4.kapitola

10 1 0
                                    

Po škole som šla hneď domov,pretože som sa s Luou dohodla,že pôjdeme do kina.
Lenže pred tým než som odišla domov má ešte zastavil Nathaniel.
Rád som ťa spoznal Grace,povedal milo a usmial sa na mňa.
Ja som iba jemne prikývla a trochu som sa začervenalá.

Ja teba tiež som rada spoznala,povedala som milo a cítila som ako moje celé telo sa chveje.
Tak zajtra sa vidíme znova,takže sa maj,povedala som a zamávala mu na rozlúčku a on sa len pousmial a zamával mi tiež.
Potom som sa už jemne len pobrala domov z pocitom,že toho chalana zajtra znova uvidím.

Ach jaj,prečo na to myslím??veď ho sotva poznám,tak jak takú vec môžem povedať,že sa teším,že ho zajtra znova uvidím.
Je to celé divne,ale popravde nieje dobrý nápad,že sa takto musím chcieť pri jeho prítomnosti.

Keď som prišla domov,unavene som sa pobrala do svojej izby a hodila sa na posteľ.Poriadne som sa unavila,len ani neviem z čoho.
Zrazu mi zazvonil mobil,takže som sa lenivo z postele postavila a šla zdvihnúť prichádzajúci hovor.

Len čo som sa pozrela na displej,písalo tam neznáme číslo,ktoré som vôbec nepoznala.
Chvíľu som rozmýšľala či to mám zdvihnúť,no nakoniec som to zdvihla.
Haló?prehovorila som a z pozadial hovoru som počula ochripnutie.

Čau malička,prehovoril hlas a ja som hneď spoznala ten hlas.
Odkiaľ máš moje číslo Aaron?spýtala som sa opatrne,pretože som sa nechcela ešte viac nahnevať.
To je teraz nepodstatné,skrátka som si zistil,ale chcel som vedieť čo robíš,povedal a ja som len ľavú ruku zaťala do päste,pretože som začínala mať naozaj nervy.

Neotravuj ma,nemám záujem,povedala som jemne a hlas sa mi triasol.
Neviem čo to je somnou,neviem prečo sa mi hlas trasie,ale musím  zistiť,aký to má dôvod.
Ja ťa nechcem zbaliť,ani po tebe nejdem,len som chcel vedieť,že či ti nebude vadiť ak ti niekto roztrhal zošity,povedal zrazu a v jeho hlase som počula hlboký smiech.

Bol si to ty?vyštekla som a tentokrát sa mi ruky začali z ničoho nič triasť.
Ja???nie,len hovorím čo sa stalo,a mala by si mi byť vďačná,povedal povýšenecky a zrušil hovor.

Zrazu som dostala také nervy,že som od nervoch vykríkla a hodila mobil niekde na posteľ.
Bože,ja ho tak nenávidím.

Dnes to bol už druhý deň v škole, a už musím toho kretena toľko nenávidieť.
Grace!!!večera!!!zvolala zrazu z dola na mňa mama a ja som sa iba lenivo pozbierala z postele a nasmerovala si to do kuchyne.
Len čo som prišla do kuchyne,za stolom už sedela mama a čerpala nám večeru.

Aký si mala deň v škole?spýtala sa mama a ja som sa iba zamyslela.
Celkom v pohode,ale tak mohlo byť aj lepšie,povedala som,no z časti,že v škole bolo v pohode tak to bolo klamstvo.
Síce tá škola je moja vysnená škola,na ktorú som vždy chcela ísť,ale mám pocit,že keď je tu ten kreten Aaron tak to neprežijem.

Zlatko,dnes som dostala správu,že cez  vianočné prázdniny máme prísť k mojím rodičom,povedala zrazu mama a ja som iba prikývla.
Mami,Vianoce sú ďaleko,okrem toho ešte len začal september,povedala som a mama iba prikývla.

Ja viem,že začal iba september,len ti to oznamujem teraz,pretože neskôr na to zabudnem,povedala a ja som iba prikývla.
Áno,každý rok na Vianoce chodíme j mojím starým rodičom, ktorí žijú niekoľko kilometrov od nás ďalej,ale tak rada tam chodím.

Po večeri som tanier šla odložiť do umývačky a potom som sa pozbierala do izby,kde som si na seba obliekla pyžamo a šla scrolovať sociálne siete.
Zrazu mi prišla žiadosť od Nathaniela a pri jeho mene  som sa musela začervenať.

Z úsmevom som mu ihneď tu žiadosť prijala a dokonca mi aj hneď napísal.

N:Ahoj Grace,chcel by som sa ťa spýtať či máme zajtra niečo na chémiu priniesť?
G:Ahoj nie,veď ešte len začal školský rok,takže sa tak moc ešte nebudeme poriadne učiť😌
N:Dobre ďakujem,si zlatá
G:☺️
N:Grace nechcela by si cez víkend niekde zájsť?
G: Kľudne,ak budem môcť,tak pôjdem🙂
N:Si skvelá,som rád,že som ťa spoznal.
G:Ďakujem,ja som tiež rada,že som ťa mohla spoznať🙂

Po tejto správe som mobil odložila a šla sa uložiť do ríše snov........

Grace,Grace, poď bližšie!ozval sa nejaký hlas a ja som sa iba jemne porozhliadla po okolí,no nikoho som nikde nevidela.
Okolo mňa bola len tma a nič iné.
Maličká no tak,snáď sa ma nebojíš,ozval sa znova ten istý hlas a ja som si konečne uvedomila,že kto má volá.
Čo tu robíš?

Ja,,no vieš ja,začal a zrazu sa ku mne začal približovať.
Zrazu som si uvedomila,že pri mne stojí tak blízko,že stačil iba krok a naše pery by sa spojili.
Pane bože,vypadni!zvrieskla som.

Prudko som otvorila oči a posadila sa.
Pane bože,to čo bol za sen?povedala som nahlas a prudko som dýchala.
Prečo sa mi sakra taký sen sníval?prečo v ňom bol Aaron?A prečo má chcel pobozkať?

Tento sen je horší než len nočná mora,šak toto bolo horšie ako nočná mora.
Toto bol doslova horor.
Možno aj horšie než horor.

Po chvíli som sa ukľudnila a snažila sa upokojiť,pretože som skoro šok dostala z tej nočnej mory.
Zrazu som ani neviem jak znova zaspala a ponorila sa do ríše snov.
Snáď tentokrát to takýto sen nebude.

Po dlhšom čase ďalšia časť....snáď sa páči...
Čo myslíte,prečo sa jej takýto sen sníval?


Protiklady/OdlišnýWhere stories live. Discover now