Presne o 15:00 obaja už stáli v ringu a ja som sama sedela v hľadisku,pretože šak načo tu mali byť diváci,keď ide len o pubertiacku stávku.
Aaron to myslím už zariadil deň pred tým,pretože nájomník tej budovy,v ktorej je ring nás pustil bez problémov a ani sa nanič nepýtal.Zápas môže začať,prehovoril rozhodca,ktorý stál medzi nimi dvoma.
Zrazu okolo seba začali krúžiť a ako prvý zaútočil Aaron,lenže tentokrát Nathaniel tak dokonalo odskočil,že Aaron sa musel naňho len prekvapene zazerať.Zrazu Aaron nabral rýchlosť ako nejaký býk a rovno sa rozbehol na Nathaniela,ktorý znova odskočil a tentokrát mu podkopol nohu,ako keby predviedol nejaké karate.
No tak Nath,zvládneš to,hovorila som si v duchu,ale uvedomila som si,že mu to musím vykričať,pretože tak nebude počuť moju podporu.
Zvládneš to!zvolala som na Nathaniela a Nathaniel len stále pokračoval v krúžení,keď sa Aaron vyštverel na svoje nohy.Zrazu Nath tak silno zautočil na Aarona,ktorý hneď stratil rovnováhu a spadol na zem.Nathaniel z celou silou mu pritlačil krk o zem a päsťou mu dal do brucha.
Aaron len vykríkol,ale to ho neodradilo a neviem z kadiaľ nabral dosť sily,ale odkopol Nathaniela,ktorý sa len zatackal do zadu.Boj pokračuje len pár minút,ale už sú spotení ako myši.
No tak poď ty hajzel!zvolal Nathaniel na Aarona,ktorý sa iba smial.
No hneď ako sa prestal smiať,vrhol sa na Nathaniela,lenže ten sa z celou silou obrátil a zložil Aarona na zem.
Zrazu som si všimla ako Nathaniel dvíha rúk,ktorú si vložil v päsť a zrazu ňou začal udierať Aaronovi do ksichtu.Teraz to budeš ty,ktorý skončí v nemocnici!zvrieskol naštvane Nathaniel a ja som sa len prizerala šokovane.
Zrazu ho Nathaniel zbil až do bezvedomia a rozhodca skončil zápas.
Víťaz,povedal a zdvihol Nathanielovu pravú zakrvavenú ruku.Ja som stále nemohla uveriť tomu čo sa stalo,ale hneď ako Nathaniel vyšiel z ringu a Aarona zobrala sanitka,tak som chcela ísť za víťazom,lenže on šiel si hneď umyť ruky a ja som tak nemala ako mu pogratulovať.
Len čo vyšiel Nath,tak som ho už čakala von.Tvár mál celú spotenú a strašne rýchlo dýchal.
Gratulujem,povedala som po chvíli a Nath iba prikývol hlavou.
Dik,odvetil naštvane.
Prečo si zas naštvaný?spýtala som sa ho zrazu a on sa mi iba zahľadel do očí.Vieš,neverila si mi,že to zvládnem a,že má Aaron zničí,ale to on teraz skončil v nemocnici nie ja,povedal rázne a ja som iba sklonila hlavu.
Ja viem,prepáč,ale mala som veľký strach,že to dopadne zle,ale dnes som si naozaj uvedomila,že musím v teba veriť,proste vážne ma to mrzí,povedala som a on iba prikývol.
Pozri Grace,viem,že proste medzi nami je to teraz nejaké zvláštne a divné,ale chcem ti povedať,že proste nechcem aby to tak bolo,proste ja ...no záleží mi na tebe a veľmi,povedal a ja som sa len usmiala.Aj mne na tebe záleží a strašne,povedala som a moje srdce sa ešte rýchlejšie rozbušilo.
Myslím,že ho naozaj milujem.
Zrazu sa ku mne znova priblížil a ja som cítila,že moja tvár je červená,takže som nemohla nič robiť.Prečo to robíš?spýtala som sa zrazu Nathaniela,ktorý sa na mňa len neveriacky zahľadel.
Grace,pretože ťa...začal,no ja som ho znova prerušila.
Pozri sa,viem,že ti asi na mne tak záleží,že proste chceš má pobozkať,ale ja proste to nechcem jasné?povedala som a on iba chápavo prikývol.Rozumiem,tak to bude asi najlepšie,povedal a nasmeroval si to preč.
Bože,vysvetli mi niekto prečo som to urobila?
Veď ja som doňho tak zblaznená,že ani sama neviem čo robím,ale prečo teda si ho odháňam od tela?
Veľa veci mi nedáva zmysel,ale asi je to tak lepšie,aby sme ostali kamarátmi.
Proste nechcem sa teraz na vzťah viazať,pretože nechcem byť znova sklamaná,ale ak mám byť úprimná,čoraz viac sa presvedčá,že s Nathanielom vzťah by bol možno krásny.Nathaniel!zvolala som ešte pred tým,než naozaj odišiel.
On sa len v diaľke otočil smerom na mňa a ja som k nemu pribehla.
Veľmi ma mrzí,že som to povedala,ale naozaj niesom ešte pripravená na vzťah,proste mám strach a prosím neber to zle,ale zatiaľ buďme iba kamaráti,povedala som.V pohode Grace,ja to chápem,povedal a objal ma.
Zrazu som pocítila úľavu,že to chápe,ale zároveň má niečo v sebe strašne nutkalo aby som sa s ním naozaj dala dohromady.Tak čo?chceš odprevadiť domov?spýtal sa a ja som sa iba zamyslela.
A to ešte zvládneš?pretože vidím,že si vyčerpaný,vážne si nechceš ísť dať odpočinok?spýtala som sa.
No hej,ale zvládnem to,pretože ťa proste chcem ísť odprevadiť,povedal a ja som sa iba pousmiala.Ďalšia časť na svete.Tak nakoniec ten zápas vyhral Nathaniel,čo myslíte naozaj splní Aaron to čo povedal?
Grace chce ísť na vzťah pomaly,alebo skôr ešte nieje pripravená,takže myslíte si,že jej vzťah s Nathanielom niekedy vyjde??
YOU ARE READING
Protiklady/Odlišný
RomanceŽe sa protiklady priťahujú?? O tom by sa dalo polemizovať,ale môžeme sa predsa presvedčiť o tom,že sa protiklady priťahujú. 15 ročná Grace Kelly nastupuje do prvého ročníka strednej školy,kde stretne úplne odlišného človeka než je ona. Kelly je milé...