~O clipa de dragoste face mai mult decat o viata de marire.~ Mihail Sadoveanu
Harry's point of view
Trecand prin cele 9 cercuri ale Iadului, reusind sa urc muntele cunoscut ca si Purgatoriul, am reusit intr-un final sa ma aflu la poarta dorita.
Portalul care imi oferea posibilitatea de a ma intoarce la ea.
Am indurat toate chinurile si ororile pentru a ajunge la Portile Paradisului.
Ajungand la ele, le-am deschis ca sa pot fi intampinata de baia ei.
Intrand acolo, am vazut-o pe ea.
Cum incerca sa se sinucida.
Oh, iubita mea.
Imediat, am ajuns la marginea cazii. Am apucat-o de incheietura mainii, tragand-o ca s-o scot din cada. Am lipit-o de pieptul meu pentru a o putea bate pe spate, eliminand apa inghitita de ea.
"Scumpete, acesta nu este finalul cursei tale in caruselul vietii." I-am soptit la ureche, provocandu-i fiori pe sina spinarii.
Realizand cine sunt, dupa ce s-a linistit putin, se dezlipi de mine pentru ca sa ma priveasca in ochi.
Imediat, ochii ei i s-au umplut de lacrimi, ea ducandu-si mana la gura, ascunzand un suspin.
"Harry..."
I-am zambit, un zambet dulce, real.
"Chiar eu, iubito."
Si-a dus rapid mainile la fata mea, incepand sa ma mangaie.
Intr-o secunda isi lipi buzele de ale mele.
Primul nostru sarut real, neobligat.
Buzele ei calde, moi, mi-au lipsit atat de mult. Atingerea ei gingasa se simtea atat de bine, atat de perfect.
Nu pot sa cred ca aproape era s-o pierd.
Ne-am dezlipit amandoi din sarut, privindu-ne incruntati unul pe celalalt, indreptand degetul aratator spre piepturile persoanei opuse.
"Tu-" am inceput amandoi, in acelasi timp.
"Idiotule."
"Idioato."
Din nou, amandoi am zis in acelasi timp, facandu-ne sa zambim.
"Taci." Mi-a spus lipindu-si din nou buzele de ale mele.
Sarutul era lent, pasional, incarcat cu iubire si pasiune.
In sfarsit, dupa toti acesti ani nenorociti si prin toate necazurile prin care am trecut, am reusit sa-mi gasesc un suflet pereche.
O persoana care sa iubeasca dracul care sunt eu.
Dintr-o data, intr-un moment de neatentie, ea m-a tras de umeri, facandu-ne pe amandoi sa cadem in cada plina cu apa.
Anastasia chicoti, in timp ce eu o priveam incruntat, desigur, glumind.
Nereusind sa-mi mai ascund fericirea, un zambet imi inflori pe buze, facandu-i ochii Anastasiei sa sclipeasca de fericire, de iubire.
"Nebuno, de ce ai facut asta?" O intreb jucaus, incolacindu-mi mana in iurul taliei ei lipsite de orice material.
Stiam ca era doar in lenjeria intima, dar nu este momentul acum.
Nu asta conta acum.
Ceea ce era important in momentul de fata este faptul ca suntem amandoi reuniti din nou impreuna.
Nu imi pot exprima fericirea si usurarea in cuvinte.
Amandoi eram lipiti unul de celalalt, prinvindu-ne in ochi.
Nu erau nevoie de cuvinte pentru a descrie ceea ce gandeam.
Doar din priviri stiam ce gandea celalalt.
"Gemma ne va omori cand va vedea mizeria de apa ce este pe jos." Anastasia spuse, facandu-ma sa rad.
"Mai intai pe tine, dupa ce afla ce ai incercat sa faci."
Obrajii ei incepand sa se inroseasca, Anastasia imi plesni mana.
"Micule demon, nu este vina mea ca voiam sa fiu cu tine. Imi sacrificam confortul aerului conditionat de acasa pentru ca sa fierb in suc propriu, alaturi de tine in iad."
Am inceput sa rad alaturi de ea.
Amandoi faceam haz de necaz.
Dar nu asta conta, din nou.
Trecutul este trecut, prezentul este important.
"Te iubesc, ingerule." I-am soptit dandu-i o suvita umeda de par dupa ureche.
"Te iubesc, demonule." Mi-a raspuns, inainte de a ne lipi impreuna, din nou, buzele."Te iau în braţe: mersul meu să fie mersul tău. Îţi cânt ceva. Cântecul meu să fie vibraţia ta. Scriu o carte: emoţia mea în idee să fie a ta. Vreau să sporesc prin tine. Tot ce mă sporeşte e adevărat." Constantin Noica
____________________________
Yassyyy yass, poftim, mandrul a reaparut. Stiu ca v-am facut fericiti, stiu eu.
Maine incepe scoala *plansete pe fundal alaturi de tipete* asa ca am zis sa va fac ultima particica ramasa de vacanta mai frumoasa.
Si apropo, ne apropiem incet-incet de final, mai estimez cam 7 capitole ramase+epilogul.
Soooooo, multa bafta in noul an scolar.All the love,
~Elly.~
CITEȘTI
Black(HS-AU)
Fanfiction"Inocenta ta ma innebuneste, ma face sa-mi pierd toate mintile, ma face sa ma comport ca un animal. Dar iubita mea,nu uita faptul ca esti a mea, doar a mea. Sufletul, inima, trupul, mintea, toate sunt ale mele. Precum eu sunt numai si numai al tau...