Len čo sme Tarinu fenku odniesli domov hneď sme sa pobrali hľadať Nathaniela.
Nathaniel!!Nath!!volali sme po okolí no nikde sme ho nenašli.
Skúsim mu zavolať,povedala som a vytiahla mobil na ktorom som našla asi milión zmeškaných hovorov od mami.
Nevadí,tak si bude musieť počkať.Okamžite som vytočila Nathanielove číslo a začalo mu to vyznávať.
Zvonilo asi chvíľu no nezdvíhal to.
Sakra a čo teraz?povedala som nervózne keď som si uvedomovala,že sa mu naozaj môže niečo stať.
Ja prisahám,že zavolám políciu ak mu tí kreteni niečo spravia.
Nedovolím aby Nathanielovi spravili niečo zle,inak to budú dokonca života ľutovať.Ale ty by si pre Nathaniela zrobila čokoľvek však?podpichla ma Tara keď sme chodili z jedného miesta na druhé.
Je to môj kamarát,ktorého mám vážne rada,takže áno,povedala som a ona sa len pousmiala.
No tak Nathaniel kde si pomyslela som si znova nervózne a nemohla som prestať myslieť na to,či je naozaj v poriadku.Grace!začula som nejaký hlas a ja som sa prudko za seba otočila.
Nathaniel!zvolala som prekvapene a vrhla sa mu do náručia.
Panebože si v poriadku?spýtala som sa ho a on na mňa len nechápavo pozrel.
Prečo by som nemal byť v poriadku?spýtal sa podozrivo.No pretože tí kreteni mi dnes povedali,že najprv tebe to oplatia a potom mne, povedala som nervózne a celá sa triasla.
Grace,neboj sa o mňa ja sa o seba dokážem sám postaráť a neboj sa ja ťa ochránim,povedal a ešte viac si ma privinul do objatia.Bože vy ste zlatí,povedala usmievavo Tara a ja som sa len začervenalá.
Kto si ty?spýtal sa zrazu Nathaniel a pozeral sa na Taru.
Ja som jej kamarátka Tara,predstavila sa a podala mu ruku.
Teší ma,a ja som jej ...prehovoril a začal koktať.
Kamarát,dokončila som a on sa iba pousmial a ja tiež.
Pri slove kamarát ma trochu myklo,ale tak radšej to nebudem riešiť a budeme iba normálni kamaráti.Tak čo teraz urobíme?spýtala som sa Tary,ktorá len mykla pleciami a rozmýšľala.
Neviem,ale musíte sa ihneď niekde skryť,choďte k Nathanielovi alebo k tebe domov,navrhla Tara a ja som len nechápala prečo práve tam.Tak fajn,ale volaj mi každú hodinu aby som zistila či je to už bezpečné,povedala som a podala hneď Tare lístok z mojim telefónnym číslom.
Fajn diki,tak už choďte odvrkla a my sme iba prikývla a nasmerovali si to rovno k Nathanielovi domov.Moji rodičia niesu doma,takže je to v pohode,povedal Nath a ja som iba prikývla a hľadela do zeme.
Hm....Grace nemyslíš,že by sme sa mali porozprávať?prehovoril Nath a ja som rozmýšľala,že prečo sa o tom chce rozprávať.
Prečo sa o tom čo sa stalo rozprávať?spýtala som sa ho zvedavo no on stále hľadel sklamane do zeme.Pretože mi na tebe vážne záleží a nechcem o teba prísť,povedal a mne sa zrazu srdce rozbušilo ako zvon.
Záleží ti na mne?prehovorila som šokovane a on iba prikývol.
Áno záleží a ani nevieš ako veľmi,povedal a ja som sa začervenalá.Tak a sme tu!zvolal zrazu keď sme zastali pred jedným veľmi pekným domom.
Wau,tak v takom nádhernom dome ty bývaš?spýtala som sa a on iba prikývol.
Rodičia sa chceli sem nasťahovať takže hej,odvetil a ja som sa iba pousmiala.
A kde sú vlastne teraz tvoji rodičia?spýtala som sa ďalšiu otázku,pretože som strašne zvedavá.Na služobnej ceste,vrátia sa až za 2 týždne,takže je to v pohode aspoň nemusím počúvať ako na mňa nadávajú a tak,povedal a ja som sa naňho iba šokovane pozrela.
Nadávajú ti?prečo?vyhrkla som šokovane.Neviem,ale najskôr mojím rodičom robím príťaž v živote,proste vždy keď niečo urobím napríklad keď prídem domov zo zlou známkou,tak mi vynadajú akého majú hlúpeho syna,že nemal som sa im narodiť,že som proste chýba,povedal a mne ho začalo byť ľúto.
Ouu,tak to ma vážne mrzí,povedala som po chvíľke a sklonila hlavu.
V pohode,už som si na to zvykol,povedal a otvoril vchodové dvere,do ktorých má ako prvú pustil.
Nech sa páči slečna,povedal milo a ja som sa iba pousmiala.
Ďakujem,aký si ty Gentleman,povedala som z úsmevom a on sa iba rozosmial.Máš pravdu,pri tebe budem vždy gentleman,povedal a zrazu sme si zahľadeli do očí,čo nachvíľu nastala taká trápna situácia.
Po chvíľke som sa odtiahla,pretože som bola celá červená.No tak čo budeme robiť?spýtala som sa po chvíľke a Nathaniel sa iba zamyslel.
Čo keby sme si pozreli film?navrhol a ja som len prikývla,pretože som už dlho nevidela nejaký film.
Tak môže byť After Bozk?spýtal sa a ja som sa zamyslela.
Ale veď to je romantický,povedala som zakoktane a on iba kývol pleciami.
Nevadí ak nechceš romantický tak môžeme aj nejaký iný,povedal jemne.
Nie,nie môže byť aj romantický,len,že či ty máš rád romantické filmy,povedala som.Jasné,že mám povedal z úsmevom a vstúpili sme do obývačky,ktorá bola veľká,moderná a priestranná.
Wau,vážne to tu máte pekné,povedala som a hľadela po miestnosti.
Hej,takto to chcela matka zariadiť,ale cíť sa tu ako doma,ja pôjdem pre popcorn a Kofolu,takže hneď sa vrátim,povedal a ja som iba prikývla a sadla si na gauč.Bože teraz viem,že to bol skvelý nápad ísť k nemu.
Zrazu mi pipol mobil a ja som ho hneď z ryflí vybrala a pozrela sa.
Prišla mi práve správa od Tary.T:tak jak si užívate hrdličky?
G:V pohode je s ním sranda
T:Tak si priznaj,že ho ľúbiš
G: Tak to nieje
T:Tak ako to potom je?
G:Sama neviem....Už som späť!zvolal Nathaniel a ja som hneď svoj mobil vypla a odložila späť do vrecka na ryflí.
V ruke držal plnú pisku popcornu a v druhej ruke držal Kofolu.
Hm....mňam,povedala som a on sa iba zasmiala.Ty hladoš,neže všetko zješ,povedal a rozosmial sa ako blázon.
A čo keď hej?obrátila som sa naňho a on si zrazu ku mne tak blízko prisadol až ma začal štekliť.
Tak ťa budem štekliť,povedal a tak strašne ma začal štekliť,že som sa musela tak rozosmiať.Ale prestaň,ja som veľmi šteklivá,povedala som zo smiechom a on iba prestal a usmial sa.
To vidím,že si veľmi šteklivá,ale som šťastný,že ťa vidím konečne sa smiať a byť šťastnou,povedal a ja som sa iba usmiala.Bože ten chalan je úplne dokonalý.
Netušila som,že toto bude pre mňa ten najlepší deň na svete.Tak zapnem film?prehovoril a ja som iba prikývla a on zapol netflix a vyhľadal ten film after bozk.
Keď sa film začal,sledovali sme ho obaja pozorne a niekde som sa musela aj pousmiať,pretože to bolo tak romantické a krásne.Zrazu si ma Nath obmotal okolo pása a ja som si hlavu položila na jeho vypracovanú hruď.
Cítila som sa naozaj ako v nejakom romantickom filme.Bože ten Hardin je kreten,prečo jej celý čas klamal?vyhrkla som keď som videla ako Tessa zistila pravdu.
Neviem niektorí chalani sú proste takí,ale on sa do nej po čase naozaj zamiloval,povedal Nath a ja som iba prikývla.
Možno máš pravdu,ale sú ďalšie časti filmu,takže možno ešte tam sa dajú spolu dokopy,povedala som a Nathaniel iba prikývol.Máš pravdu,tak dúfame,že oni dvaja spolu skončia,pretože sa k sebe veľmi hodia,povedal Nathaniel a ja som sa pri jeho hlase ešte viac začervenala.
Čo?páči sa ti môj hlas?prehovoril zrazu a mne sa poriadne rozbušilo srdce.
Okamžite som sa od neho odtiahla aby nezistil,že mi srdce bije ako splašené a začervenala som sa.
Čože???prečo si to myslíš?vyhrkla som zakoktane.
Šak som si všimol,že pozeráš ako rozprávam,povedal a ja som sa znova začervenalá.Ehm ....ja ..no nieje to jedno?povedala som a on ma znovu začal štekliť.
Nie,nieje to jedno slečinka,takže mi rovno povedz pravdu,povedal a ja som sa len rozosmiala.
Áno dobre,vyhral si,páči sa mi tvoj hlas,povedala som zo smiechom a chytala sa za brucho,pretože Nathaniel strašne neuveriteľne štekli.Fajn,to je už lepšie,povedal a ja som sa ešte viac rozosmiala,pretože jeho výraz tváre naznačil,že je hrdý,že vyhral.
Ďalšia časť na svete.💗
Čo myslíte skončia títo dvaja niekedy spolu?
YOU ARE READING
Protiklady/Odlišný
RomanceŽe sa protiklady priťahujú?? O tom by sa dalo polemizovať,ale môžeme sa predsa presvedčiť o tom,že sa protiklady priťahujú. 15 ročná Grace Kelly nastupuje do prvého ročníka strednej školy,kde stretne úplne odlišného človeka než je ona. Kelly je milé...