Dnešok som si vážne užil,povedal Noel keď som mi mama povedala,že už ideme domov.
Ja som si to tiež užila,povedala som a on sa len pousmial.
Uvidíme sa ešte niekedy? spýtal sa tak milým tónom,že som ho skoro nespoznala.
Jasné,že sa ešte niekedy uvidíme,povedala som milo a pozrela na Samanthu,ktorá sa tiež usmievala.Sme radi,že sme to všetko prekonali a,že sme mohli začať odznova,povedala milo a pritom sa pozerala niekde inam.
Ja som tiež rada,že konečne sme to nejak vyriešili a,že proste dnešok nedopadol zle,takže budem rada,ak vás ešte niekedy uvidím,povedala som a Samantha len prikývla hlavou.Keď sa mama rozlúčila s Jane,tak mi dala ešte chvíľu sa s nimi rozlúčiť.
Nerád to hovorím,ale budeš mi chýbať,povedal zrazu Noel a ja som doňho len drgla.
No tak,nebuď citlivka,podotkla som a on sa len zasmial.Zbohom,snáď sa ešte niekedy uvidíme,povedala som a oni dvaja len prikývli a dokonca má aj objali.
Len čo som nastúpila do auta,bola som rada,že už idem domov,pretože som mala chuť zavolať Nathanielovi ,že čo robí.
Mami,myslím,že si urobila dobre,že sme dnes sem šli,povedala som,keď mama naštartovala auto a vyrazila vpred.
Ja viem zlatko,vedela som,čo sa medzi vami pred piatimi rokmi stalo,takže som chcela aby ste si to vyriešili,okrem toho som chcela vidieť svoju najlepšiu kamarátku,povedala a ja som iba prikývla.Grace,čo sa medzi tebou a Bielom stalo?spýtala sa zrazu mama a ja som sa len zamyslela,že prečo sa na to pýta.
Pretože som vás videla ako ste sa bavili,ako keby medzi vami naozaj niečo bolo,povedala mama a ja som sa len začervenalá.Mami,medzi mnou a ním nič nieje a nikdy nebude,povedala som a myšlienkami prešla na Nathaniela.
Síce tento deň som si užila,ale celý čas som myslela iba na Nathaniela.
Proste nemôžem prestať myslieť naňho.Čo by sa asi tak včera stalo keby nás opitý Aaron nevyrušil? Možno by sme sa dokonca aj pobozkali,pretože včera som to po prvýkrát po dlhšom čase urobiť.
Včera som sa dokonca odhodlala ísť do vzťahu,lenže neviem či to bolo správne.Keď sme prišli domov,bolo už 18:00,čo má prekvapilo,že ešte nieje tak neskoro večer.
Hneď ako sme prekročili prach domu,hneď som sa šla vyvaliť na posteľ,pretože som už bola vyčerpaná.
Cink!zrazu mi pipol mobil,čo znamená,že nejaké prišlo oznámenie.
Rýchlo som mobil vytiahla zo zadného vrecka z ryflí a šla sa pozrieť čo na Instagram prišlo.
Len čo som zapla instagram,hneď som si všimla,že Nathaniel dal niečo do príbehu a tak som sa šla pozrieť čo asi tak dal.Len čo som ten príbeh pozrela,moje srdce sa rozbušilo o sto šesť a cítila som,že musím ísť za ním.
V tom príbehu boli fotky,kde sme sa fotili a bolo tam napísané:Iba s tebou chcem tráviť celý svoj čas.Po tejto krásnej správe,som sa hneď odhodlala, že pôjdem za ním.
Rýchlo som vstala z postele,bolo mi jedno,že má teraz mama uvidí,ako bežím dole,ale proste musím povedať Nathanielovi čo k nemu cítim.
Zbehla som dole ako keby mi šlo o život,rýchlo som si obula tenisky a vybehla som z domu.Von už svietili lampy,čiže už bola tma a na oblohe svietil mesiac a hviezdy.
Rýchlo som behala smerom k jeho domu a keď som tam dobehla,môj tep srdca sa ešte viac zrýchlil,ale nie preto,že som behala,ale preto,že ho znova uvidím.Rýchlo som k jeho vchodovým dverám pribehla a zazvonila.
Dvere otvorila jeho mama.
Dobrý večer, ospravedlňujem sa,že ruším tak v neskorú večernú hodinu,ale je doma Nathaniel?prehovorila som milo.
Ahoj Grace, samozrejme,že je,nech sa páči môžeš ísť za ním do izby,povedala milo a ja som iba prikývla a rozbehla sa po schodisku.
Síce som ešte uňho nikdy nebola,ale nemohla som stratiť ani sekundu.Hneď ako som natrafila na jeho dvere,hneď som zastavila a opatrne zaklopala na dvere.
Ďalej!počula som jeho nádherný hlas a moje srdce sa ešte viac rozbušilo,pretože som mala strach z toho čo príde.Teraz alebo nikdy,povedala som si vduchu a opatrne siahla na kľučku dverí.
Dvere som opatrne otvorila a vstúpila dnu.
Grace?ozval sa jeho nádherný hlas,keď som dnu vstúpila.Ahoj,pozdravila som ho jemne a on sa len opatrne postavil z postele.
Deje sa niečo?spýtal sa a ja som sa iba jemne nadýchla.
Potrebujem ti niečo povedať,povedala som no on sa iba usmial a priblížil sa ku mne.Tak počúvam,povedal a ja som mala pocit, že tu každú chvíľu odpadnem.
Ja viem,že som to mala urobiť už dávno,ale ja ťa milujem,povedala som zrazu a on sa na mňa len prekvapene zahľadel.On sa len nadšene usmial a zrazu spojil naše pery.Konečne som nabrala odvahu mu povedať,ako veľmi ho milujem.
Zrazu sme sa od seba odtiahli a on sa mi zapozeral do očí.
Aj ja ťa milujem a veľmi,povedal a moje srdce teraz poskočilo od radosti a konečne našlo niekoho s kým môže byť šťastné.Ďalšia časť na svete ❤️.Tak konečne sa dali dohromady ❤️
Myslíte si,že im to vydrží???
JE LEEST
Protiklady/Odlišný
RomantiekŽe sa protiklady priťahujú?? O tom by sa dalo polemizovať,ale môžeme sa predsa presvedčiť o tom,že sa protiklady priťahujú. 15 ročná Grace Kelly nastupuje do prvého ročníka strednej školy,kde stretne úplne odlišného človeka než je ona. Kelly je milé...