pe incantatie.
"Curare dolor coepit, scarring fa"
Imediat, sangele a incetat sa-i mai pateze pielea, ranile incepand sa se inchida, ca mai apoi sa se transforme in cicatrici.
I-am sarutat crestetul capului, continuand sa plang si s-o strang pe Anastasia la piept.
Am tresarit in momentul in care ea a inceput sa tuseasca, semn ca isi recapata constienta.
Incet, isi deschise ochii, privindu-ma confuza pentru cateva momente, o incruntatura brazdandu-i trasaturile de inger.
Realizarea o lovi, iar ochii i se marira.
Isi duse bratele micute la pieptul meu, impingandu-ma in spate, luandu-ma prin surprindere.
Imediat, se ridica, si incepu sa fuga in adancul padurii.
Am inceput sa ranjesc.
Mi-am sters lacrimile cu dosul palmei si am inceput sa alerg in directia in care a luat-o Anastasia.
Foarte bine, daca doreste sa ne jucam de-a soarecele si pisica, atunci asa sa fie.
"Anastasia!" Am tipat, sonorul vocii mele provocand un ecou in padurea tacuta.
Un sunet de uimire se facu auzit, semn ca iubita mea era in apropiere.
Folosindu-ma de simturile mele ascutite, am localizat-o si am si ajuns intr-o clipita in fata ei.
Un tipat scurt ii parasi buzele cand se izbi de pieptul meu.
Infasurandu-mi bratele in jurul ei, pentru a o impiedica din a se dezechilibra, am plasat un sarut in crestetul capului ei.
Anastasia incepu sa se zbata, dispretul si frica fiind emanate de catre trupul ei.
"Da-mi drumul, nebunule!" Ingerul solicita apasat, maxilarul fiindu-i inclestat.
"Cand o sa intelegi ca esti a mea?" O intreb, ridicandu-i barbia cu doua degete pentru a o privi in ochi.
"Nu sunt a ta!" Scuipa, dezgustul fiindu-i prezent in voce.
Am inceput sa rad.
Un ras amar.
"Iubita mea, poti fugi, dar nu te poti ascunde. Esti legata de mine pe veci. Poti sa lupti. Dar intr-un final, obosita si lipsita de speranta, te vei lasa de bunavoie a sta in bratele demonului tau."
"Nu ma voi da batuta. Voi lupta. Sunt o luptatoare. Nu te voi lasa sa ma distrugi, Harold."
O palma se lipi de obrazul meu, luandu-ma, pentru a doua oara prin surprindere.
Anastasia, incerca a fugi din nou, dar am fost mai rapid decat ea.
I-am prins delicat mana, facand-o a executa o piruieta, spatele ei fiind lipit de pieptul meu acum.
Mana mea dreapta era tinuta la spatele meu, in timpul in care cea stanga era sub pieptul ei, tinandu-i mana micuta intra mea.
"Ingerule, accepta." Ii soptesc la ureche, apropierea noastra provocandu-i fiori pe sina spinarii.
Printr-o alta piruieta, am readus-o fata in fata cu mine.
Privind-o in ochi, am lasat-o incet pe spate, mentinandu-mi mana stanga in mana ei dreapta, iar celalalt brat al meu ii mentinea cu grija trupul pe spate.
Avea capul lasat pe spate, dandu-mi acces complet la gatul ei alb si fin.
Respiratia i se opri pentru cateva secunde, fiind complet uimita.
Incet, m-am apropiat de pielea gatului ei pentru a-i plasa un sarut umed.
Inima ii batea cu putere in piept, frica si adrenalina pompandu-i in sange.
Inca un sarut ii fu plasat pe linia maxilarului ei, ea inchizandu-si ochii pentru cateva secunde.
"Da-mi drumul" sopti, dar nu facu nici o miscare.
"Ma tem ca nu-ti pot indeplini dorinta." Ii spun, dandu-i un zambet, inainte de a-mi lipi buzele de ale ei.
Respiratia i se opri in gat, uimirea fiind usor citita pe chipul ei.
Dar, de data asta nu mi-a raspuns la sarut.
Dupa cateva secunde in care doar eu o sarutam, mi-am dezlipit buzele de ale ei.
"Ti-am spus, sunt o luptatoare." Imi ranji, plasandu-si mana pe obrazul meu.
Mi-am inchis ochii de placere, mana ei calda simtindu-se atat de minunat pe pielea mea rece.
Spre surprinderea mea, isi lipi buzele de ale mele, sarutandu-ma cu ardoare.
Cu grija fara a ne dezlipi buzele, am ridicat-o, acum fiind amandoi lipiti unul de celalalt, eu avand mainile pe talia ei, iar ale ei fiind plasate peste ale mele.
Bucurandu-ma de sarut cu toata fiinta mea, am simtit din nou o usturime in obrazul stang.
Din nou, Anastasia ma plesnise.
"Nemernicule!" Tipa, lacrimile incepand sa ii impaienjeneasca privirea.
Am privit in jos, stiind exact la ce se refera.
"M-ai consolat dupa cosmarul meu atunci. Doar ca sa-l faci acum sa devina realitate." Veninul si durerea din vocea ei ma faceau din nou sa-mi regret faptele.
In noaptea aceea, cand imi aflase numele, il aflase pentru ca a avut o premonitie.
A visat exact ce i s-a intamplat acum.
De la ritual, pana in momentul in care ma sarutase de buna voie, cu cateva momente inainte de a-si aminti premonitia.
Iar eu, ca fiind egoistul care sunt, am alinat-o atunci, doar ca s-o distrug acum.______________________
#capitolnecorectat
Daca sunteti confuzi, in capitolul 7 Anastasia a avut acel cosmar. Adica ce i s-a intamplat acum.
Capitol nou pentru ca in weekend nu postez deoarece merg sa-mi iau rochie de banchet, deci da
Pareri legate de capitol?
Surprinsi?El'xx
CITEȘTI
Black(HS-AU)
Fanfiction"Inocenta ta ma innebuneste, ma face sa-mi pierd toate mintile, ma face sa ma comport ca un animal. Dar iubita mea,nu uita faptul ca esti a mea, doar a mea. Sufletul, inima, trupul, mintea, toate sunt ale mele. Precum eu sunt numai si numai al tau...