44.kapitola

5 1 0
                                    

Grace,Grace,no tak ty za nič nemôžeš,už je to v pohode,takže to nechájme plávať dobre?povedal opatrne Aaron a zrazu iba nastavil ruku a podal mi ružu.
To je pre teba a dúfam,že  aj ty  mne odpustiš,pretože chcem s tebou stráviť celý tento rok,povedal a ja som sa iba jemne pousmiala.

Tebe nemám čo odpúšťať,pretože som sa za to na teba naozaj nenahnevala,povedala som a Aaron si ma iba z úsmevom pritiahol k sebe.
Zrazu sme pri sebe boli tak blízko,že som cítila jeho teplý dých na krku.
Milujem ťa Grace a nikdy o teba nechcem prísť ani vtedy ak budeme od seba oddelení 20 hodín,povedal a ja som iba prikývla.

Tiež ťa veľmi milujem,povedala som a položila som svoje čelo má na jeho.
Myslím,že my dvaja proste spolu musíme ostať,povedal a ja som iba prikývla.
Po chvíli konečne spojil naše pery a ja som bola šťastná,že sme túto hádku konečne vyriešili a,že on to zobral tak v pohode.
.........

Som doma!!!zvolala som,no nikto sa neozval len z obývačky vyšiel Noel.
Tvoja mama s mojou  šli nakupovať,povedal opatrne a pohľadom prešiel na ružu.
Okej,tak mi pomôžeš nájsť nejakú vázu,pretože do nej chcem dať túto nádhernú ružu,povedala som a Noel iba prikývol a pobral sa ju hľadať.

Ja som iba opatrne zo seba dala dole tenisky a ružu opatrne položila na stôl.
Ukáž,pomôžem ti!povedala som keď som podišla k Noelovi,ktorý ako o dušu hľadal tu vázu.
Snáď ju nájdeme,pretože je to pre teba určite dôležité,povedal a ja som vrhla naňho iba prekvapený pohľad.
Ako si to vedel?spýtala som sa zvedavo a Noel sa iba usmial.
Poznám ťa skoro celý svoj život,takže viem aké máš pocity,keď si hľadela na tu ružu a pýtala si sa či ti nepomôžem pohľadať vázu,povedal a ja som sa iba jemne zasmiala.

No poznáš ma lepšie,ako sa poznám ja sama seba,povedala som z úsmevom a zrazu som narazila na sklenenú vzorovanú vázu.
Áno,to je ono!zvolala som nadšene a opatrne vytiahla zo skrine bielu vázu zo vzormi.
Páni,tak do nej určite si daj tú ružu,podotkol Noel a pohľadom tu vázu preskúmaval.

Síce je dosť očividne,že Noela to stále neprešlo,ale aspoň sme si vyjasnili,že sme kamaráti a,že to tak ostane.
Okrem toho mám  chalana,ktorého ľúbim,takže nič viac lepšie sa vyvíjať už nemôže.
Rýchlo som z vázou pribehla do kuchyne,kde som do nej naliala trochu vody a dnu strčila ružu.

Tak a teraz ju môžem dať na výzdobu do mojej izby,povedala som si sama pre seba a rozbehla sa smerom do mojej izby.
Po schodoch som pre istotu aj dávala pozor,aby som sa na nejakom schode nešmykla,no našťastie som bola taká šikovná,že som nevykvapla ani jednu kvapku.

Čo myslíš?vyzerá to dobre na tejto poličke?spýtala som sa Noela,ktorý si len premeriaval vázu,ktorá bola položená na poličke.
Určite to vyzerá dobre,podľa mňa je to skvelé miesto,povedal a zrazu sa zahľadel na mňa a skúmal má pohľadom.

Zrazu som očervenalá,pretože som si uvedomila,že som v pyžame a rukami som si prekrížila hrudník.
Neboj veď už idem,povedal a opatrne za sebou iba zavrel dvere a ja som mala izbu pre seba.
Konečne mám kľud,ale teraz musím hneď napísať ostatným,že jak sme na tom s tým kúpaliskom.
Aaronovi som aj povedala,že by sme sa mohli dnes na skupine dohodnúť,kde pôjdeme na kúpalisko a kde,ale práve som si spomenula,že Sarah odišla na dovolenku.

Nevadí,tak pôjdem ja Aaron a.....Noel.
Samozrejme,snáď sa tí dvaja nepozabiju,pretože ja to vážne nevydržím.

Len čo som sa konečne prezliekla z pyžama do normálneho oblečenia čiže do riflových kraťasov a do croptopu,tak som sa naspäť hodila na posteľ a šla napísať Aaronovi a Sarah,aby sme sa dohodli na čase kedy pôjdeme na kúpalisko.

G:Kedy chceš ísť na kúpalisko??Dohodnime si proste čas,ktorý ti vyhovuje a napíš:)
A:Láska mohlo by byť o 11:00?  😂
G:Tak o 11:00 na kúpalisku a príď včas😂

Potom sme si ešte chvíľu písali,až ma vyrušil mamin hlas.Dvere boli na mojej izbe dokorán otvorené,a pred dverami stala mama,ktorá na mňa prísne hľadela.
Takže,počúvam vysvetlenie z toho rána,prehovorila a ja som sa iba nadýchla.
Šlo proste o život, ospravedlňujem sa,ale nič také zle sa nestalo,povedala som úprimne a mama sa na mňa iba letmo pozrela.

Fajn,takže ak si si dohodla termín s kamarátmi kedy idete na kúpalisko,tak zoberiete aj Noela,povedala rázne a ja som iba prikývla.
Fajn mami žiaden problém,povedala odvetila som a mama sa iba usmiala.
Tak sa poď naraňajkovať,Jane robí wafle,takže by si nemusela tu trčat v izbe,povedala rázne a ja som sa iba lenivo nadýchla a posledný krát pozrela do môjho chatu s Aaronom a pobrala sa rovno na raňajky.

Za stolom už sedel Noel,ktorý niečo ťukal do mobilu,ale nemohla som odhadnúť čo asi,pretože bol odomňa trochu ďalej.
Čo toľko pozeráš do toho mobilu?obrátila som sa zrazu na Noela,ktorý len letmo zdvihol hlavu a už jeho hlava znova výrila v mobile.

Prepáč,ale niečo som riešil,povedal jemne a rýchlo vypol mobil.
Inak Grace,keďže už si taká veľká a krásna,tak už asi snáď máš frajera,prehovorila na mňa milo Jane keď mi podávala palacinky,ktoré mali na vrchu šľahačku a čokoládu.

No dalo by sa to tak povedať,že mám,povedala som úprimne a venovala jej široký úsmev.
Och,tak to je skvelé,musíš nám ho predstaviť,povedala Jane a len čo som stihla dať kúsok palacinky so úst,už na mňa mama vrhala vražedný pohľad.
To si mi prepána kedy chcela povedať?vyhrkla a ja som sa len zamyslela.

A ako dlho spolu ste?skočila do toho Jane a ja som sa iba nadýchla.
Sme spolu 2 roky a kľud mami ty ho poznáš je to Aaron,povedala som a mama sa na mňa len šokovane pozrela.
2 roky spolu chodíte a nič neviem?no to je dosť divné,povedala mama a ja som len prikývla pleciami.

Fajn,ale snáď ti nevadí,že je to Aaron,pretože už niekto má aj za to kritizoval,povedala som a mama sa na mňa len pozrela chapavym pohľadom.
Nie nevadí mi to,pretože keď tu u nás býval Aaron,tak sa mi zdal ako veľmi milý chalan,takže ho snáď pozveš niekedy na večeru alebo obed,povedľa rozhodne mama a ja som iba prikývla.

Sakra,môžete sa prestať rozprávať o jej šťastiu,pretože už ma naozaj nebaví počúvať,že človek,ktorého najviac milujem je šťastný s niekým iným!zvolal Noel a všetci vrhli naňho pohľady.
Zrazu zavládlo ticho,až na to,že Noel si to nasmeroval rovno preč a my sme len za ním neveriacky hľadeli.

Takže ho to stále neprešlo,a ja neviem čo mám robiť,aby sa prestal trápiť nad niečím,čo ani jeden z nás nezmení.
Počkaj,môj syn miluje tvoju dcéru?vyhrkla nadšene Jane a ja som zrazu od hanbi skoro prepadla sa pod zem.

Vyzerá to tak,že hej,potvrdila moja mama a ja som sa nedokázala ani len hnúť z miesta.
Ja som to vždy vedela,že sa jedno z mojich detí zamiluje do dcéry mojej najlepšiej kamarátky,vyhrkla Jane a ja som naňu len vyvalila oči.

Jedno z detí?veď Samantha nieje chalan,opravila som ju,no Jane iba pokrutila hlavou.
Samatha je lezbička,ale ak ty niesi,tak to je len dobre,pretože nepáčilo by sa mi,že by si aj ty bola niečím čo Boh nevytvoril,povedala a ja som len nechápala ako to môže povedať.

Veď všetci sme takí akí sme,nemôžeme za to či sme gejovia, lezbičky,transky, homosexuály alebo bisexuáloy,povedala som rázne a rýchlo sa postavila od stola.

Síce som heterosexuálka,ale nepáči sa mi ak ľudia odsudzujú druhých,len preto,že iní ako my,povedala som jednoznačne a pobrala sa do svojej izby.
Už viac som nemohla vytrpieť reči Jane,pretože to bolo cez moju úroveň.

  Ďalša Časť

Protiklady/OdlišnýWhere stories live. Discover now