42.kapitola

4 0 0
                                    

Zrazu sa prudko do mojej izby otvorili dvere a dnu vstúpila nečakane Noel.
Preboha!zvrieskla som keď na nás šokovane hľadel.
Bože môj!zvolal nahlas a rýchlo vybehol z izby.

Okamžite sa obleč!upozornila som Aarona,ktorý sa iba smial ako blázon.
Bože,tak toto musel byť poriadny trapas,povedal a ja som iba pokrutila očami.
Mysliš,že je to vtipné keď ťa uvidí človek,ktorý bol do teba zamilovaný s niekým s kým to robíš?obrátila som sa na Aarona a on sa na mňa len prekvapene pozrel.

On bol do teba zamilovaný?spýtal sa prekvapene a ja som prikývla.
Áno pred dvoma rokmi,neviem mama hovorila minule,že by tu mal prísť s jeho sestrou na prázdniny,ale tak nečakala som,že to bude dnes a ešte okrem toho,že tak vtrhnú do mojej izby,vyhrkla som a Aaron si rýchlo iba na seba natiahol tričko a nohavice.

Teraz sa otoč,idem sa obliecť,upozornila som Aarona,no on sa iba uškrnul.
Veď som ťa už nahú videl,takže kľud,povedal a ja som si iba povzdychla a ja som nemala na výber,takže som sa musela začať obliekať.

Vôbec som nečakala,že by tak neskoro večer prišli Noel so Samanthou a okrem toho ešte nás Noel videl nahých pri sexe.
Už väčší trapas v živote sa stať nemohol.

Keď som bola konečne oblečená,šla som sa rýchlo pozrieť dole či je čistý vzduch,no našťastie bol,takže som Aarona okamžite z domu prepašovala a snáď to mama nezistí.
Hneď ako som za sebou zavrela vchodové dvere za mnou sa objavil Noel.

Ja ti to vysvetlím,ale hlavne nikomu to nehovor,prehovorila som opatrne a Noel iba nadvihol obočie.
Dobre, poď somnou,vyhrkla som a už som ho ťahala do mojej izby za ruku.
Hej,ja niesom Aaron,že by si to znova robila,upozornil ma no ja som tu poznámku iba odignorovala.

Dobre,takže ma teraz dobre počúvaj,prehovorila som.,
To čo si videl nikomu prosím ťa nehovor,pretože ak by to mama zistila,tak by ma zabila a nehovor to ani tvojej sestre,ktorú neviem kde máš,povedala som a Noel si iba povzdýchol.
Síce nebol na tú scénku veľmi dobrý pohľad,ale sľubujem,že to nikomu nepoviem,okrem toho moja sestra šla ku kamarátke na prázdniny,takže preto neprišla,povedal Noel a mne sa iba uľavílo.

Dobre,pretože keby ma Samantha videla,tak by som ju musela nejak presvedčiť aby to nikomu nehovorila,povedala som pokojne a Noel iba prikývol.
Moja sestra už je taká,v podstate som aj ja taký,ale pre teba tu láskavosť urobím,povedal a pozrel mi do očí.

Stále sa na mňa pozeral tak zamilované,takže v tú chvíľu som dostala strach,že by sa niekedy o niečo pokúsil.
Takže máš chalana?spýtal sa a ja som iba prikývla.
Hej,už sme spolu 2 roky,odvrkla som a Noel iba prikývol.

Naposledy čo sme sa videli,tak to bolo pred rokom cez prázdniny,ale to nevedel,že mám frajera.
Tak to ti prajem,pretože som rád ak si šťastná,povedal a ja som iba prikývla.
Noel si skvelý kamarát,povedala som opatrne a pritiahla si ho do objatia.

Zrazu sa ozvalo hlasné Klop!Klop!Klop!
Prudko som sa zľakla,že som sa aj prudko odtiahla od Noela a pozrela do okna.
Stál tam Aaron.
Preboha čo ten tu zas robí?vyhrkla som a otvorila rýchlo okno.
Ty čo tu sakra robíš??ako si sa sem dostal?prehovorila som opatrne.

To sa ja pýtam,že prečo ste sa objímali,povedal nervózne a ja som sa len nemo pozrela na Noela.
Tak to nieje,objal som ju,pretože som jej sľúbil,že udržím to čo som videl,povedal rýchlo no Aaron nevidel byť presvedčený.

Grace viem,že bol do teba zamilovaný aj si mi to hovorila,ale preňho to asi ešte neskončilo,keďže sa ťa tak dotýkal,povedal prudko a ja som sa len nadýchla.
Aaron,medzi nami sa nič nestalo,veď veľmi dobre vieš,že teba milujem,vyhrkla som no Aaron iba jemne prikývol.

Asi vás tu nechám osmaote,povedal Noel a zrazu odišiel.
Grace,veľmi ma mrzí,že som to  takto zle pochopil,ale naozaj mi to tak prišlo,že on po tebe stále ide,povedal a ja som sa iba jemne nadýchla.

Aj keby po mne stále išiel,veď už raz som ho odmietla kvôli tebe,povedala som.
A povedala si mu,že spolu chodíme?spýtal sa a ja som sa nadýchla.
Nevedela som čo mám povedať,pretože som Aaronovi nepovedala,že Noel to zistil iba dnes.
Pýtam sa či to vedel,zopakoval znova a ja som iba preglgla.
Nie,nevedel,dnes to zistil,povedala som opatrne a on sa zrazu na mňa len sklamane pozrel.

Prečo??prečo si mu to nepovedala?spýtal sa a ja som sa iba zamyslela.
Ja neviem,proste načo ,odvrkla som no Aaron sa iba jednoznačne zasmial.
To som si myslel,povedal a pobral sa na odchod,lenže ja som ho zadržala.
Počkaj,zvolala som,no on len moju ruku od neho odtiahol a odišiel.

Grace čo sa to tam deje hore?zvolala mama a ja som len rýchlo vybehla z izby dole.
Prepáč proste volala mi kamoška,zaklamala som a Noel vrhol iba na mňa letmý pohľad.

Ahoj Grace,dlho sme sa nevideli,povedala nadšene Jane a objala ma.Ja som iba prikývla a nemala chuť sa objímať,pretože som sa pohádala teda nie tak celkom,ale Aaron sa na mňa naštval kvôli mojej blbosti.
Bože,mala som Noelovi povedať zo začiatku,že mám frajera,lenže aj tak sa medzi nami nič nestalo len sme sa objímali.

Myslím,že obaja by ste mali ísť spať je veľa hodín,prehovorila mama a ja som sa iba unavne pobrala do izby a šla som hneď napísať Aaronovi.

G:Aaron,veľmi mi je ľúto,že som mu to nepovedala,ale nedostali sme sa proste k tomu
A:Vážne nedostali?stavím sa,že ťa aj pobozkal keď šiel po tebe
G:Nič také sa nestalo prisahám, pretože som tomu zabránila,povedala som,že k nemu nič necítim.
A:Ale nepovedala si,že máš frajera, mňa si pekne zamlčala🙄
G:Lenže vtedy ja som si nebola istá či mu to mám povedať alebo nie...
A:Ty k nemu niečo cítiš???úprimne odpovedz
G:Preboha nie ako ťa to mohlo napadnúť,veď milujem teba.!
A:No zdá sa mi,že láska u teba nestačí aby si ma zamlčala a okrem toho ešte to objatie
G:Ja som ho objala iba kvôli tomu,že mi sľúbil,že to neprezradí mame
A:Hej,ale on očividne bol červený od hlavy až po päty a to objatie nebral ako kamarátske,pretože určite ešte po tebe stále ide
G:Príliš preháňaš
A:Ja,že preháňam?viem čo som videl!
G:Kurva!!!prečo mi neveriš???
A:Oo ty aj hrešiš,ale pokiaľ ty ten Noel až tak prírastok k srdcu tak s ním buď!
G:Sakra ja s ním nechcem byť,ja chcel byť s tebou a keby som s ním chcela byť neodmietla by som ho!!!!
A:Fajn,len kvôli nejakému dôvodu si ma zamlčala
G: Pretože som mu nechcela ublížiť
A:lenže keby si mu to skôr povedala už by po tebe nešiel!!
G:Ako to vieš,že ide po mne???
A:Videl som mu to na očiach
G:No to ešte nič neznamená!!!a už prestaň,pretože neviem jak ti mám data najavo,že milujem iba,iba a iba teba!!!!!!!!!!!!
A:Prepáč :(

Po tejto správe sa mi celé telo začalo triasť a dúfala som,že sa nerozídeme len kvôli tomu,že som ho zamlčala.
Áno všetko je moja vina,že som zo začiatku nepovedala Noelovi,že mám frajera,ale pritom som ho ešte viac nechala aby sa do mňa zamiloval.
Možno keby vedel zo začiatku,že niekoho mám,tak by to bolo iné.
Ach,ja som taká hlúpa krava.
Keď prídem o Aarona,prídem o všetko,dokonca som dnes aj prvý krát zahrešila a to som slušná.

Ach,niektorí ľudia z lásky bláznia.....

Ďalšia časť:(
Trošku smutná,že Aaron takto prudko zareagoval,ale podľa mňa určite si to vysvetlia,veď predsa oni dvaja k sebe patria no nie??
Ale zas Aaron ma pravdu,mala Grace povedať Noelovi zo začiatku pravdu.
Nič z toho by sa nemuselo stať.



Protiklady/OdlišnýWhere stories live. Discover now