Capitolul 49

1.3K 112 22
                                    

~You're dripping like a saturated sunrise
You're spilling like an overflowing sink
You're ripped at every edge but you're a masterpiece
And now I'm tearing through the pages and the ink.~ Halsey, Colors

Harry's point of view

Tradarea a dus la suferinta. Iar suferinta la durere continua. Intr-un final, durerea s-a incheiat cu goliciune, deseori aparand caderi nervoase.
In tot acest timp, ea era acolo pentru mine. Ea era roca mea, ancora mea. Ma mentinea pe linea de plutire.
Atunci cand apareau caderile nervoase, ea era acolo. Ma tineam de ea cu toata puterea care imi mai ramasese, ingropandu-mi fata in gatul ei, patandu-i-l cu lacrimile mele sangerande. O patam cu sangele mele.
Dar, ingerul meu nu se plangea. Ma alina, lingandu-mi ranile, vindecandu-ma cu iubirea ei.
"Esti distrus, dar pentru mine esti o opera de arta, dragule." Imi soptea dulce, sarutandu-mi fruntea transpirata.
"Iubito." Suspineam, plangand si mai tare, inecandu-ma cu propriile mele suspine.
Luandu-mi fata intre mainile ei, ma privea intens, studiindu-mi vulnerabilitatea. Isi lipi buzele de obrazul pe care tocmai ce se prelingea o noua lacrima de sange. Imi saruta pleoapele, coltul gurii, stergandu-mi fata de lacrimi. Imi oferi un sarut, calmandu-ma.
Imi asezam capul inapoi pe pieptul ei, lasandu-ma iubit, strans in brate de ingerul meu care ma proteja.
In acest punct, lacrimile incetau sa mai apara, durerea transformandu-se in goliciune.
"Stii, durerea aceasta, a tradarii este cea mai crunta. Rana provocata de cutit este atat de adanca incat ajungi la pamant, stand in genunchi. O sa treaca un timp in care iadul va fi privit ca fiind un rai comparat cu momentele pe care le vei resimti. Nu sti cat poate dura, scumpul meu Harold. Dar la final, te vei ridica. Esti puternic, esti capabil. Eu voi fi alaturi de tine. Intotdeauna, ingerule."
Vorbele ei erau muzica pentru auzul meu, muzica linistitoare, oferindu-mi mici pauze de la goliciune.
Cu ea care ma tinea, ma proteja, ma alina puteam sa ma calmez. Oboseala punea stapanire pe mine. Mainile ei imi masau scalpul, iar bataile inimii ei ma induceau intr-o transa. Iar astfel, adormeam. Paraseam realitate pentru o vreme, evitandu-mi suferinta si goliciunea.
Dar, gustul amar al tradarii nu ma parasea pentru nicio secunda.

Ei ne pot distruge inimile, dar nu ne vor lua sufletele.

Black(HS-AU)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum