1 ➤ Zorba

3K 204 92
                                    

─── ⋆⋅☆⋅⋆ ───

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

─── ⋆⋅☆⋅⋆ ───

01.06.1975

Herkesin eğlence anlayışı farklıydı. Kimsenin zevkleri her zaman aynı olmazdı. Sevilen renkler, güzel kokulu yemekler ve diğer birçok şey kişiden kişiye değişen şeylerdi. Herkes bunu bilirdi.

James Potter'ın, tepedeki güneşin vurduğu gözlük camları ışıl ışıl parlıyordu sıcak bir günde. Onun eğlencesi, nefret ettiği çocuğa zorbalık yapmaktı. Bundan bir an bile pişmanlık duymayan biriydi o. Aşık olduğu kızla bir kere bile sohbete girememişken, okulun başından beri nefret ettiği ve düşman binaya mensup Severus Snape'in onunla saatlerce sohbet edişi canını bir hayli sıkıyordu.

James'in gözlüklerine vuran güneş ışıkları tam şu anda birilerine kahkahalar attıracak kadar pozitif yüklü olsa da, yine birilerine de yüz astırıyordu.

"Sınav nasıl geçti Sümsük?" diye sordu James.

"Ben baktım. Burnu parşomene değiyordu." dedi Sirius. "Her yer yağ lekesi olmuştur kesin. Tek kelime bile okuyamayacaklar." Onları izleyenler bu cümleye güldü.

Snape'in ağzında çıkan küfürler bir sel gibi üzerlerine yağıyordu. Uğursuz cümleleri ve lanetleri havada süzülüyordu sanki. "Ağzını yıka." dedi James soğukca. Snape'in küfürlerinden rahatsız olmuşa benziyordu. "Aklapakla."

Bir anda Snap'in ağzından pembe köpükler çıkmaya başladı. Snape öğürüyor ve köpükleri tükürüyordu ancak yeni pembe köpükler dudaklarının kenarlarından akmaya devam ediyordu.

"Onu rahat bırak!" Lily Evans büyük bir öfkeyle James'e yaklaşırken birçok kişi ona bakmıştı. James'in bir elinde asası varken boş olan diğer elini saçlarına götürdü ve dağınık saçlarını düzeltmeye çalıştı.

James git gide yaklaşan kızıl kıza büyük bir hayranlıkla bakmadan edemiyordu.

"O sana ne yaptı?" diye sordu sertçe Lily. Yüzü kızıl saçlarıyla neredeyse aynı renge bürünmüştü. James omuz silkerek sırıttı. "Hıımm... Mesele daha çok onun var olmasında. Anlatabiliyor muyum?"

"Komik olduğunu sanıyorsun." dedi Lily soğuk bir sesle. "Ama sen sadece kendini beğenmiş, baş belası bir zorbasın Potter. Onu hemen rahat bırak."

James duyduğu ağır kelimelerle bir an için duraksasa da kendini toparlayarak sırıtmaya devam etti. "Benimle çıkarsan bırakırım Evans." dedi James hemen kendine fırsat yaratarak. "Hadi benimle çık... Ve bende bir daha asla ihtiyar Sümsük'e asa uzatmayayım."

Querencia | James Potter Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin