Na druhý deň som sa prudko zobudila,pretože som sa zobudila na niečije klopanie.
Hneď som vedela,že to mama nebude,pretože mamu veľmi dobre poznám a ona by za každým zvolala na mňa.Kto je tam?položila som otázku a ja som sa len prudko otriasla,pretože som si všimla,že je von ešte tma.
Sakra kto je tam?zvolala som znova no nedostala som žiadnu odpoveď.Po chvíli tie zvuky klopania pokračovali naďalej, takže som sa opatrne postavila a nasmerovala si to k dverám.
Lenže v tú chvíľu čo som sa k tým dverám priblížila, má prudko niečo potiahlo za ruku a ja som sa zľakla.Aaaaa!!!zvolala som a prudko otvorila oči.
Zrazu som si všimla,že niečo nieje v poriadku.
Slnečné lúče do mojej potulnej izby už svietili,takže som si hneď uvedomila,že to musela byť nočná mora.Grace!!!Grace!!!si v poriadku?ozval sa ustarostený hlas mojej mami.
Dvere sa opatrne pootvorili a ja som sa radšej posunula vzad,pretože som si nebola istá,že toto nieje nočná mora.
Zrazu sa predomnou objavila moja mama a mne sa uľavilo.Zlatko,čo sa deje?spýtala sa ma a ja som sa iba jemne nadýchla.
Nič sa nedeje,len som mala nočnú moru a som sa zľakla,povedala som a ešte raz sa poriadne nadyhla,pretože som to potrebovala.Môj tep srdca sa ešte stále neupokojil,takže som sa musela napiť čistej vody,ktorú som mala položenú na nočnom stolíku.
Dobre,tak sa rýchlo príprav a príď na raňajky,povedala mama a ja som iba prikývla a opatrne sa postavila z postele.
Asi 15 minút mi trvalo,kým som sa obliekla,umyla zuby a kým som si spravila vlasy.
Potom som si to nasmerovala do kuchyne,kde už ma čakali raňajky.Najedz sa a choď do školy,povedala mama a ja som iba prikývla a pustila sa do raňajok,ktoré som mala prichystané na stole.
Keď som jedla,rozmýšľala som nad nočnou morou,pretože to bol vážne strašný sen.
Vlastne za túto noc sa mi snívali dve nočné mory, lenže tá prvá bola až príliš hnusná.V škole.......
Hľadím von oknom a nedávam pozor na učiteľkine nudné prednášky.
Bože,ako veľmi ma ta angličtina nudí,veď je to strašná blbosť,aj keď je to vlastne môj rodný jazyk,pretože som sa s ním aj narodila.
Ale je to proste nuda.Slečna Kelly,nech sa páči k tabuli!zvolala zrazu učiteľka a ja som sa tak prudko strhla zo snívania a pozrela som za seba,pretože sa tam na mňa usmieval Nathaniel.
Bože,musím sa zakaždým usmiať,keď ukazuje ten jeho nádherný úsmev.Opatrne som sa postavila zo stoličky a nasmerovala si to k tabuli.
Tak slečna Kelly,teraz mi povedzte čo som vysvetľovala,prehovorila a pozrela na mňa z vážnym pohľadom.Hm....pardón nedávala som pozor,ale už sa to viac nestane,povedala som jemne a učiteľka si vzdychla.
Vidíš a to je ten problém,že ak dám písomku a ty nebudeš nič vedieť,tak to je tvoj problém,pretože si nedávala pozor,povedala a ja som iba prikývla.
Hm....máte pravdu,povedala som a radšej si šla sadnúť na miesto.Tentokrát to ešte riešiť nebudem,ale dávajte väčší pozor a nesnívajte,povedala varovne a ja som iba prikývla a sadla si do lavice.
Keď skončila hodina prišiel za mnou Nathaniel.
Si v poriadku?spýtal sa ma a prisadol si na voľnú stoličku vedľa mňa,pretože Lua si niekam odbehla.Áno som v poriadku a ďakujem,že si robíš starosti,ale naozaj som v poriadku,povedala som milo a stále som z neho nevedela spustiť oči.
Bože poznám ho len deň a už musím sa naňho zasnene pozerať.
Počuj Grace,nechcela by si dnes niekam zajsť?spýtal sa a mne sa na tvári vyčaril úsmev.
Samozrejme ráda s tebou pôjdem,povedala som a on sa len pousmial.Tak fajn o 17:00 pred školou,povedal a ja som iba prikývla a rozhodla sa,že pôjdem za Luou,pretože sa stále nevrácala.
Len čo som vybehla z triedy,znova som do niekoho narazila a znova stratila rovnováhu.Krpaňa to nevieš dávať pozor? vyštekol na mňa známy hlas.
Och bože čo zas ten chce?
Čo chceš Aaron?vybehla som a opatrne sa pozbierala.
Ja od teba nechcem momentálne nič,ale ty očividne hej,keď vždy do mňa naraziš,povedal namyslene a ja som naňho len vrhla nahnevaný pohľad.Vieš čo,daj mi pokoj,povedala som a pohla sa vpred,lenže on ma zastavil tým,že má chytil za ruku.
Počkaj,ešte som neskončil!povedal rázne a ja som sa len obrátila a prudko si vytiahla ruku z jeho ruky.Tak čo chceš?spýtala som sa zúfalo,pretože som už naozaj začala strácať nervy.
Najprv sa mi ospravedlň,povedal a ja som sa len pustila do smiechu.
To ako vážne?obrátila som sa zo smiechom a musela som sa chytať aj za brucho.Myslím to vážne,inak budeš toho ľutovať!povedal a ja som sa iba zasmiala.
Zabudni,povedala som a rozbehla sa preč aby mi ten kreten už dal konečne pokoj.Mojím behom som si to najskôr nasmerovala do telocvične,pretože tam som počula nejaký smiech.
Najskôr ten smiech patril Lui,takže som šla radšej najprv tam.
Opatrne som siahla na kľučku dverí do telocvične a nakoniec som ich aj otvorila.Len čo som tam vstúpila,zarazilo ma to,ale naozaj tam bola Lua a fetovala s nejakými žiakmi.
Lua?vyhrkla som šokovane a nemohla som uveriť tomu čo vidím.
Ach Grace,tak si ma našla,povedala zo smiechom a bolo vidno,že je navrhovaná.Lua,zbláznila si sa?veď je škola a môže ťa tú ktokoľvek nachytať,a prečo vôbec tu fetuješ?vyhrkla som a ona sa ešte viac s kamarátkami rozosmiala.
Daj si aj ty,povedala a ja som iba nesúhlasne pokrutila hlavou.
Nie,ja takéto veci robiť nebudem,ale radšej mi vysvetli prečo práve tu,povedala som rázne.Do toho ťa nič malička,ale radšej choď pozerať večerníček,povedal jeden chalan,ktorý sedel vedľa nej.
Sklapni s tebou sa nerozprávam,povedala som prudko a stále som sledovala Luu.Je to môj život a môžem si robiť čo chcem,ale zabudla som sa ti zmieniť,že ja fetujem,povedala a ja som iba prikývla a snažila sa to pochopiť,ale ja nechcem mať kamarátku čo fetuje.
Mne sa to vôbec nepáči.Vieš čo?ak ťa to prejde tak mi daj vedieť,ale ja s týmto nechcem mať nič spoločné,povedala som rázne a pobrala sa preč.
Myslela som si,že som si našla konečne normálnu kamarátku,ale tak som sa zmýlila.
Prečo tu každý fetuje?prečo som vôbec šla na túto školu??Bože teraz sa cítim tak detinsky, keď som tam šla a pýtala sa jej prečo.
No má pravdu,je to jej život takže ja sa jej do toho pliecť nebudem,ale nemám v pláne sa s niekým kto fetuje kamarátiť.Ďalšia časť po dlhšom čase.Viem túto časť som trošku nedomyslela,proste som to tak blbo napísala,ale tak dlho som nepísala príbeh,takže sa mi nečudujte.
YOU ARE READING
Protiklady/Odlišný
RomanceŽe sa protiklady priťahujú?? O tom by sa dalo polemizovať,ale môžeme sa predsa presvedčiť o tom,že sa protiklady priťahujú. 15 ročná Grace Kelly nastupuje do prvého ročníka strednej školy,kde stretne úplne odlišného človeka než je ona. Kelly je milé...