13.kapitola

8 1 0
                                    

Len čo nám skončila hodina rozhodla som sa,že počkám Taru v parku,pretože tam sme sa mali aj stretnúť.

Hej krpec!zvolal na mňa zrazu ten kreten Aaron a mne sa od adrenalínu rozbušilo srdce.
Toto bude adrenalín alebo skôr napätie?

Čo chceš?obrátila som sa naňho.
Našťastie som ho zbadala samého,takže partia s ním nebola.
Počul som,že si teraz ten hajzel dáva pozor,povedal Aaron a ja som sa iba uškrnula.
No hej,ale nebojí sa ťa,povedala som rozhodne zo vztyčenou hlavou.

Aaron sa iba zasmial a oprel sa o kmeň stromu.
Vážne si myslíš,že má ten maličký krpeček ako ty dokáže poraziť?spýtal sa
súťažilo.
Joj,nech len dajaku stávku nevymysli,bože to by bola katastrofa.

Hej,on je dosť silný na to,aby ťa porazil,povedala som rozhodne a Aaron sa iba panovačne uškrnul.
Fajn,takže mu odkáž....začal..
Čo mi má odkázať?ozvalo sa spoza kríkov a ja som sa musela už pousmiať,pretože prišiel Nath.

Och,skvelé, že si tu aspoň ti nemusí malička nič odkazovať,takže si dáme stávku,ak má poraziš v ringu tak tebe a Kellyovej dám pokoj,a pôjdem z tejto školy preč,ale ak ja vyhrám tak zničim vám vaše životy,povedal rozhodne Aaron a ja som iba naňho vyvalila oči.

To nemyslíš vážne?to si až taký idiot?prečo nám chceš zničiť životy?vyštekla som a Aaron sa iba smial.
Pretože ja som taký a nezmením sa,takže ber alebo neber,povedal a pozrel na Nathaniela.

Nath,toto nieje dobrý nápad,povedala som opatrne no Nath už bol asi rozhodnutý.
Tak fajn,súhlasím povedal rozhodne a Aaron sa iba diabolský uškrnul.
Fajn,takže zajtra o 15:00 v ringu a buď pripravený,pretože ťa zničim a vyhrám tu stávku, povedal rozhodne a ja som len neveriacky hľadela na Nathaniela.

Oni si dokonca aj potriasli rukou na znak,že tá stavka platí,pretože teraz ju už nikto nemôže porušiť.
Potom Aaron len bez slová odišiel a ja som neveriacky hľadela na Aarona.

Nemôžem uveriť tomu čo si urobil,povedala som z trasucím hlasom.
Proste tomu ver a neboj sa o mňa ja to zvládnem,povedal a jemne sa na mňa usmial.
Ak prehraješ tak nám do pekla zničí život,povedala som ešte viac hlasnejšie.
Ja neprehrajem,ak vyhrám tak ten človek z našich životov odíde a my budeme mať konečne pokoj!povedal nahlas Nath a ja som len prikývla.

Lenže ak prehráš tak...začala som znova tú istú vetu.
Viem čo sa stane,ale ja neprehrám jasné?to ti prisahám,povedal a ja som iba prikývla a on ma iba objal.
Tak mi ver prosím,pretože to čo sľúbim,to aj splním,povedal a ja som sa iba pousmiala a prikývla hlavou na znak,že mu verím.

Ja ti verím,len mám strach,povedala som a Nath len chápavo prikývol.
Ja viem,že máš strach,každý má z niečoho strach,ale to zvládnem,povedal a ešte viac ma objal.
Lenže ja sa bojím o teba,povedala som zrazu a Nath sa iba na mňa prekvapene pozrel.

Ja viem,že sa o mňa bojíš,ale tentokrát sa nič nestane,povedal rozhodne a ja som sa snažila tomu uveriť,no stále som mala strach,že to znova nedopadne dobre.
Ale tentokrát sa pokúsim veriť tomu čo Nathaniel hovorí,pretože on mi nikdy neklamal.

Nechcela by si niekam zajsť?spýtal sa zrazu a ja som sa len zamyslela.
Myslím,že by sme mohli,ale dnes nemám náladu,takže nechcel by si ísť radšej ku mne pozerať nejaký film?alebo zahrať playstation?moja mama nieje doma,takže môžeš prísť kľudne,navrhla som a Nathaniel sa iba zamyslel.

Jasné,že áno,inak ty máš playstation?položil otázku z odpoveďou.
Jasné mám,ako malá som strašne rada hrala playstation,povedala som a Nathaniel sa iba zasmial.
Tak to mám fakt šťastie,pretože som ešte nikdy nemal kamarátku,ktorá ráda hraje playstation,povedal a ja som sa znova začervenalá.

Myslím si,že si to užiješ, povedala som a on iba prikývol.
A ty dúfam,že si užiješ toto,prehovoril a zrazu spojil naše pery.
Keď spojil naše pery,moje celé telo sa otriaslo a chvelo sa.
V živote som nedostala pusu,ale som hrdá na to, že som ju prvú dostala práve od Nathaniela.
Ešte by som najradšej nechala naše pery spojené,ale neviem čo má odtiahlo.

Čo to robíš?obrátila som sa naňho a on sa len na mňa nechápavo pozrel.
Prepáč,ja som myslel,že.....začal no ja som ho prerušila.
Prepáč,ale nemal si to robiť,ja nechcem  teraz riešiť ešte toto,aj tak máme toho veľa,povedala som rozhodne a on iba sklamane prikývol.

Bože ja som krava.Čo som to urobila??
Sakra a prečo sa mi ten bozk tak veľmi páčil??
Čo sa to somnou deje???

Idem domov,povedala som rozhodne a pobrala sa na odchod,lenže on má zastavil.
Grace,ja.... mrzí ma to čo som spravil,nemal som to tak rýchlo spraviť a už vôbec nie teraz,povedal a ja som iba prikývla.
Dobre to už necháj tak,ja už musím tak ahoj,povedala som a rozbehla sa domov.

Sakra,prečo robím sprostosti a odchádzam od neho??
Najradšej by som ho pobozkala pre zmenu ja,ale sakra čo to do mňa vošlo?
Prečo ho chcem bozkávať?

Toto celé je divné.....

Ďalšia časť....❤️

Protiklady/OdlišnýWhere stories live. Discover now