2. Powinnam..?

231 4 0
                                    

~ Lucy ~

08.01.2022r. Sobota.

Jak zawsze, kiedy wracałam z babcią z zakupów, zaglądnęłam do skrzynki na listy. Wypadło kilka rachunków, reklam, ulotek.. po co to komu? Zaśmiecają tylko.
Rzuciłam wszystko na ławę w salonie i rozpakowałam zakupy. Moja babcia niestety sama by sobie nie poradziła, a jestem jedyną osobą z rodziny, która jest blisko - mianowicie mieszkam z nią. Żadne z jej dzieci jej nawet nie odwiedza.

- Lucy, ja muszę jechać do lekarza, mam na szesnastą, zrobisz jakąś kolację? Będę około dziewiętnastej dopiero. - powiedziała dzwoniąc na taksówkę.

- pewnie, o nic się nie martw, zadzwoń jak będziesz już wracać. - poszłam ją odprowadzić pod drzwi. - i daj proszę znać jak wyniki.. - przytuliłam ją i zamknęłam po niej drzwi.

Usiadłam na kanapie i złapałam za te wszystkie listy i reklamy.
Rachunek za prąd, za wodę, coś z banku, reklama krzeseł, ulotka z jakimś klubem, bony na jedzenie w Taco Bell.

Swoją szczególną uwagę skupiłam na ulotce klubu.

- heaven.. - przeczytałam szeptem.

Były tam przeróżne oferty. Od prywatnych pokazów, do imprez tematycznych. Czemu wejście jest takie drogie? 400 dolarów za osobę? Usługi ogólnie są tam pieruńsko drogie!
Wpisałam w internet, ale nic o tym nie było, jedynie numer telefonu, a nawet lokalizacji nie było. Tych ofert tyle, że każdy coś dla siebie znajdzie. Szukają tancerki. Zbyt podejrzane dla mnie..

Rzuciłam papier z powrotem na miejsce i zaczęłam sprzątać. Włączyłam muzykę i zajęło mi to trochę.
Właśnie poszukuję pracy, ponieważ mój były chłopak.. mnie zostawił dla innej dziewczyny. Wtedy wyrzucono mnie z poprzedniej roboty. Nie miałam się gdzie podziać przez pare dni, dlatego poszłam do mojej jedynej rodziny, do babci. Z rodzicami nigdy nie miałam dobrego kontaktu, dlatego jak najszybciej się od nich wyprowadziłam. Mam dziewiętnaście lat, w tym roku kończę dwadzieścia, dopiero zaczął się rok 2022, a ja czuję, że będzie to najgorszy rok w moim życiu, chociaż.. nie wiem, czy może być gorszy niż 2021.. nieważne.

Kiedy zrobiłam kolację, mój wzrok znowu wylądował na ulotce. Nie mogłam się jej pozbyć z głowy, jest osiemnasta, a ja mam jeszcze sporo czasu do powrotu babci.

Zadzwonić tam? Wzięłam ulotkę do ręki i zaczęłam czytać. Wszystko jest tam podane, adres, godziny otwarcia, numer.. zapytam się tylko, czy mają wolne miejsca i jak wyglądają zarobki.

Usiadłam przy wyspie kuchennej i wystukałam numer. Po trzech sygnałach usłyszałam miły damski głos.

- witamy w HEAVEN, słucham? - powiedziała.

- dzień dobry, ja z zapytaniem o waszą ofertę pracy. Zainteresowała mnie. - cały czas w ręku trzymałam ulotkę.

- co by pani dokładnie chciała wiedzieć? - zapytała miło.

- chciałam zapytać o zarobki, jak to wszystko u was wygląda.

- wszystko zależy ile pani zarobi w jedną noc. Rozumiem, że chce pani do nas dołączyć jako tancerka?

- tak, ale jestem bez doświadczenia w tańcu.

- totalnie nie szkodzi. My tutaj wszystkiego wyuczymy. Już pani tłumaczę jak to wygląda. Jak pani przyjdzie do nas na dzień próbny, zaczniemy od oprowadzenia po klubie. Zwykle robi to jeden z trzech szefów, następnie zapoznamy panią z grafikiem, ale dopiero przy podpisywaniu umowy, ustalimy pani godziny pracy. Przygotujemy dla pani choreografa, a on panią zacznie uczyć. Po tygodniu, powinna pani umieć taniec i wtedy umówimy się, na tak zwany "pokaz od pani". Jak wszystko pójdzie zgodnie z tym co szefowie oczekują, przygotujemy umówę i powitamy panią. Czyli, jakby pani zarobiła w jedną noc za, na przykład, cztery prywatne pokazy, co daje 2 000 dolarów, 20%, inaczej 400 dolarów z tego idzie dla nas. Rozliczamy się zawsze po zamknięciu klubu. To co pani dostanie z napiwków idzie dla pani. Myślę, że za cały miesiąc może pani wyciągnąć nawet do czterdziestu tysięcy dolarów. - zakończyła, a mi szczęka opadła.

- okej. Bardzo dziękuję. Zastanowię się jeszcze i jakby co, to zadzwonię.

- czekamy, miłego dnia.

Nie wiem.. będę tańczyć dla obcych ludzi. Nie może być aż tak strasznie. Tylko to tylko taniec, przecież..

Powinnam..?

Welcome to HEAVEN.Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz