O 2 dní neskôr.....
Počuj,vážne si myslíš,že ten sľub Aaron naozaj splní?spýtala som sa cez hodinu jemne Nathaniela.
On sa na mňa len prekvapene pozrel a zamyslel sa.
Hm,no priňom by som si nič nenamýšľal,že by dokázal splniť sľub,ale tak uvidíme,povedal a ja som iba prikývla.Slečna Kelly a pán Nathaniel James,nevyrušujeme vás náhodou?ozvala sa zrazu učiteľka a Nathaniel sa iba jemne zasmial.
No keď sa tak pýtate,tak áno vyrušujete nás,povedal a ja som sa na to rozosmiala.
Bože ten chalan je vážne úžasný.
Najradšej by som mu povedala,že ho milujem,ale nemám na to odvahu a okrem toho, ešte stále niesom pripravená na vzťah.Takže sa obaja zbaľte a choďte do riaditeľne,zvolala a my sme sa z úsmevmi len pobalili a vyšli z triedy.
Aspoň pri tej krave byť nemusíme,povedala som a Nathaniel sa iba zasmial.Počuj,nepôjdeme do riaditeľne,ale čo keby sme šli do kina?navrhol zrazu a ja som sa naňho len prekvapene pozrela.
"A nebudeme mať problém?,.
"Aj keby,tak to nejak zvládneme,povedal Nathaniel,,.
Bože prečo toho človeka tak veľmi milujem?Veď on je úplne samá dokonalosť.Tak fajn,kľudne môžeme ísť,súhlasila som a on ma zrazu chytil za ruku a rozbehol sa zo smiechom po chodbe.
Na to som sa ešte viac rozosmiala a skoro som ani nestíhala za ním,lenže on ma držal za ruku,takže som musela pohnúť do behu.Si pomalá!zvolal na mňa zo smiechom keď sme vyšli zo školy.
Bože,no a čo,že som pomalá,zasmiala som sa.
Takto by ťa dobehol aj slimák,podpichol a ja som ho drgla do ramena.
Prestaň ty škret malý,povedala som a ešte sa viac rozosmiala na tú prezývku.
Zrazu som sa chytila za brucho a nemohla som sa prestať smiať,najskôr som chytila záchvaty smiechu.Bože,ty si strašne zlatá keď sa smeješ,povedal po chvíli Nathaniel a na to som sa znova začervenalá a môj tep srdca sa znova zrýchlil.
Nath?ozvala som sa zrazu a hľadela som mu do očí.
Čo sa deje?obrátil sa na mňa a usmieval sa ako slniečko.
Chcela by som ti niečo povedať,ale myslím si,že to ešte počká,povedala som zrazu a on len prikývol.
Chápem ťa,vždy ťa budem vo všetkom podporovať,vždy ťa budem chápať a rešpektovať,takže môžeš byť kľudná,povedal a ja som znova očervenala.Ďakujem,si úžasný kamarát,povedala som a pri slove kamarát,som sa trochu zatvárila smutne,ale nemohla som povedať,že pre mňa nieje len kamarát,ale aj niečo viac.
A ty si pre mňa to najúžasnejšie dievča aké poznám,povedal a môj tep srdca sa zrýchlil a cítila som v bruchu motýľov.Zrazu sme stále oproti sebe tak blízko,že stačil iba jeden krok a už by sa naše pery spojili.
Jeho oči sú proste dokonalé a keď sa do nich pozerám tak mám pocit,že sa roztapám.Máš nádherné oči,tvoje oči sú ako žiariace hviezdy,ktoré nikdy neprestanú žiariť,povedal a ja som sa očervenala.
Práve v túto chvíľu som ho naozaj chcela.
Chcem ho.
Tak veľmi ho teraz chcem pobozkať,že už mi je jedno,aké budú následky.Viem,že žiadny vzťah nieje dokonalý,ale už viem,že to nieje problém,aby som bola s niekým koho tak veľmi milujem.
Vieš,niekedy mám pocit,že pri tebe som úplne iným človekom,povedala som po chvíli a on sa len usmial.Vážne???a aký si teda človek keď si somnou?spýtal sa a stále sa usmieval ako slniečko.
Ako ten najšťastnejší človek,povedala som a on sa ešte viac usmial.
Myslím,že niečo sa medzi nami naozaj niečo deje,povedal zrazu Nath,ale chápem ak niesi pripravená,povedal a ja som sa len nadýchla.To,že niesom pripravená,neznamená,že nemôžem byť s človekom na ktorom mi vážne záleží,povedala som zrazu a on sa len zasmial a oprel si svoje čelo o moje.
Ach,kurva!kurva!prečo život je tak na piču?počuli sme zrazu hlas,ktorý znel ako keby bol opitý.
Zrazu sme sa obrátili a všimli sme si ako po ulici kráča opitý Aaron.Pomôžte mi, pomôžte,ja potrebujem pomoc!zvolával dookola a motal sa po ulici.
Myslíš,že by sme mu mali pomôcť?obrátila som sa na Nathaniela.
Je to človek,ktorý nám ublížil,ale my ako on nebudeme,takže mu pomôžeme,povedal a ja som iba prikývla a rovno sme sa vybrali za opitým Aaronom.Hej!zvolal Nath na Aarona,ktorý sa motal.
Čo chceš?vyhral si tak ma nechaj,povedal opití Aaron a my s Nathanielom sme sa len na seba pozreli.Nemyslím si,že ťa máme nechať keď si v takom stave,povedala som a on sa na mňa len pozrel a stále sa motal ako blbec.
Maličká ty sa do toho nepleť,povedal a ja som sa musela až zasmiať jak to povedal.Bože,nechceš radšej ísť domov? spýtal sa starostlivo Nath.
Nie a už ma nechajte na pokoji,povedal prudko a zrazu odpadol a Nathaniel ho našťastie chytil.
Bože,teraz vyzeral Nath ako boh keď stihol chytiť ožrateho Aarona.Tak poď Grace,odnesieme ho domov,povedal a ja som iba prikývla a šli rovno k jeho domu.
Zazvonili sme ho a otvorila nám jeho matka.
Kto ste a čo tu chcete?obrátila sa na nás drzo a my sme sa s Nathanielom iba na seba prekvapene pozreli.
Dobrý deň,našli sme vášho syna Aarona opitého na ulici,tak sme ho sem priviedli,povedal Nath.Faj dajte ho sem, tej grázlik ešte len zaplatí a vás tu už vidieť nechcem!zasyčala a my s Nathom sme len neveriacky kyvali hlavami.
Nechápem prečo ste ho nenechali na ulici,aj tak ho tu nikto nechce,pretože je to jedno veľké sklamanie,ktoré nemalo tu byť,takže mohli ste ho nechať aby sa zabil,povedala jeho matka a ja som zrazu zhíkla.Síce váš syn je tak trochu grázlik,ale ja nechápem prečo takto o ňom hovoríte!je to predsa váš syn,takže by ste mali byť radi,že nejakého syna máte,povedala som úprimne a Nathaniel iba jemne hlavou prikývol.
Neviem čo je práve vás dvoch do toho,ale vypadnite!zvolala a my sme iba prikývli a s Nathom sme sa pobrali preč.
Sakra,to čo má za život?obrátila som sa na Nathaniela.
Ja viem,je to zlé keď ho ani vlastní rodičia nenávidia,ale to mu nedáva aj tak právo ubližovať druhým,povedal Nathaniel.
To máš pravdu,nedáva mu to ani najmenšie právo,povedala som.Pozri,myslím po dnešnom incidente radšej pôjdem domov,momentálne nemám chuť na kino,povedala som po chvíli a Nathaniel iba prikývol.
Tak fajn,chceš odprevadiť?spýtal sa a ja som iba prikývla.Celú cestu domov som rozmýšľala nad tým,čo sa odohralo s Aaronovou matkou.
Bože,ale ako to môže vlastná matka povedať o svojom dieťati?
To je najhoršia vec,ktorú rodič môže spraviť.No jedno viem, že Aaron nieje ako ja.
Je to úplne iný človek,než ja.
Neviem,ale naozaj je úplne odlišný ako ja a preto ho nechápem.
Lenže ja ani to nechápem,že prečo jeho vlastná matka tak o ňom môže povedať
Síce Aaron je kreten a hlupák,ale jeho matka by nemala hovoriť,že je pre ňu sklamaním a,že je chýba,pretože on to mohol počuť a mohlo sa ho to dotknúť,ale viem,že jeho by sa to asi nedotklo,keďže je chladnokrvný.Keď som prišla domov,bolo už krátko po 15:00 hodine,tak som sa radšej zavrela do izby a hodila sa na posteľ.
Neviem prečo,ale nedokážem prestať myslieť na to,že ako sa zachovala jeho matka.
Možno to je dôvod,prečo taký je.
Ale aj tak,nikdy nebudem môcť mu odpustiť tie veci,ktoré spôsobil mne a Nathanielovi.Ďalšia časť na svete .
Ach,je mi trochu aj ľúto Aarona, pretože to si nezaslúžil od svojej matky.
Možno to je dôvod prečo je taký,ale tak ani to mu nedáva právo sa tak správať k ostatným.
Čo myslíte,počul to čo o ňom povedala jeho vlastná matka?
Alebo mu to každý deň hovorí?
Myslíte si,že vždy bude tak Aaron arogantný alebo sa môže aj zmeniť a žiť iný život??
YOU ARE READING
Protiklady/Odlišný
RomanceŽe sa protiklady priťahujú?? O tom by sa dalo polemizovať,ale môžeme sa predsa presvedčiť o tom,že sa protiklady priťahujú. 15 ročná Grace Kelly nastupuje do prvého ročníka strednej školy,kde stretne úplne odlišného človeka než je ona. Kelly je milé...