cinayet

491 22 0
                                    

Multimedya da Koray var...
İyi okumalar :))

'Amca dur !' diyerek araya giremedim çünkü babam eline silahı almış Koray'a tıtuyordu. "O beni korudu !" diyerek giriş yaptım. Amcam kolumdan tutup beni çekti babamsa koray'ı zorla eve soktu. İkimizde koltuğa oturduk ve suçlu gibi ifade vermeye başladık.

"Ne demek korudu ?" dedi tuğçe. "Biri sana bişey yapmak istiyor tuğçecim ama biri geliyor ve izin vermiyor biz buna korumak diyoruz" dediğimde tupçe eliyle yüzünü kapattı "of" dedi.

"Ben seni korumadım !" dedi koray. Amcama dönüp onu duymamış gibi yaptım. "Anlatın !" dedi amcam. Koraya baktığımda o halının desenlerini inceliyordu. "Ben bugün kitapçıya gittim çıktığımda dört oğlan yolumu kesti sonra bu çıktı karşıma." Bu dediğimde ikimizde bir birimize bakıyorduk.

"Arabaya falan bindim sonra iki araba peşimize takıldı ama bu o oğlanlar değildi. Arabayı durdurup indik Koray beni yanına çekince hepsi 'kızı bize ver' falan dediler korayda vermem dedi" birden sustum acaba gözleriyle acı verdi desem deli olduğumu düşünürlermi ?

"Gözlerimle acı çektirdim" aklımı okumuş gibi cevap verdi. Babam ve amcam doğal bişeymiş gibi tepki verdiler ama tuğçe önce ciyakladı sonra güldü.

"Adamlar kıvranarak yok oldu sonumuz işte burası" dedim ve arkama yaslandım ne gece ama !.

"Ben katil değilim o cinayeti önlemek için oradaydım ama sizin yüzünüzden kız öldü !" öldü kelimesi okadar ruhsuz çıkıyordu ki acının en derin hali onun iki dudağının arasından ancak bu kadar gerçek olabilirdi.

##### kasabaya geldiğim ilk gün #####

Buraya yeni gelimiştim hava çok kapalı duruyordu. Sisli bulutların arkasına yağmur damlaları saklanmıştı ve babamın bu gece nöbeti vardı. Amcam gilde kuzenim tuğçeyle duruyordum amcam da babamın yanına gitmişti.

Eve geç geldiler genede bekledik. İkisinin de yüzünden düşen bin parçaydı. Meğersem herşeye tanık olan bir kız varmış bizim yaşlarımızda kızı bilinmeyen biri tarafından öldürülmüş ve babam gil sadece genç bir oğlan görmüşler.

Tabi biz birşey anlamadık amcam olanları bir bir anlattı biz hep tavşan avına falan çıkar zannediyorduk ki özel insan avına çıkıyorlarmış yani insan dışı gücü olanları avlıyorlarmış.

Öyle bir oğlan gördüklerinde katil olduğunu düşünmüşler...

############## şuan ###############

"Onları tanıyorsun yani" dedi babam. "Bakın şuan hirayın peşindeler hirayı almadan asla bu işin peşini bırakmazlar !" dedi. Korkunun en saf haliyle "neden ben ?" dedim. Gözleri gene halının desenlerini buldu.

"Söyleyemem" dedi gözlerimi amcam ve babamda gezdirdim onlarda bilmiyordu benim anlamadığım bu oğlan herşeyi nasıl biliyordu.

"Yakında savaş olucak hiray'a odaklanıcaklar" dedi. Babam sert duruşuyla "benim kızımı kimse alamaz !" dedi. Güven duygusunun en taze haliydi güçlü sözlerin arkasında babamın olması sırtıma takılan kanat gibiydi.

Amcam kaşlarını çatarak "kolye" dedi sorar gibi. "Onu nerede buldun ?" diye ilave etti. Koray ellerini birleştirip "bulmadım kolye benim" dedi ve tişörtünden çıkardı.

Mor rengini ilk defa bukadar beğeniyordum kırmızıyı imrendirecek şekilde şıktı. Yazılar adeta ben burdayım diyordu.

MoR vE öTeSi...

Düşüncelerinizi ve yorumlarınızı bekliyorum haydin bir daki bölümde görülürüz.

Kucak dolusu sevgiler :))

MoR vE öTeSiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin