Capitolul 25

4.2K 293 37
                                    

  Before

                Draga suflet ratacit,

 
        Iti simt inima urland de durerea, atat de puternica. Nu pot intelege cum o persoana, o fata atat de frumoasa, poate ascunde in interiorul inimii sale o durere atat de imensa.
       Nu pot vedea cum tu, acum, la ora 3 dimineata, plangi atat de puternic, un plans incarcat de atata durere.
       O fata atat de mica, slaba si delicata sa poata avea in inima atat de ranita, sangeranda, dar care sa poata batea in continuare atat de puternic. Iar aceasta durere sa fie mascata de un zambet fals, atat de reusit, de o masca extraordinar de bine construita.
      Dar, eu vreau sa-ti alung aceasta durere, aceasta tristete din pretioasa ta inima. Vreau sa o opresc din a sangera. Vreau sa o ingrijesc, sa-i alin durerile si cruntele rani. Sa ii ofer iubirea mea. O iubire sincera, neconditionata si care sa dureze infinit.
       Stiu ca venind din partea mea, un demon, nu ar trebui sa sune in acest fel. Pentru ca eu, un demon, nu ar trebui sa pot fi capabil de a iubi, nu? Dar, uite ca pot.
       Stiu ce este durerea, o durere mult mai mare decat a ta, cauzata de singuratate si inima franta.
       Naivitatea si desarta mea speranta, au condus la aceasta durere, la care se adauga singuratatea. Am fost atat de disperat sa scap de nenorocita singuratate, incat mi-am aruncat inima primei persoane care parea sa fie pasatoare.
       Dar, aparentele inseala, de cele mai multe ori. Iar in cazul meu, a fost asa. Nerabdarea aceasta cauzata de disperare a cauzat frangerea inimii mele.
       De aceea, sufletule, eu nu vreau sa te ranesc sau sa profit de trupul tau. Eu vreau doar sa-ti vindec inima, sa-ti ofer inima si iubirea ta, ca in schimb, sa primesc de la tine iubire.
      Stiu ca nici tu nu vrei sa profiti de mine, simt asta, pentru ca tu, trecand prin durerea aceasta nenorocita, nu vrei sa-i faci pe ceilalti sa o simta, cum o simti atat de puternic tu. Bunatatea sufletului tau imi arata acest lucru exemplar.
      Si stii de ce te-am ales pe tine, dintre toate persoanele, dupa 460 de ani cauzati de singurate, dupa ce inima mi-a fost franta?
      Cantecul inimii tale ranite, alaturi de puritatea sufletului tau mi-au atras atentia, dintre toti acesti oameni care sunt pe pamant.
      Te urmaresc din umbra de cateva luni, dar asta doar pentru ca nu indraznesc sa-mi arat adevaratul chip, deocamdata.
      Sper ca nu-mi vei frange inima si tu, iar indiferent de felul in care ma voi comporta in viitor, te rog sa ma intelegi.
      Nu stiu cum ar trebui sa-mi arat iubirea, sa ma comport cu tine. Dar voi incerca. Iar daca iti voi provoca lacrimi, te rog sa ma ierti.
     Stiu ca poti indura durerea. De aceea te-am ales pe tine.
     Inghite-ti fricile, sterge-ti lacrimile si mergi inainte cu capul sus, scumpa mea printesa. 
     Sunt aici ca sa te apar.

Black(HS-AU)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum