38.kapitola

6 1 0
                                    

O pár dní neskôr....

Už sú to pár dní čo sa Aaron od nás odsťahoval a ja stále musím iba naňho myslieť.Celé dní,dokonca aj v škole musím myslieť na Aarona,pretože som očividne doňho zblaznená.
Najradšej by som sa tomu vyhla,ale nemôžem sa proste len tak vzdať toho,že jedného dňa s ním určite budem.

Grace,milujem ťa,ale nemôžeme byť teraz spolu.....stále mi vrtaju v hlave tieto slová.Nemôžem skrátka nanich zabudnúť,pretože to povedal Aaron a to čo povie Aaron,tak na to nezabudnem.
Čo asi tak teraz robí?Zabudol už na mňa?

Za mesiac končí škola a ja si musím opraviť známky,pretože mi teraz skoro všade vychádza 3 čo nechcem,pretože ma mama zabije.Ale nielen kvôli tomu,že by ma mama zabila,ale aj kvôli tomu,že si nechcem pokaziť budúcnosť.
Pre niekoho známky niesu dôležité,že vraj známky niesu všetko,ale pre mňa známky dôležité sú,pretože chcem mať skvelý budúcnosť.
Vlastne chcem ísť študovať psychológiu čo by ma fakt bavilo,lenže na to potrebujem mať dobré známky a dobre komunikačné schopnosti.

Grace, poď dole okamžite!zvolala na mňa mama keď som sa pripravovala do školy.
Ach,prečo teraz večer ma musí vykričať.
Opatrne som siahla na kľučku svojich dverí a opatrne som zišla dole.

Všimla som si tvoje známky na edupage,prehovorila a ja som sa iba jemne nadýchla.
Ja viem,že mi skoro zo všetkého vychádza 3,ale opravím si to sľubujem,povedala som naliehavo no mama na mňa vrhala vražedný pohľad.
Máš mesiac na to aby si si to opravila,tak žiadne chodenie von a žiadne flákanie,upozornila má a ja som iba prikývla a mama sa iba nadýchla.

Čo chceš na večeru?spýtala sa a ja som sa iba zamyslela.
Nemám hlad,odvetila som nakoniec,pretože to bola pravda,ale zas nechcela som pri večeri počúvať mamine slová,ako mám správne žiť.
Už ma to unavuje,pretože sama o seba sa viem postarať.

Zrazu som z hora začula zazvonenie mobilu,takže som bez váhania vybehla po schodisku,až som sa skoro potkla a zavrela sa do izby.
Zobrala som mobil a pozrela sa kto volal.
Bol to Aaron.
Moje srdce od radosti vyskočilo až k hrdlu,takže som ten hovor hneď zdvihla.

Grace?začal a ja som sa len musela jemne nadýchnuť,pretože som bola šťastná,že znova počujem jeho hlas.
Ahoj,prehovorila som jemným hlasom a cez hovor som cítila ako sa Aaron usmieva.
Neviem ako,ale proste som cítila,že sa Aaron naozaj usmieva.

Ako sa máš?spýtal sa ja som si len sadla na posteľ a mobil držala pri uchu.
Mám sa celkom fajn,no a čo ty?odvetila som a Aaron sa iba jemne zasmial.
Nič moc,pretože mi chýbaš,ale tak snáď sa ešte niekedy stretneme a porozprávame sa,povedal a ja som sa iba jemne usmiala.
Ja viem,ale veď niesi ďaleko,takže by sme sa kľudne mohli porozprávať,povedala som no Aaron zrazu stíchol.

Možno,ale teraz to necháme tak,možno jedného dňa si k sebe nájdeme cestu,povedal a ja som iba sklonila hlavu.
Cítila som,že prúdi po mojom tele iba bolesť,ale uvedomila som si,že ja si počkám.
Počkám si na človeka,ktorého tak veľmi milujem a,s ktorým by som strávila kľudne celý svoj život.

Vieš Grace,pred tým než som ťa spoznal bol som arogantný človek,každému som ubližoval,vždy som chodil do baru a opil sa,fetoval som a proste ja môžem za to,že má rodičia vyhodili z domu,povedal zachripnuto cez hovor a ja som sa len smutne zahľadela von oknom.
Nieje to tvoja vina,oni sa ťa nemali kvôli tomu vzdať,povedala som rozhodne a cítila som,že teraz má asi Aaron naozaj potrebuje.

Vieš ale je to moja vina,povedali mi,že také decko ako som ja nechcú,že vraj sa mám začať správať normálne,ale oni nikdy nechápali prečo som taký,ale vždy sa ku mne takto správali a potom sa zo mňa stal arogantný človek,ktorý nemá zľutovanie,povedal opatrne Aaron a ja som si len zakúsila do pery.
Vidíš,tak to je ich vína,popravde rodičia by ťa mali milovať a nie sa ťa vzdať a k tomu ti ešte nadávať za to akýsi,povedala som a cítila som,že mi po tvári tečú jemne slzy.

Ďakujem ti za podporu a myslím,že máš pravdu,vážne som rád,že som ti zavolal,povedal a ja som sa len pousmiala a dúfala,že ho čoskoro uvidím,pretože už mi strašne chýba a toľko by som mu chcela ešte znova povedať,lenže cez internet je to ťažké.

V pohode,kedykoľvek tu pre teba budem,aj keď toto by som ešte predtým nepovedala,ale naozaj tu pre teba vždy budem,vždy ťa budem podporovať a vždy ti pomôžem riešiť problémy,povedala som rozhodne až som si uvedomila,že aj mňa trápi to,že tu nieje.
Ďakujem ti Grace,ani nevieš ako veľmi rád by som ťa teraz objal,si jediné dievča,ktoré mi takto chce pomáhať a ja som ti za to veľmi vďačný a preto dúfam,že keď sa stretneme tak ti znova budem môcť pobozkať tvoje pery,povedal a ja som zrazu očervenalá ako paprika.

Iba jemne som sa zasmiala a cítila som,že Aaron je skvelý a proste,že s ním chcem byť.
Ale prečo je to tak komplikované,že teraz keď sa normálne bavíme tak spolu byť nemôžeme?

No Grace ja už budem musieť ísť,ale neboj ešte sa ozvem,povedal a zrušil hovor.
Hneď ako zrušil hovor,cítila som,že som strašne šťastná za to,že mi vôbec zavolal.
Bože ako ten človek sa stal mojím obľúbeným človekom v mojom živote?a ešte okrem toho za tak krátku dobu?
Myslím,že za tento prvý školský rok na strednej škole som zažila toho veľa,ale najlepšie zážitky mám s Aaronom,keď ešte u nás býval a vkuse sme do seba ripali.
Proste pre mňa to bola skvelá časť môjho tínedžerského života.

Snáď keď pôjdem na výšku,tak na Aarona nikdy nezabudnem,ale snáď budeme spolu stále,lenže neviem ako to bude po strednej škole.

Zrazu som pocítila únavu,až som musela zatvoriť oči a upadla som do hlbokého spánku.....

Ďalšia časť na svete.Snaď sa ľúbi ❤️

Protiklady/OdlišnýWhere stories live. Discover now