~ Dorinţele şi aspiraţiile oricărui individ omenesc sunt nemărginite, încât funcţiunea principală a vieţii, a inimei sale este nu realizarea unei dorinţi ci dorinţa, voinţa ca atare.~ Mihai Eminescu
Harry's point of view
Doream ca acest moment sa dureze la nesfarsit.
Iubeam faptul ca buzele ei dulci le sarutau de bunavoie pe ale mele.
Cand amandoi am ramas fara aer, ne-am desprins din sarut, dar continuam sa avem fruntile lipite, iar mainile impreunate.
"Te iubesc." Ii soptesc, privind-o cu emotie in ochi.
Ea inghiti ochii, inspirand adanc.
Apoi, sopti cuvintele la care am visat tot timpul asta nenorocit:
"Te iubesc."
Am privit-o socat, avand un zambet imens pe fata.
"Vorbesti serios?" O intreb fiind cuprins de extaz, iar ea da aprobator din cap.
Spre surprinderea mea, imi saruta obrazul, exact acolo unde aveam gropita din cauza zambetului.
Gestul ei imi facu inima sa faca salturi de bucurie.
Dintr-o data nu am mai simtit-o pe Anastasia in bratele mele.
Ea incepu sa fuga, facandu-mi semn sa o prind.
Zambind in continuare, fiind cuprins de fericire si implinire, am inceput sa fug dupa ea.
"Iubito!" Am chicotit in momentul in care am prins-o.
Ea se intoarse, zambindu-mi cuceritor, plasandu-mi un sarut scurt pe buze inainte sa-mi scape.
Rasul ei ma facu sa zambesc si mai larg, fata durandu-ma de la atata zambit.
"Nu ma prinzi!" Ea tipa dupa mine, fugind in spatele fantanii ce decora gradina.
"Ba da!" Am inceput sa fug si eu in jurul fantanii, amandoi invartindu-ne in cerc pentru cateva secunde.
O idee imi veni in cap, facandu-ma sa-i ranjet malefic.
Ea se uita confuza la mine, oprindu-se.
Folosindu-mi abilitatile de demon, am trecut prin mijlocul fantanii, tragand-o dupa mine.
Pierzandu-ne echilibrul amandoi am cazut in fantana, udandu-ne complet.
Anastasia tipa de uimire, ceea ce ma facu pe mine sa rad.
"Ne-am udat putin, hm, ingerule?"
"Perversule." chicoti in stilul ei caracteristic, strangandu-ma in brate.
Incet, ne-am apropiat buzele, unindu-ne intr-un sarut.
I-am muscat buza de jos, facand-o sa scoata un sunet de uimire, permitandu-mi limba sa se infiltreze in gura ei.
Sarutul era pasional, incarcat de iubirea pe care ne-o purtam amandoi.
Dar, dintr-o data, am simtit un lichid metalic in gura, facandu-ma sa ma desprind din sarut.
Am privit-o socat si speriat pe Anastasia cum incepu sa tuseasca sange, apa din fantana prinzand o culoare rosiatica.
Ingerul meu, imi cazu in brate, privindu-ma in ochi. Vedeam cum viata i se scurgea incet incet din trup.
"T-te iubesc." Sopti, mangaindu-mi obrazul.
Lacrimile imi curgeau siroaie, privirea mea fiind neclara.
Anastasia isi inchise ochii, iar inima i se opri din a mai bate.
M-am inecat, suspinand, strangand-o la piept.
Mi-am ridicat privirea si am vazut-o pe nenorocita cu un cutit insangerat in mana.
Sangele ingerului meu.
"Tu!" Tip veninos, strangand si mai tare la piept trupul, acum lipsit de viata, al Anastasiei.
Ranjind in stilul ei batjocoritor, imi raspunse:
"Salut si tie, Harry."______________________________
Nu ma omorati, o va face examenul inaintea voastra.
Si asta nu e finalul, dragilor, nu uitati asta.
Saptamana viitoare nu voi posta deloc pentru ca am examenele, drace.
Va iubesc si din nou, nu ma omorati!El'xx
CITEȘTI
Black(HS-AU)
Fanfiction"Inocenta ta ma innebuneste, ma face sa-mi pierd toate mintile, ma face sa ma comport ca un animal. Dar iubita mea,nu uita faptul ca esti a mea, doar a mea. Sufletul, inima, trupul, mintea, toate sunt ale mele. Precum eu sunt numai si numai al tau...