55.kapitola

4 1 0
                                    

Ráno som sa zobudila už zavčas,ešte pred tým než mi zazvonil budík.
Bolo len 5:00 a ja som už ďalej nemohla spať,pretože dnes sa posielajú prihlášky na vysoké školy.
Trošku som nervózna,ale sú to iba prihlášky,no musím im zároveň za týždeň aj poslať nejakú slohovú pravú aby ma mali čím ohodnotiť a aby sa mohli rozhodnúť či má príjmu alebo nie.
Mám z toho všetkého veľký strach,ale určite to zvládnem ako to zvládol Aaron,lenže ten až neskoro poslal prihlášku,no nechápem ako ho prijali.
Neviem možno si to nejak vybavil alebo ja neviem,ale aspoň sa dostal na tú vysokú školu.

Zrazu môj pohľad padol na okno a všimla som si,že dnes je von sychravé počasie.Ani sa tomu nedivím,veď už je jeseň,takže je to úplne normálne.
Rýchlo som sa dotackala ku skrini a asi 10 minút som rozmýšľala nad tým čo si oblečiem,no nakoniec som si vybrala toto oblečenie:

Rýchlo som sa dotackala ku skrini a asi 10 minút som rozmýšľala nad tým čo si oblečiem,no nakoniec som si vybrala toto oblečenie:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Vlasy som si len zopla do drdola a šla si spraviť niečo pod zub,pretože matka šla do práce,takže som to už mala na starosti ja.
Veď za mesiac už mám 18,takže je na čase aby som sa začala starať o seba sama.
Na raňajky som si spravila toasty,pretože tie milujem a hneď som ich aj položila na tanier,keby náhodou chcela aj mama ochutnať,lenže do odpoludnia už veľmi dobre nebudú.
Tak dnes sa napcham ja.

Prihlášky inak budeme posielať v škole,pretože nám to učiteľky vysvetlia a my budeme posielať cez edupage.
Samozrejme tam nám prídu aj výsledky,takže sa neviem dočkať už na to.
Mám z toho tak celkom aj strach,pretože neviem čo budem písať v slohovej práci,ale tak šak uvidím čo po mne z Princetonu chcú.

Len čo som dojedla,zrazu mi zazvonil mobil,takže som musela hneď zdvihnúť.
Volala Sarah.

Čau,prehovorila som z plnými ústami keď som odkladala tanier do umývačky.
Čau Grace,počuj keďže dnes posielame tie prihlášky na strednú školu,tak som sa rozhodla,že pôjdem na Harvard,povedala uprene a ja som sa len jemne pousmiala,pretože tak nejak som dúfala,že tam pôjde,pretože to je jedna z najlepších škôl.
Princeton je taktiež jedna z najlepších škôl,takže by bolo fajn ak pôjdeme na školy obe.

Tak to je super,ale potrebujú tam po tebe niečo aby si im poslala?spýtala som sa a Sarah si iba povzdychla.
Hej,mám im napísať súvislý opis môjho života,ale musí byť gramaticky správne,takže nič z gramatiky tam nemôžem vynechať,povedala a ja som si iba prikryla ústa.
Ach jaj,veď nečudo,že je to jedna z najlepších škôl,ale ja mám urobiť iba slohovú prácu nič viac,odvetila som a veľmi dobre som teraz vedela,že si iba Sarah povzdýchla.

Fajn porozprávame sa v škole,povedala Sarah a zrušila hovor.
To teda bolo rýchle.

Ešteže som mala hodinu a pol času,pretože mi škola dnes začína až o 8:00,takže som za ten čas bola na mobile a písala Aaronovi,ale ten už neodpisoval,pretože najskôr už bol v škole.
Asi naozaj už ma toho veľa na tej vysokej škole a to je tak ešte len druhý deň.

7:30.

Konečne už môžem dačo robiť,pretože som sa fakt za tú hodinu a pol doma nudila,ale tak nevadí,pretože teraz už môžem ísť konečne do školy.Aj keď to nerada hovorím,ale tento posledný rok na strednej škole musím mať rada a nemôžem povedať,že je hrozný,pretože to všetko zachviľu opustím.
Čo sa týka maturity,tak budem maturovať koncom mája a výsledky dostanem hneď na druhý deň.

Výsledky z vysokej školy dostanem až o 3 týždne,takže sa nebudem musieť tak dlho stresovať,ale aj tak to bude poriadne stresovanie.

Len čo som vyšla z domu ako vždy ma tam čakala Sarah.
No čau jak sa máme?vybehla na mňa keď som k nej podišla a ja som sa len zasmiala.
Sarah bola teraz poriadne divoká,ale na to som si už zvykla.

Tak čo si pripravená dnes poslať prihlášku na vysokú školu?obrátila som sa na Sarah,ktorá sa len zamyslela.
No možno hej,len mám poriadne stresy,odvetila a vrhla na mňa usmievavý pohľad.
Keď sme konečne dorazili do školy,najprv sme šli k našim skrinkam z kadiaľ sme si vytiahli papiere,vlastne to boli prihlášky,ktoré budeme vyplňovať na hodine a potom sa budú posielať.
Potom sme si to už nasmerovali do triedy a sadli si do našej obľúbenej lavice.

Inak zabudla som sa ťa spýtať ako ten rozchod zobral Collin?obrátila som sa na Sarah,ktorá sa len pri tom nepatrne na mieste zahniezdila.
Zahľadela sa von oknom a opatrne sa nadýchla ako keby bola pripravená niečo zložité vysvetľovať.
Popravde on to zobral tak,že bol z toho sklamaný,ale súhlasil somnou,povedala rozhodne Sarah a ja som iba prikývla.

Viem rozchody sú ťažké,ale ak si už k nemu nič necítila,tak nemohla si zostať ďalej vo vzťahu,pretože by to bolo potom iba viac bolestivé pre toho druhého,povedala som nakoniec keď so triedy vstúpila triedna učiteľka.
Máš pravdu,povedala jednoducho Sarah a ja som iba prikývla hlavou.

Dobrý deň žiaci,takže dnes je váš veľký deň kedy vyplňte prihlášky,takže každý si vytiahne pero a papier,ktorý som vám včera dala,povedala učiteľka a všetci urobili to čo nám prikázala.
Teraz sme už sedeli každý v lavici a hľadeli na našu prihlášku,ktorá ešte nebola vyplnená.

Viem možno sa to niekde robí inak ako tu,ale my na škole takto vypĺňame prihlášky.
Tak môžete začať,ale nezabudnite hlavne napíšte informácie,ktoré škola potrebuje správne a bezchybne,povedala učiteľka a ja som sa len nepatrne pozrela na Sarah,ktorá už bola určite pripravená a začala písať do prihlášky.

Zrazu sa mi začala triasť ruka,pretože som dostala strach,práve som si spomenula ako som posielala prihlášky na strednú školu a teraz musím na vysokú,takže je to trošku viac dôležitejšie,takže mám strach,že to nejak pokazím.

Po nejakej minúte som sa konečne odhodlala a začala písať do prihlášky,pretože som si začala viac veriť a dúfať,že to naozaj zvládnem.

Nakoniec som tu prihlášku bez problémov vyplnila a odovzdali sme ju našej triednej učiteľke.
Tak žiaci som na vás hrdá,že ste to zvládli skvelé,teraz už len vaše prihlášky na školu odošlem a tí, ktorí majú robiť nejaké práce a poslať im to online,tak to urobia podľa pokynov,ktoré vám prídu na edupage,povedala učiteľka keď zazvonilo na prestávku a ostatní len chápavo prikývli,no ja som len ďalej hľadela von oknom.

Čo asi tak teraz robí Aaron?ma prednášku?Snáď sa má dobre.
Nad čím kočka premýšľaš?prehovorila Sarah a ruku mi položila na rameno.
Ale nad ničím,len proste niesom si istá už ničím,povedala som rozhodne a stiahla som jej ruku z môjho plecia dole.

Čo sa deje?spýtala sa prekvapene keď videla na mne,že sa niečo deje.
Nič čo by sa malo diať?obrátila som sa na Sarah,ktorá si len prekrížila ruky na prsiach.
Nechaj to tak dobre?odvrkla som vážne a nevedela som čo vôbec hovorím.
Pri spomienke na to,že dnes sme už posielali prihlášky a za pár týždňov sa dozviem výsledky,tak ma z toho fakt vyviedlo z miery,ale na nič viac nemám strach,len na to ako prídu výsledky a ja to oznámim Aaronovi,ktorý buď bude šťastný alebo sklamaný.

Ďalšia časť na svete.❤️
Čo myslíte dostane sa Grace na vysokú školu,ktorú vždy chcela?

Protiklady/OdlišnýWhere stories live. Discover now