50.kapitola

5 1 1
                                    

Neviem čo máte medzi sebou,vlastne viem čo ti spravil,ale myslím,že by ste to mali vyriešiť veď keď to tak povedal,tak myslím si,že naozaj ti nemal v pláne ublížiť,povedal mi Aaron keď sme sa držali za ruky a kráčali sme po parku.
Lenže on sa rozhodol,rozhodol sa,že mi ublíži a to nemôžem len nechať tak,povedala som a Aaron si iba povzdýchol.

Myslím si Grace,že ho nechápeš a mala by si ho pochopiť,povedal Aaron a ja som iba sklonila hlavu.
Nie,to on by mňa mal pochopiť,že to čo spravil tak len tak prijať nemôžem,odrvkla som a stále som nemohla uveriť,že toho blbca mám znova v živote.

Nechápem jak sa s ním môžeš kamarátiť,povedala som opatrne a neveriacky krútila hlavou nad Aaronom.
Veď je to super kamoš náhodou a to,že vy dvaja máte medzi sebou ešte nevyriešené problémy,tak to sa ma netýka,pretože to on si s tebou to má vyriešiť a nie ešte mňa do trojky budete ťahať,povedal rozhodne a ja som si uvedomila,že na tom bude trochu pravdy.

A okrem toho už ti predsa vysvetlil prečo to urobil,dodal Aaron,no ja som sa iba zamyslela.
No,ale nemal si vybrať to,že mi mohol ublížiť,povedala som rozhodne a Aaron iba pokrútil hlavou.
Pozri,keby si mala školu kde máš najlepších kamarátov na svete a chalana,ktorého miluješ tak čo by si chcela spraviť odísť z tej školy a už ich nikdy nevidieť alebo ublížiť tomu chalanovi,ktorého miluješ?spýtal sa a ja som si zrazu uvedomila,že Aaron ma v podstate pravdu.
Myslím,že máš pravdu,určite by som si vybrala tú druhú možnosť,ale tak prečo mi to nevysvetlil skôr?povedala som,no hneď som si spomenula,že som mu na to nedala príležitosť.

Asi si mu nedala šancu,ale pozri myslím,že problémy z minulosti si treba vyriešiť a hodiť do znova do minulosti,povedal Aaron opatrne a ja som iba prikývla.
Dobre máš pravdu,veľmi ti ďakujem,že si mi otvoril oči a preto ťa tak milujem,pretože si skvelý,povedala som z úsmevom a priblížila som sa k nemu.
Teraz sme boli tak blízko,že som cítila jeho dych na svojej tvári.

Aj ja teba milujem Grace a neviem čo si bez teba počnem až príde ten deň,povedal a konečne znova spojil naše pery.

Keď sme prišli na internát,tak som po ceste do Aaronovej a Akosovej izby stretla Akosa,takže som Aaronovi naznačila,že prídem zachviľu a potom som pribehla k Akosovi.
Môžeme sa porozprávať?prehovorila som a on len nadvihol obočie a otočil sa ku mne.

Tak počúvam,povedal jednoznačne a ja som sa iba nadýchla.
Vieš je mi ľúto čo sa stalo medzi nami v minulosti,ale keď si mi povedal,že to celé bola iba hra,tak mi to zlomilo srdce a potom som z toho rok nevedela sa preniesť,povedala som opatrne a Akos iba chápavo prikývol.
Chápem ťa,ale v ten deň čo som ti to povedal,tak ma veľmi mrzelo,že som to musel urobiť a preklinal som sám seba,že som sa na to dal dohovoriť,ale naozaj Grace vážne som ťa miloval,ale musel som si vybrať,povedal opatrne a mne opatrne po líci zišla mala slza,ale nie slza smútku ale slza šťastia.

Ďakujem,že si mi to povedal,ale mohol si mi to povedať už skôr,povedala som opatrne a on iba prikývol.
To chápem,ale nedala si mi príležitosť,pretože vraj už ma vidieť nechceš,tak som to nechal tak,pretože som vedel,že bezomňa budeš šťastná,povedal a poriadne sa nadýchol.
Myslela som teraz na Aarona,na jeho slová,ktoré mi povedal keď sme sa rozprávali.
Viem bola som krava a mrzí ma to,ale je čas aby sme to všetko uzatvorili veď základka je už dávno za nami a ja zachviľu maturujem,povedala som a on sa len opatrne usmial.
Máš pravdu,takže mier?spýtal sa a nastavil ruku.
Samozrejme,prikývla som a prijala jeho ruku.
Tak toto bol pre mňa ten najlepší pocit sa uzmieriť s človekom,ktorý v podstate mi z donútenia zlomil srdce,ale aspoň viem,že má vždy miloval.

Snáď si s Aaronom šťastná a snáď nieje taký chulvat ako ja,podotkol keď sme kráčali do jeho izby.
Ja som sa iba zasmiala a nakoniec som dodala: Myslím,že som s ním šťastná,aj keď je to sa ním niekedy na nevydržanie.
Hej!ja som to počul!vykríkol Aaron za dverami a ja som zo smiechom iba siahla na kľučku a otvorila dvere.

Tak ste si to konečne vyriešili?spýtal sa zvedavo Aaron a my s Akosom sme sa iba na seba pozreli a prikývli sme.

To som rád,pretože som fakt nechcel aby sa moja frajerka s mojím kamošom,ktorý je jej bývalý hádali,povedal rozhodne Aaron a ja som iba prekvapene naňho vyvalila oči.
To ti nevadí,že sme sa uzmierili s mojím ex?to slovo som zdôraznila,pretože som snáď neverila vlastným ušiam.

No nevadí,práveže som rád,povedal usmievavo Aaron a ja som sa len zasmiala.
Tak to je úplne iný Aaron,veď s Noelom som nikdy nič nemala a žiarili ako hovado,ale Akos je môj bývalý a práveže je rad,že sme sa uzmierili.
Tak tomu nerozumiem,ale som šťastná,že môj Aaron sa začína meniť na nežiarlivca.

Ďalšia časť na svete.Tak konečne si to vyriešili a je to už v pohode.
Tento príbeh sa blíži ku koncu,pretože čoskoro Grace zmaturuje a potom už čaká vysoká škola,lenže tento príbeh o Grace a Aaronovi ešte nekončí,pretože bude aj 2 časť príbehu,no stále rozmýšľam,že ako to bude,či ten príbeh bude prebiehať na vysokej škole alebo až po vysokej škole.
Stále sa neviem rozhodnúť,ale už mám nejaké nápady v hlave čo sa asi tam tak stane....❤️🙃

Protiklady/OdlišnýWhere stories live. Discover now