57. Magyarázat?

256 25 4
                                    

-Gabi állj meg!-kapta el a bőröndjét Clint.
-Add vissza.
-Pillanat, csak hallgass meg minket.-kezdte Tony.
-Tudom hogy Stevenek akartok segíteni de nem érdekel. Nem békülök ki vele.-makacs volt. De miért is ne lett volna mikor megtudta hogy a férje a háta mögött mással van.
-Csak hallgasd meg. Lehet...lehet megtudjátok oldani.
-Nem akarom megoldani. Elég volt.-nyúlt volna a bőrönd után mikor meghallotta Steve hangját.
-Kicsim csak öt percet adj.
-Hogy hazudj újra? Eleget hallottam már.
-Jarvis.-szólalt meg Tony.-Amint bent lesznek...zárold az ajtót.
-Mi?-kapta fel a fejét Gabi.
-Steve vidd!-a kapitány egy másodperc alatt kapta őt a vállára. Egyenest a szobába vitte aminek a zárja pillanatokon belül kattant.
-Mi a...tegyél le!-kiabálta. Amint a lábai a földet érték azonnal az ajtót próbálta kinyitni de sikertelenül.-Az istenit! Nyisd ki!-szólt a kapitányra.
-Megtudom magyarázni a történteket! Csak egyszer hallgass végig.
-Nem akarom!-határozott volt a tekintete.
-Bementem a bárba, odajött egy nő egy itallal a kezében miszerint az ügynökségen dolgozik de nekem egyáltalán nem volt ismerős.
-Nem érdekel.
-Arról kérdezett hogy juthatna be a csapatba. Én elmondtam neki miközben az italt elém helyezte.
-Végül is így jut be a leggyorsabban. A nadrágodon keresztül.-szarkasztikus mosolyt küldött felé.
-Nem feküdtem le vele!
-Én meg csipkerózsika vagyok.
-Megcsókolt. Tény, de...kicsim én...ellöktem. Hibáztam. Tudom de...úgy éreztem nem akarsz a közelembe lenni a pici elvesztése után és magam alatt voltam azért kötöttem ki a bárban.
-Mert szerinted én nem voltam magam alatt?! Nekem nem lett volna szükségem rád? Én hordtam őt a szívem alatt...én érzem nap mint nap a sebet a testemen ami a halálát okozta!
-Kérlek ne hagyj el.
-Kérlek nyisd ki az ajtót.
-Gabi én képtelen vagyok nélküled élni. Egyszerűen nem megy.
-Erre akkor is gondolhattál volna mikor megcsókoltad őt.-a csillogás a szemeiből végleg eltűnt. Steve pedig egy gombnyomással engedte őt kilépni az ajtón ahogy ő idegesen borított le mindent az asztalról. Gabi a bőröndje után nyúlt ahogy elhagyta az épületet. A közeli parkba ment ahol végleg szabad utat adott a könnyeinek.
-Gabriella.-hallotta meg egy férfi hangját. Ahogy felnézett meglepetésére Bucky állt előtte.
-Bucky...
-Mi a baj?-ült le mellé.
-Semmi.-törölte ki a könnyeket a szeméből.
-Akkor miért sírsz?-kérdezte majd észrevette a bőröndöt mellette.-Te..elutazol?
-Nem éppen így fogalmaznék.
-Steve hol van? Ő nem tart veled?
-Az útjaink...külön utakra térnek.-válaszolta.
-Külön?-kérdezett vissza.-Szakítottatok?!
-Megcsalt...
-Ki?
-Steve...ki más...?!
-Steve nem olyan. Ebben biztos vagyok.
-Ő maga ismerte be.-állt fel.
-Várj, hova akarsz menni?
-Inni...felejteni...nem tudom.-húzta magával a bőröndöt. Bucky pedig követte. Véletlenül pont abba a bárba tévedt ahol Steve is azon az éjszakán volt.-Egy üveg whiskyt kérek.
-Üveg? Biztos benne hölgyem?
-Adja amit kértem.-ült a pulthoz.
-Gabi ne csináld. Az ital nem old meg semmit.-mondta neki Bucky.
-Vagy velem tartasz vagy hagyj egyedül inni. Ezek az opciók.-fogta az üveget amit eléraktak és meghúzta azt. Pár perc múlva a rendőrség jelent meg a pultnál ahogy egy fotót mutattak a pultosnak.
-Látta már valahol?-kérdezték.
-Nem.-válaszolta a pultos.-Vagyis...talán. Mintha egyik este itt lett volna. Elég erős piát kért mindig de aztán továbbadta férfiaknak.
-A gyanúnk szerint drogot kavart mások italába. Ha véletlen látja kérem hívjon minket.
-Ez a nő a képen pont úgy nézett ki mint ahogy Steve leírta azt a nőt.
-Te csak tudtál róla...?
-Mesélte mert érezte hogy valami nem stimmelt a lány körül így le akarta őt nyomoztatni. Szerinte valamit babrálhatott vele is a nő mert nem emlékezett tisztán az estére.
-Lehet...bedrogozta Stevet is?-a szíve a torkában dobogott.
-Nincs kizárva.
-A francba.-temette az arcát az asztalra.-Én meg meg se hallgattam őt...
-Te tényleg azt hiszed megcsalna téged bárkivel is?
-Megint hülye voltam...?
-Hívd fel...biztos gondolkodás nélkül rohan majd hozzád.
-Vagy inkább szóba se áll velem.-állt fel ahogy az üveg ital árát a pultra helyezte.-Menj haza Bucky.
-Te is gyere velem.
-Én...azt hiszem jobb ha megszállok egy szállodába.
-Akkor mond meg melyikbe, szólok Stevenek jöjjön utánad.
-Vigyázz rá Bucky.-hagyta ott a férfit.
Gabi nagy nehezen talált egy szállodát ahol kitudott venni egy szobát. Egy ágy, komód, kanapé volt a szobában. Rideg egy helynek nézett ki...vagy csak azért mert ezen a helyen nem Stevevel osztozik. A telefont elővéve kezdett írni.

 A telefont elővéve kezdett írni

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

De erre már nem reagált. Úgy érezte Stevenek ezek után bármit mondhatna az hogy nem bízott benne végleg tönkretette a kapcsolatuk. Ami végülis az ő hibája.

I Belong To YouTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang