14.kapitola

6 1 0
                                    

Celú noc som nedokázala zaspať,pretože stále som myslela na ten prvý bozk.Keď som nás tým tak rozmýšľala tak asi sa mi ten bozk naozaj páčil,ale neviem čo to znamená.
Keď som s Nathanielom cítim ako mi rýchlo bije srdce a mám motýľov v bruchu.
Aj keď neviem či je to teraz ideálne ale mám pocit,že Nathaniela asi.....milujem.

Preboha!ja som doňho vážne zamilovaná!do kelu!ako dlho to už je??
Ach bože,prečo som sa zamilovala??
No a teraz mi nevychádza nič iné len sa odmilovať,pretože ja na vzťah momentálne pripravená niesom.
Ak mám byť úprimná, prvého chalana som mala na základke,ktorého som veľmi milovala a ja som si myslela,že aj on mňa,pretože ma jedného dňa pozval na rande,ale nikdy som od neho prvú pusu nedostala,pretože to na mňa bolo príliš skoro.
Ale chodili sme spolu asi tak 2 týždne,než som zistila,že ma podvádza s nejakou inou.

No a tá iná bola než moja najlepšia kamarátka Rachel,takže som sa z toho fakt nevedela spamätať,ale boli sme len  šiestaci,čo bolo pre mňa veľmi skoro takto randiť a mať vzťah.
Síce som z toho podvodu bola strašne sklamaná a nemohla som asi mesiac spať,ale nejak som sa cez to preniesla a rozhodla sa,že už chalanov mať nechcem.
A teraz sa to stalo znova.Zamilovala som sa a bojím sa,že to dopadne tak isto ako s tým chalanom na základke.

Cŕŕ....zazvonil budík,ktorý naznačil ,že je čas vstávať do školy.
Sakra,kedy skončí ten prekliaty týždeň a bude víkend?
Síce rada chodím do tej školy,až na pár výnimiek,keby som nemusela vidieť tých magorov.
Najhoršie je na tom,že dnes sa Nath bude biť s Aaronom v ringu,takže ide o stávku,ktorou cena je až príliš vysoká.
Buď on odíde z našich životov už navždy,alebo nám skrátka zničí životy,čo by nebolo dvakrát najprijemnejšie.

Snáď Nathaniel výhra,ale štve ma,že to prijal.Mám oňho strach,pretože nechcem aby znova skončil v nemocnici,ale tak skúsim veriť v to,že sa mu nič nestane a,že vyhraje.

Grace!!!! raňajky!!!zvolala prudko na mňa mama a ja som si uvedomila,že som sa zamyslela.
Dobre už idem!zvolala som a rýchlo si na seba obliekla džínsy a sveter.
Vlasy som si len učesala a nechala rozpustené,pretože som už nemala čas na ďalšie úpravy.

Svoju tašku som hneď zobrala dole a sadla si rovno za stôl.
"Chceš zmeškať do školy,,?spýtala sa ma nahnevane mama.
"Nie,to by som si nedovolila,,.
Len čo som sa pustila do raňajok,moja mama ma neustále prebodavala pohľadom a ja som sa cítila ako v nejakom väzení,keď dávajú na väzňov policajti prísny dozor.

Mami?prehovorila som zrazu,pretože ma napadla jedna otázka.
"Čo je Zlatko?"
Prečo aspoň raz nás nepríde pozrieť otec?položila som otázku a mama sa na mňa len šokovane zahľadela.
Zlatko,otcovi už na nás nezáleží,okrem toho má iný život s nejakou inou ženou a myslím si,že už majú aj rodinu,ale zlatko netráp sa tým,odvetila opatrne mama a mne po tvári stielka slza.

Viem,na otcovi mi musí záležať,pretože je to stále môj otec,ale nemôžem odpustiť mu za to,že nás opustil a našiel si niekoho iného.
V podstate už na nás určite zabudol.

Dobre mami,už nemám hlad,radšej pôjdem do školy,povedala som rozhodne a nedojedené raňajky som nechala položené na stole.
Potom som zobrala svoju školskú tašku a bez slová som odišla z domu.

Na prekvapenie som pred domom zbadala Nathaniela,ktorý sa na mňa usmieval.
Ahoj Grace,povedal a ja som sa iba jemne usmiala.
Ahoj,povedala som smutne a pohla sa v pred.
Hneváš sa na mňa za to čo som včera spravil?spýtal sa zrazu a ja som sa naňho len pozrela.
Jasné,že nie,mne sa to páčilo,lenže mi je ľúto,že môj otec,ktorý mňa a moju mamu už dávno opustil na nás zabudol,povedala som a on iba prikývol a položil mi ruku na plece.

Pozri Grace,ja viem,že sa trápiš kvôli otcovi,ale keď na vás zabudol tak to musíš prijať,nemôžeš sa donekonečna trápiť nad tým,že vás len tak jednoducho nechal ísť,povedal a ja som iba prikývla.

Máš pravdu,povedala som a objala ho.
Zrazu som bola celá červená ako paprika a moje srdce bilo ako zvon.
Bože ja ho naozaj milujem..
Takže si pripravený na dnešný zápas?spýtala som sa po chvíli.
Samozrejme,že áno,kedy ja by som nebol pripravený,zavtipkoval a ja som sa jemne zasmiala.

Som rád,že ťa vidím sa usmievať,povedal a ja som znova očervenala ako paprika.
Myslím si,že Nathaniel naozaj nieje ako ten chalan zo základky,ale aj tak niesom pripravená mať vzťah.

Lenže keď myslím na to,že sme s Nathom iba kamaráti,tak ma to niekde vnútri pichá pri srdci.
Asi to bude tým,že som sa doňho až moc zamilovala a nedokázala som tomu proste zabrániť.

Ďalšia časť na svete.Konečne si to Grace priznala❤️❤️.

Protiklady/OdlišnýWhere stories live. Discover now