46.kapitola

5 2 1
                                    

Mať znova zlomené srdce je to ten najhorší pocit aký môže byť.
Áno síce som sa tentokrát rozišla s chalanom ja,ale aj tak mám zlomené srdce,len kvôli nejakým nezhodám.
Proste nemôžem uveriť tomu,že nás 2 ročný vzťah skončil len kvôli nejakej hádke.

Lenže Aaron mi asi nedôveroval keď neustále žiarlil na Noela,ktorého som vždy brala iba ako kamaráta,lenže Aaron to asi pochopiť nechcel.
Keď som sa doňho zamilovala,vkladala som doňho dôveru,že by nič nezrobil čo by mi ublížilo,lenže on mi asi celý čas odkedy sa tu objavil Noel neveril.
A mrzí ma,že to tak skončilo po 2 rokoch,pre mňa ten vzťah znamenal veľa,keďže sme spolu už boli celé 2 roky,lenže zrazu prišli hádky,žiarlivosť a už náš vzťah bol v kely.

Ale no tak zlatko,jak dlho budeš ešte sa trápiť nad rozchodom?prehovorila na mňa mama,keď som sedela na zemi opretá o posteľ a vzlykala som.
Nemala som nanič chuť,chcela som len jeho,lenže žiarlil a vôbec mi nedôveroval a ublížilo mi to.
Myslela som,že my máme nejakú nádej do budúcnosti,lenže som sa asi zjavne mýlila.
Aaron bol asi len ďalšia láska zo strednej školy.

Za chvíľu mi je 18 čo znamená,že sa už musím konečne začať správať zodpovedne a musím už sa iba sústrediť na maturitu a nič iné.
Prázdniny ešte len začali a už proste mám pocit,že už naozaj potrebujem ísť do sveta a trochu sa uvoľniť.

Mami, choď prosím preč,chcem byť sama,povedala som úprimne a stále mi tiekli slzy ako vodopád.
Nedokázala som ani zdvihnúť hlavu z dlaní,pretože som už nemala na nič silu a potrebovala som byť skrátka sama.

Mama iba jemne prikývla a odišla z izby.Bože prečo mám znova zlomené srdce?prečo sakra musím už mať dvakrát krát za sebou mať zlomené srdce?to je tak nefér.
Život je nefér,ale musím sa zmieriť s tým,že to tak proste byť nemalo ale už to tak je.

O hodinu neskôr....

Konečne som sa upokojila,pretože už som nemala náladu na ďalšie slzy a sľúbila som si,že už ďalšie slzy nebudem púšťať,len preto,že som stratila veľmi dôležitého človeka,ktorého som milovala.
Stále ho budem milovať,ale ja som sa rozhodla,že to medzi nami ukončím,už som sa viac nechcela trápiť,pretože len žiarlil a neveril mi.
Myslela som si,že mi bude veriť,že sa naozaj dokáže zmeniť,ale bola som len hlúpa a videla som v ňom to dobre,ale zmýlila som sa.
Možno je do dobrý človek,ale zmýlila som sa v tom,že by sa naozaj zmenil a dôveroval mi.
Očividne mu ani na mne nezáležalo,len ma využíval,teda aspoň ja to tak vidím.

Obed!!!!počula som mamin hlas z dola a ja som sa iba jemne nadýchla a šla hneď dole.
Len čo som vstúpila do kuchyne,všetci na mňa vrhli pohľady,no ja som ani na jedného z nich nepozrela,pretože som nemala náladu udržiavať dnes očný kontakt.
Len som si sadla za stôl a nabrala si obed.

Grace ako ti je?prehovoril Noel,no ja som nemala ani chuť mu odpovedať.
Noel,nepýtaj sa jej také veci teraz,veď vieš,že to ťažko prežíva,povedala Jane Noelovi,ktorý iba prikývol hlavou a pustil sa do polievky.
Nemám hlad,odvrkla som zrazu a pobrala sa preč z kuchyne.
Už som tam nemohla vydržať ani sekundu,pretože všetci na mňa hľadeli ako keby som bola z inej planéty a to len kvôli rozchodu.

Len čo som sa vrátila do izby za sebou som zabuchla dvere a hodila sa na posteľ.
Z vrecka som vytiahla mobil a šla si prezerať naše fotky,ktoré som mala spravené s Aaronom.
Tie fotky mi znova nahnali do očí slzy,pretože na niektorých fotkách sme blbli,na iných sme zase sa objímali alebo bozkávali.
Boli to proste tie najkrajšie,najblaznivejšie ale najlepšie momenty na svete,ktoré dnes sa stali už len spomienkou.
Prečo ten rozchod tak prežívam??Možno len preto,že som niesom pripravená byť bez Aarona.

Rýchlo som napísala Sarah čo sa stalo,no neodpísala,pretože asi očividne má veľa práce na tej dovolenke.

Aaron

Vidíš aký si idiot?prišiel si o lásku svojho života,vyprskol Akos a ja som mu nevenoval ani trochu pozornosti.
Prepáč,ale nebudem hľadieť na to,ako sa moja frajerka baví s chalanom,ktorý po nej ide,odvrkol som rázne,no uvedomil som si,že som povedal blbosť.
Tak po prvé,už to tvoja frajerka nieje,po druhé ona má právo sa baviť s kým chce a po tretie ti predsa povedala,že sú iba kamaráti a aj ona môže mať kamarátov,odvrkol Akos a ja som si uvedomil,že na tom niečo bude.
Máš pravdu,správal som sa ako hlupák a je to len moja vina,že som o ňu prišiel,povedal som a do očí sa mi tlačili slzy.
Nečakal som,že sa niekedy rozplačem kvôli dievčaťu,ale áno prišiel ten deň kedy plačem kvôli tomu,že som stratil lásku svojho života.
Veď aj chalani majú emócie a je jedno,že sa hovorí,že chlapi neplačú,ale keby nebolo Grace,tak by môj život bol doteraz nanič.

Milujem ju a veľmi ma mrzí,že som k nej bol dosť hnusný a,že som jej neveril,ale čo mám teraz sakra robiť keď som o ňu prišiel??mám ešte o ňu bojovať alebo toto bol definitívny koniec?

Je v poriadku plakať kvôli dievčaťu,ale ak sa s tebou rozišla,tak nemôžeš len tak stať a prizerať,že aj keď sa stále obaja milujete a spolu nieste,tak musíš sa jej každopádne ospravedlniť a vynahradiť jej to,tak možno získaš druhú šancu,povedal Akos a ja som iba opatrne prikývol.

Neviem,ale dnes chcem byť sám,povedal som a obul si tenisky a vyrazil som z intraku.
Síce neviem čo mám teraz robiť,ale najradšej by som asi šiel na vysokú školu,keďže chcem byť právnikom.
Ach,mal som myslieť na to skôr.
Skúsim si to dajak zariadiť,veď aj tak už mám dosť nahovno pokazený život,takže nič horšie sa už stať nemôže,pretože to najhoršie čo sa mohlo stať sa stalo dnes.

Ďalšia časť na svete....
Chudák Grace a tak isto aj Aaron.
Myslíte si,že sa ešte k sebe vrátia,alebo toto bol ich definitívny koniec?




Protiklady/OdlišnýWhere stories live. Discover now