─── ⋆⋅☆⋅⋆ ───
Emily, James'in onu evine davet etmesi konusunda çok çabuk karar verdiğinin farkındaydı ve evet, bu konu hakkında düşünme gereği görmeden kabul etmişti. Yine de sonradan kararını sorgulamamıştı çünkü sorgulanacak bir yanı olduğunu düşünmüyordu.
Pastanede Lily Evans konusunda ne yapacaklarını konuşmak için buluşmuşlardı fakat bu konuşma yarım yamalak bir konuşma olmuştu. Pasta yemiş, biraz gülmüş, biraz da Emily James'i üzmüştü. Sonuç olarak da Emily yalnızca Lily Evans'ın hoşlanmadığı birkaç şeyi öğrenebilmişti, o kadar.
Şimdi birlikte Potterlar'ın evine giderlerken Emily ellerini ceketinin ceplerine sokmuş, dalgın bir ifadeyle ilerledikleri yolu izliyordu.
Kendisine inanamadığı anlar çok olmuştu. Bunlardan yanlızca birisiydi sorunlu ailesine kafa tutuşu. Yine de bu diğer anların yanında bir hiçti. Slytherin olmasına rağmen birçok Slytherinli'den nefret etmişti, Slytherinli ile düelloya girmişti. Oysa bir Slytherin asla diğer bir Slytherin'e asa kaldırmazdı.
Emily Weaver zor bir kızdı. Düşünceleri ile davranışları birbirini tutmazdı. Sorgulayıcı bir insan olmanın yanı sıra oldukça dominat ve sert bir yapısı vardı. Buna rağmen itaat ettiği birileri hep var olmuştu.
"Ne düşünüyorsun?" diye sordu James Emily'e bakarak.
Emily omuz silkti. "Hiçbir şey..."
James'in ona inandığı pek söylenemezdi. Fakat ısrar etmedi. Emily gizemli bir tipti, onun ara sıra olan dalmalarını James hep fark etmişti. Anlatmak isterse kendi anlatırdı.
Eve geldiklerinde James pantolonunun arka cebinden bir anahtar çıkartarak kapı deliğine soktu ve çevirerek kapıyı açtı. "Evime ikinci kez hoşgeldiniz Bayan Weaver..." dedi James ve gülümseyerek Emily geçsin diye elini içeriye doğru uzattı.
Emily James'e şaşkınlıkla baksa da gülümseyerek, "Çok incesiniz Bay Potter." dedi James'in oyununu devam ettirerek. Daha sonra da aferin dercesine James'in yanağına iki defa haffiçe vurup hızlıca içeriye geçti.
"Yine yaptı yapacağını." James homurdanarak kapıyı kapattı ve içeriye girdi. "Anne!" diye seslendi Emily ile salona geçerlerken. "Biz geldik!" James, Emily otursun diye eliyle kanepeyi gösterdi. Bu sırada oğlunun sesini duyan Euphemia üst kattan inmişti.
"Emily?" dedi sorgularcasına kendisine gülümseyerek bakan kıza.
James hemen açıklamaya başladı. "Düşündüm ki... evimize gelen bir misafiri öylece geri göndermek
Potterlar'a pek yakışmaz. Yani, bu yüzden Emily'e bu akşam bizde kalması için ısrarcı oldum ve o da kabul etmek zorunda kaldı."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Querencia | James Potter
Fanfiction1 Eylül 1973'den beridir kullanılmaya başlanılan yöntem, Gryffindor ile Slytherin arasındaki buzları eritmeyi biraz da olsa amaçlıyordu. Her pazartesi Büyük Salon'da bir kura çekilir ve son üç sınıf arasından rastgele düşman binaya mensup iki öğrenc...