57.kapitola

3 1 0
                                    

Pohľad Aarona

Na druhý deň som sa zobudil už zavčasu,pretože vysoká škola je úplne iná ako stredná.Viem,že mi včera moja Grace volala,ale nemohol som to zodvihnúť,pretože som mal veľa práce z vysokou školou.
Ja viem,že teraz budem mať menej času,ale mrzí ma to.
Okrem toho musím ešte doplatiť internát,pretože ešte tu ostanem ďalšie 4 roky a potom neviem čo pôjdem robiť.
Rodičia sa mi rozhodli posielať peniaze,ale ja som musel odmietnuť,pretože ja si sám potrebujem nájsť nejakú prácu a sám si zarábať peniaze veď som predsa už dospelý,takže  nebudem predsa rodičov  obťažovať.
Ak mám povedať úprimne,tak vysoká škola je lepšia ako stredná škola,síce tu už máme aj prednášky,ale je to oveľa lepšie než prax na strednej škole.
Stredná škola má síce bavila,ale po 2 rokoch som musel prestúpiť na inú,pretože som z nej odišiel,ale hneď som to oľutoval,pretože som tam nechal moju Grace.
Pri pomyslení,že tie mesiace prejdú tak rýchlo ma pichlo pri srdci,ale teraz ešte nemôžem na to myslieť,pretože sa budem zbytočne trápiť.
Ale ja budem Grace priať aby ju tam prijali,pretože si to naozaj zaslúži a má veľmi dobré známky,takže by ju tam v podstate mohli prijať.

Kámo,ako dlho sa tam chceš sprchovať?zvolal som na Akosa,ktorý ešte bol stále v sprche a počul som zvuky kvapiek keď sa niekto sprchuje,takže mi bolo jasné,že ešte zo sprchy nevyšiel.
Chvíľu! zakričal a konečne sa vypla sprcha.
Fajn,pretože chcem stihnúť aj hodinu!odvrkol som a zo sprchy som počul iba smiech.

Akos bol v poslednom ročníku na strednej škole presne ako Grace,veď boli úplne rovnako starí,keďže boli na základke spolužiaci a aj niečo viac.
Ale to nebudem riešiť,hlavne sa musím zamerať na vysokú školu a na moju Grace,pretože som jej deň nenapísal a už mi strašne chýba.
Vlastne mi chýba každú sekundu.

Konečne!zvolal som nadšene keď sa do kúpeľne otvorili dvere a vyšiel Akos zavalený v uteráku.
Neboj sa aj ty môžeš byť nabudúce tak dlho v sprche,dodal no ja som vrhol naňho iba ironický úškrn,ale aj tak som to moc nebral vážne,pretože raz som bol dlho v sprche a on od nudy mi skoro vyhadzal celý šatník môjho oblečenia.

Osprchovaný som bol za pár minút,potom som si hneď na seba obliekol tričko a roztrhané džíny a vlasy som si nageloval s mojím gélom na vlasy.
Len čo som vyšiel z kúpeľne,tak som si to hneď nasmeroval do kuchyne,pretože som si chcel dať ešte raňajky,ale Akos tam už stál a niečo robil na raňajky.

Robím toasty,oznámil a ja som iba prikývol a sadol si za stôl.
Vytiahol som si svoj mobil a zistil som,že ešte mám hodinu čas,takže som sa rozhodol,že skočím do kvetinárstva kúpiť ružu Grace,pretože včera som jej celý deň neodpísal a nechcem aby sme sa začali kvôli tomu hádať.
Okrem toho už neviem vydržať bez nej ani minútu,takže to musím spraviť hneď teraz....

Pohľad Grace

Keďže mám ešte hodinu čas,tak som sa rozhodla,že si pozriem niečo na tv,pretože hodinu doma sa budem extrémne nudiť a Aaron mi neodpisuje,takže nemám na výber.
Rýchlo som zapla televízor a na hneď na obrazovke vyskočil jeden film,ktorý som pozerala ešte ako 15 ročná.
The Kissing Both.

No to som už dávno nevidela,ale bol to kedysi môj obľúbený film,najmä El a Marco,pretože tí dvaja sa k sebe naprosto hodili.
V mojom detstve všetci shipovali El a Noaha,ale ja som si myslela o Noahovi,že je totálne divný,takže som hneď začala shipovať Marca a El,ale škoda,že neskončili spolu.

Cŕŕŕŕ....cŕŕŕŕ zazvonil zrazu zvonček a ja som prudko vyskočila z gauča.
Hneď som si to nasmerovala k dverám a rozmýšľala,že kto to asi tak môže byť.
No len čo som otvorila dvere,skoro som omdlela od prekvapenia.
Pred dverami stal Aaron z ružou v ruke.

Ahoj Grace,ja viem,že som sa včera neozval a mrzí ma to,ale mal som veľa toho v škole a tak,ale nechcel som to takto nechať,pretože som nechcel aby vznikla hádka a preto,že mi na tebe záleží a milujem ťa,povedal uprene a podal mi ružu do ruky.
Bože ty si úžasný,vyhrkla som z úžasom a rýchlo ho objala,pretože nič iné ako Aaron mi zlepšiť náladu nemôže.
Ďakujem,vyhrkla som nadšene a privoňala si ružu.

Pre teba všetko,povedal z úsmevom a pritiahol si ma k sebe bližšie.
Ach,ako mi jeho prítomnosť a jeho pery chýbali,pomyslela som si a pozrela sa na jeho pery a jemu to už bolo jasné,že ho chcem pobozkať,keďže už konečne spojil naše pery.
Tak toto bolo pre mňa to najkrajšie ráno v mojom živote.
A donedávna som si myslela,že sme úplne odlišní,ale pravda bola úplne niekde inde.

Ďalšia časť na svete ❤️❤️
No niesu tí dvaja proste spolu zlatí?

Protiklady/OdlišnýWhere stories live. Discover now