Part 54

206 23 3
                                    

ပ်ိဳး

အပိုင္း (၅၄)

#ပ်ိဳး

111802323

“တ…တကယ္လား..ေမႀကီး..ဘယ္…ဘယ္သူနဲ႕လဲ…”

“ေမႀကီး ေမြးစားသား ေအာင္ထြန္းနဲ႕…”

“ဟယ္..ဦးထြန္းထြန္းနဲ႕ေပါ့…”

ေမေလးမွာ လုံး၀ မထင္ထားလို႔ ဖုန္းေျပာရင္း  မ်က္လုံး ျပဴးသြားေပမဲ့ ေမႀကီးက ရယ္ေနသည္။

“အဟင္း..ဟုတ္တယ္…ဒီတိုင္းလည္း ေမႀကီးက အလုပ္ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ား ကို သူတို႔ႏွစ္ေယာက္နဲ႕ပဲ လြဲထားရတာပဲေလ…”

ေမႀကီး  ႐ုတ္တရက္ႀကီး စီစဥ္တာကို ေမေလးမွာ အေတာ္ေလး အံၾသေနရသည့္ အေျခအေနပါ..။

ဦးထြန္းထြန္းကလည္း အိမ္မွာ ငယ္ငယ္ကတည္းက ေနတာ ဆိုေပမဲ့ အန္တီေက်ာ့က ဘယ္ေယာက္်ားမွ စိတ္၀င္စားတာ မဟုတ္ဘူး..။

သူမယူခ်င္ပါဘူးလို႔ ေျပာထားတာ ေမေလးတို႔လည္း ၾကားၿပီးသားမို႔ သနားေနမိသည္။

“အန္တီေက်ာ့ က လက္ခံရဲ႕လား ေမႀကီးရယ္…”

ေမေလး မွာ အန္တီေက်ာ့ကို ကိုယ့္အေမနဲ႕မျခား သံေယာဇဥ္ ရွိေတာ့ စိတ္ပူမိပါသည္။

“ေက်ာ့ ကေတာ့ ျငင္းတာေပါ့..ဒါေပမဲ့ သူ႕ကို စ္ိတ္မခ်ဘဴးေလ….ညီမဆိုတာထက္ ကိုယ့္သမီးေလးလို ေမြးထားတာဆိုေတာ့ အသိုင္းအဝုိင္းႀကီးေတြနဲ႕ဆိုရင္လည္း ကိုယ့္ညီမ အေၾကာင္း ကိုယ္ အသိဆုံးေလ…အဟင္း..ေက်ာ့က စိတ္ထားေကာင္းေပမဲ့ အေျပာက် ဆိုးတယ္…အလိုလိုက္ထားေတာ့ နည္းနည္းလည္း ဆိုးခ်င္ေသးတယ္…အသက္ကေလးကလည္း ရလာၿပီဆိုေတာ့ အားနည္းခ်က္လို အႏွိမ္ခံရမွာလည္း စိုးရတယ္ေလ…အဲေတာ့ အဆင္ေျပမဲ့လူ သူ႕ဒဏ္ခံနိုင္မဲ့လူကေတာ့ သူနဲ႕ပဲ အၿမဲအလုပ္လုပ္ေနရတဲ့ ေအာင္ထြန္းပဲ ေတြ႕ေတာ့တယ္…”

“ဦးထြန္းထြန္းဘက္ကေကာ…”

“သူက ေမႀကီး ေမြးစားသားဆိုလည္း မမွားဘူးေလ….ျမတ္တို႔ငယ္ငယ္ကတည္းက အိမ္မွာေနလာတာပဲ….အခုဆို ေမႀကီးနဲ႕ ေက်ာ့က အေရာင္းအ၀ယ္ကိစၥေလာက္ပဲ လုပ္ေတာ့တာ…ေယာက္်ားေပါင္းစုံနဲ႕ ေျပာဆိုရတဲ့ ကား လုပ္ငန္းပိုင္းေတြကို သူပဲ ဦးစီးလုပ္ေနတာ…အမ်ားႀကီး အားကိုးရေတာ့ သူ႕ကိုလည္း လက္မလႊတ္ခ်င္ဘူး… ေက်ာင္းတက္တဲ့ အ႐ြယ္ကတည္းက တစ္ေကာင္ႂကြက္ ေရာက္လာၿပီး အၿပီးေမြးစားထားသလို ျဖစ္ေနတာ ဆိုေတာ့ သူ႕အေၾကာင္း သူ႕စိတ္ အကုန္သိၿပီးသားေလ…သူက သစၥာသိတဲ့ လူစားမ်ိဳးပါ…ေမႀကီးတို႔ ေက်းဇူးေတြကို ေထာက္ထားၿပီး အိမ္မွာပဲ တစ္သက္လုံး အလုပ္ကူရင္း ေနမယ္ဆိုရင္ေတာင္ သူအိမ္ေထာင္က်သြားတဲ့အခါ သူစိမ္းျဖစ္သြားမွာပဲေလ…ဒီကေလးက အရည္အခ်င္းရွိတယ္…ယုံရတယ္..သစၥာရွိတယ္..မက္ေမာမႈ ကင္းတယ္…သူ႕ေၾကာင့္ ေက်ာ့ဘ၀မွာ ဒုကၡမေရာက္နိုင္ဘူး ဆိုတာ သိေနေတာ့ ေမႀကီးပဲ ကမ္းလွမ္းလိုက္တာပါ…သူကေတာ့ “မေက်ာ့ သေဘာထားကို ေမးပါဦး”တဲ့ေလ…သူ႕အစ္မကို ေၾကာက္ရရွာတာကိုး…”

ပ်ိဳးWhere stories live. Discover now