Capitolul 41

2.2K 171 8
                                    

~A moment of patience in a moment of anger saves you a hundred moments of regret.~ Unknown Author

"Care e scopul tau pana la urma? Ce rau vrei sa faci de aceasta data, Lucifer?" Intreba Gemma iritata.
Diavolul incepu sa rada, privind-o atent.
"Nu am voie sa-mi vizitez fosta iubita, Gem? Si de asemenea, pe fostul iubit al surorii mele?"

Harry's point of view

De multe ori reactionam impulsiv in situatii in care rabdarea ne este pusa la incercare.
Nu mai gandim rational, ne lasam coplesiti de emotii.
Putini sunt aceia care reusesc sa-si pastreze calmul si sa isi mascheze emotiile in situatile care esti inecat in emotii.
Renunti si uiti ca esti om. Incepi sa te comporti ca un animal. Gandirea rationala dispare, adevarata noastra natura iesind la iveala.
La urma urmei, cu ce ne deosebim de animale?
Toti facem parte dintr-un mecanism.
Incerci sa-ti pastrezi calmul in situatiile dificile.
Nervii ti se acumuleaza. Ura iti otraveste gandirea. Iar o singura propozitie, o singura fraza poate fi ultima picatura de otrava. Energia negativa si toate emotiile ies la suprafata.
Iar atunci jocul este pierdut.
Jocul controlului, pe care ti-ai promis ca il vei pacali si il vei castiga, te invinge.
Si acum, totul este la mila sortii.
Petrecerea impulsivitatii incepe.

I-am dat drumul mainii Anastasiei si am sarit pe insusi Satan.
Forta pe care am folosit-o ne-a facut pe amandoi sa ne pierdem balanta si sa ne rostogolim pe jos.
Amandoi aruncam pumni pe unde nimeream, ura duelandu-se.
Cand eram pe punctul de a-l pocni in maxilar, mainile Anei m-au oprit, ele tragandu-ma de pe blestematul Inger Al Intunericului.
Si-a infasurat mainile in jurul gatului meu, lipindu-ma de pieptul ei.
Inima ei batea neregulat, anxietatea ei putand fi resimtita in jur.
Ii era frica. Pentru mine.
Nu dorea ca sa fiu ranit.
"Idiotule, m-ai speriat." Imi sopti in par, amandoi fiind asezati pe asfaltul rece.
Efectul pe care ea il avea asupra mea era uimitor.
Ma linistise. Printr-un mod in care eu nu mi-l pot explica, ea a facut ca toata energia aceasta negativa, toata ura pe care o resimteam sa se evapore. Toate acestea printr-o simpla imbratisare.
"Nu mai lasa emotiile sa te controleze din nou." Imi lua fata intre palme si mi-o studie cu atentie.
Imi saruta bland si delicat toate locurile imflamate, facandu-mi inima sa tresalte de fericire.
Aceasta fiinta era viata mea. Ea reprezinta tot ce aveam eu mai de pret.
Daca doua suflete sunt menite sa fie impreuna, nimic nu le poate desparti.
Hopurile vor reprezenta doar factori care ii vor ajuta ca relatia sa fie si mai indestructibila.
"Haide." Se desprinse din imbratisare, oferindu-mi mana pentru a ma ajuta sa ma ridic pe propriile-mi picioare.
I-am simtit corpul cum a tresarit cand m-am sprijinit putin de ea.
O durea. Locul in care a fost injunghiata ii mai provoca durere inca.
Dar pentru nici o secunda nu se dadu inapoi. M-a ajutat sa ma pun pe picioare, fara sa spuna un singur 'au'.
Femeia mea era puternica, obstacolele fizice nefiind o problema atunci cand vine vorba de mine.
Sprijinindu-ne amandoi unul de celalalt, ne-am apropiat de Gemma si Lucifer. Acestia se certau, gesticuland foarte violent.
"Ajunge." Am spus pe o voce ragusita, facandu-i pe cei doi sa isi atinteasca atentia asupra mea si a Anastasiei.
"Nu-mi spui tu cand ajunge." Incepu Satan sa rada batjocoritor.
"Masoara-ti vorbele, Lucifer." Anastasia il atentiona dur, facandu-l sa fie intrigat.
Din ce observasem pana acum, Lucifer era foarte socat cand Ana ii dadea replicile. Si culmea, nu raspundea.
Nu inteleg ce planuieste. Ce vrea sa faca. Sunt mirat cum de nu riposteaza.
Ceva nu este in regula.
"Nu ma intereseaza ce s-a intamplat in trecut. Ce a fost in trecut ramane in trecut. Suntem in prezent. Acesta conteaza. Nu vei rezolva nimic, Lucifer, nu vezi asta? Poate sunt oameni mai slabi, fiinte mai slabe pe care tu consideri ca le poti batjocori si chinui. Dar nu si pe noi. Pleaca. Nu ai ce cauta aici. Nu este batalia ta."
Ochii lui se marira considerabil pentru a nu stiu cata oara de cand a intrat in contact cu Anastasia.
Lucifer ii lua mainile Anei in ale lui, inchizandu-si ochii, cercetandu-i energia.
"O inima de aur. Mainile iti sunt reci."
Anastasia continua sa-si pastreze masca, raceala din privire regasindu-se in cea a mainilor ei la auzul vorbelor Celui Blestemat.
"Pleaca." Am rostit toti trei catre Satan, facandu-l sa rada intunecat.
"Fie in favoarea voastra atunci. Dar, trecutul mereu va va bantui."

"Pregateste-te de vanatoare, sufletele puternice sunt cele mai de valoare."

Black(HS-AU)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum