─── ⋆⋅☆⋅⋆ ───
Roxy Maddox, öfkeli adımlarla koridorda ilerlerken yakın arkadaşı Emily'e içten içe sövüyordu. Resmen yarım saattir onu okulun her yerinde arıyordu ama bir türlü bulamıyordu. Kesin yine Potter ile bir yerlere kaybolmuşlardı.
Emily adına mutluydu. İlk başta Emily, Potter ile arkadaş olarak takılsa da sonradan sevgili olmuşlardı ve sevgili arkadaşı Slytherin'den bir sürü düşman toplamıştı kendine. Gryffindor ve Slytherin arasında inanılmaz bir rekabet vardı ve yazısız bir anlaşma gibi kimse kimseyle arkadaş olmazdı, takılmazdı ya da birlikte olmazdı.
Emily de Potter ile birlikte olarak bu yazısız anlaşmayı buruşturup çöpe atmıştı.
Roxy henüz Emily'nin aslında bir Gryfindor'lu olduğunu bilmiyordu.
James'ten başka kimse bilmiyordu.
Merdivenlerden yukarıya çıkarken biriyle çarpıştı. "Ah! Önüne bakarak yürüsene!" Burnunu sıvazlayarak çatılı kaşlarıyla çarptığı kişiye baktığında kehribar rengi gözlerle karşılaştı. "Ah, Remus... Şey, merhaba."
"Merhaba..." diyerek mahçup bir ifadeyle elini ensesine attı Remus. "Merdivenlerden hızlı iniyordum. Son anda seni fark ettim. Özür dilerim."
"Ah, sorun değil." dedi Roxy gülümseyerek. "Emily'i arıyordum bende. Potter ile birlikte mi? Onları gördün mü?"
"Yaklaşık bir saat önce görmüştüm ikisini ama ondan sonra hiç görmedim." dedi Remus omuz silkerek, ellerini pantolonunun ceplerine koydu. "Niye arıyorsun? Bir şey mi oldu?"
Roxy başını iki yana salladı. "Hayır. Sadece birlikte ders çalışacaktık kütüphânede. Beni çalıştırması gereken bir konu var." Oflayarak gözlerini devirdi. "Ama ortalıklarda yok. Uzun bir süredir onu arıyorum."
Remus ilk başta tereddüt etti. Ardından tüm cesaretini toplayarak "Ben seni çalıştırırım." dedi hızlıca. "Yani, tabii eğer sen de istersen. Hangi konu olduğunu bilmiyorum ama övünmek gibi olmasın, derslere önem veren biriyimdir."
Roxy kıkırdayarak hafifçe Remus'un omzuna vurdu. "Bakıyorum çok mütevazisin." Ardından başını sallayarak onu onayladı. "Peki, beni çalıştırabilirsin. Ama herhangi bir işin varsa-"
"Yok." dedi Remus hemen. "Bir işim yok. Kütüphâneye gidelim mi?"
Roxy gülümseyerek başını salladı ve Remus'la birlikte merdivenlerden çıkmaya başladılar. Slytherin'li kızın aklında ise tek bir düşünce vardı; umarım beni kendine benzetmemişsindir Emily.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Querencia | James Potter
Fanfiction1 Eylül 1973'den beridir kullanılmaya başlanılan yöntem, Gryffindor ile Slytherin arasındaki buzları eritmeyi biraz da olsa amaçlıyordu. Her pazartesi Büyük Salon'da bir kura çekilir ve son üç sınıf arasından rastgele düşman binaya mensup iki öğrenc...