Capitolul 9

8.2K 562 29
                                    

~ Ciudat, mi se pare că oamenii fug de fericire, nu o caută.~ Mircea Eliade

Cu 24 de ore inainte

Harry's point of view

24 de ore.
24 de ore nenorocite pana cand o voi face a mea pe veci.
In sfarsit o voi avea pentru totdeauna pe Anastasia.
Era ora pranzului, iar Anastasia, bineinteles ca era la liceu.
Asa ca m-am decis sa-i fac o vizita.
Ajungand rapid datorita abilitatilor mele de demon la liceul ei, m-am ghidat, simtindu-i prezenta aproape.
Ajungand pe holurile goale, am intrat in sala de clasa unde era ea.
Si inca o persoana...
Ceva nu era in regula.
Din inauntrul salii de clasa se auzeau hohote de ras, ceea ce imi provoca nervii sa-mi clocoteasca in vene.
Am dat buzna in clasa, avand parte de un soc.
Anastasia si cu un baiat radeau amandoi, dar vazandu-ma, s-au oprit din activitate.
"Ce se petrece aici?" Am spus nervos, apropiindu-ma de baiat, dorind sa-l prind de guler si sa-l drobesc de perete.
Cu pasi repezi, eram pe punctul de a-l pocni, dar m-am oprit in ultima secunda.
Anastasia era in fata tipului, iar eu eram aproape s-o lovesc pe ea.
Socat, m-am dat doi pasi in spate.
Iubirea vietii mele era speriata, ii simteam frica.
Iar baiatul tremura de frica.
"Pleaca si nu privi inapoi." Anastasia ii sopti tipului la ureche.
"Nu te las singura cu nebunul asta."
Impresionant, pustanul voia s-o apere.
"Arthur, ma descurc, crede-ma. Acum, pentru binele amandurora, pleaca."
"Ai grija de tine, Ana." Strangandu-i mana Arthur parasi clasa.
In tot acest timp, eu ramasesem impietrit din cauza nervilor mei.
Anastasia ramase singura cu mine in clasa.
Maniat peste masura, ma duc si inchid sala de clasa, intorcand cheia ce era in broasca, pentru a ma asigura ca nu paraseste niciunul dintre noi incaperea, sau mai rau, sa intre cineva peste noi.
Intorcandu-ma spre fata inocenta pe care o iubeam mai mult decat viata mea, am lasat natura mea de demon sa ia stapanire asupra mea.
M-am repezit la Anastasia si am lipit-o de perete.
Mi-am lipit si eu corpul de al ei, luandu-i fata intre palme si zdrobindu-mi buzele de ale ei, sarutand-o apasat.
"Esti a mea" ii soptesc peste buze, infasurandu-mi bratele in jurul trupului ei, tinand-o strans lipita de mine.
Respiratia i se opri in gat, iar ea isi infasura bratele dupa gatul meu.
"Este doar un coleg. Si oricum, daca ar fi fost mai mult de atat, tot nu era treaba ta, Harold." Imi sopti la ureche provocandu-mi fiori pe sina spinarii.
Cuvintele ei imi facura si mai mult sangele sa-mi clocoteasca in vene.
Am inceput sa presar saruturi pe linia maxilarului ei, facand-o sa-si plaseze palmele pe pieptul meu, in incercarea de a ma impinge de pe ea.
Mi-am plasat buzele peste gatul ei, ca mai apoi s-o musc tare, facand-o sa tipe.
Am inceput sa sug pielea inrosita, plasandu-i apoi un sarut peste muscatura de dragoste pe care i-am provocat-o.
I-am lasat un semn ca sa stie toata lumea ca este a mea.
Anastasia isi duse o mana peste zona imflamata, incnind cand degetele ei au atins muscatura.
"Animalule." Suiera printre dinti, plina de dispret.
" Esti a mea." Ii soptesc din nou, plasandu-i un sarut apasat pe buze.
"Nu sunt a nimanui." Sopti la randul ei in urechea mea.
"24 de ore, iubito." Aceste cuvinte fiind spuse, ii mangai obrazul cu degetul meu mare, plasand un ultim sarut apasat peste buzele rosii ale ingerului meu, inainte sa dispar.

_______________________________

Va avertizez de pe acum, capitolul urmator va fii mai sensibil pentru anumite persoane, deci daca nu va simtiti confortabil, o sa va rog sa nu-l cititi.
Ce parere aveti, ce se va intampla?

El'xx

Black(HS-AU)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum