GEÇMİŞ OLSUN TÜRKİYE'M

1.7K 52 7
                                    

Nasıl başlasam inanın bilmiyorum.

Saat şuan 01.00. Ve ben eve daha yeni giriyorum. Yardım toplama yerlerine getirilen eşyalar, erzakları kolilere doldurduk. Gerçekten yardımda bulunan herkesten Allah razı olsun. Benim abilerim asker doğuda. Ve gerçekten haber alamamanın, orada olanların, herşeyin zorluğunu en çıplak haliyle görenlerdenim.

Elimizden geldiğince 1 lira bile olsa yardımda bulunun arkadaşlar! Yaşım çok büyük değil, hatta öğrenciyim. Ama kolilemeye bile yardıma gelen o kadar kişi var ki. Yanımda 14 yaşında bir erkek çocuğuyla tırlara koli taşıdık.

Ve şunu söylemeden geçemeyeceğim. Discord olayını duymayan yoktur! O vicdansızlara sesleniyorum. Siz insan değilsiniz! Sizin vicdanınız yok! Böyle bir halde bile işi nasıl dalgaya vurabilirsiniz ya! Ben anlamıyorum. Rabbim sizi bildiği gibi yapsın. Ben daha ileri gidipte sövmek istemiyorum. Ama orada saniye içinde bile hayatları kurtulan o kadar insan var ki! O kadar sayıp sövesim var ki! Rabbim sizi bildiği gibi yapsın!

Ve 100 liralık battaniyeyi 400 lira yapan vicdansızlara sesleniyorum! Sizin yaptığınız insanlık mı?! İnsanlar orada mallarını zaten kaybetmiş, yaşam mücadelesi veriyorlar. Orada çocuklar soğuktan donarak ölüyor. Siz bunların farkında mısınız? Sizin yaptığınızı farklı bir millette olan insanlar bile yapmıyor! Sizin insanlığınız nerede? Vicdanınız da mı yok? Yazıklar olsun size!

Rabbim yardımda bulunan tüm bağışçılarımızdan, Mehmetçiğimizden, afad ekiplerinden ve daha sayamadığım tüm yardımı dokunanlardan Allah razı olsun.

Ulaşım firması olan Metro belirli illerden sevk için otobüs biletlerini 10 liraya indirdi. Allah razı olsun.

Getir uygulamasında battaniyeler 100 lira. Yardım noktalarına adresler yayınlandı. Bağışta bulunmak isteyenler için.

Telefonu yanında olmayan kişilerin deprem illerinde ptt şubesinin önünde toplandığı haberini duymuştuk. Haber alamayanlar için.

Trendyolda depremzedeler için 5 çorap 25 lira. Öğrenci bile olsanız sizi zorlamayacak bir miktar. Lütfen!

Orada siz de olabilirdiniz, bizde.

Hepimize geçmiş olsun diyorum. Rabbim hepimizi korusun. Dualarımızı eksik etmeyelim.

Sabaha çıkacağımızın garantisi yok. Sevdiklerimize değer verelim.

Toprak aldığını geri vermiyor. 😪😪

Kaybolmuş Kalpler (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin