Vieš čo si myslím?prehovorila som zrazu a hlboko sa mu pozrela do očí.
Čo si myslíš?spýtal sa zvedavo a na tvári mal vážny pohľad.
Myslím si,že si idiot,povedala som zo smiechom a on ma zrazu začal štekliť.
Prestaň,prestaň,kričala som so smiechom,lenže Aaron sa tiež smial a neprestával.No,takto to dopadne keď ma nazveš Idiotom,povedal a ja som sa iba zasmiala.
Zrazu Aaron prestal má štekliť a uprene sa mi zahľadel do očí a rukou si prehrabol vlasy.
Stále miluješ Nathaniela?prehovoril zrazu a pri mene Nathaniel mi zovrelo žalúdok.
Musela som poriadne prehltnúť sliny a tak isto sa aj poriadne nadýchnuť,pretože pri spomienke na Nathaniela mi nebolo celkom príjemne.Nechcem sa teraz o tom baviť,pretože on je už minulosť,povedala som úprimne a tým som mu naznačila,že Nathaniela už nemilujem.Moje city zomreli v deň keď odišiel do iného štátu a mňa tu nechal len tak.
Prečo si ho prestala milovať?spýtal sa zrazu a ja som vrhla naňho vražedný pohľad,pretože som sa o tom baviť nechcela.
Už som povedala,že o tom sa baviť nechcem,je to minulosť tak to nechajme tak jasne?vyhrkla som a Aaron iba prikývol.
Dobre prepáč,povedal a ja som momentálne neverila vlastným ušiam.
Aaron James sa ospravedlnil?prehovorila som šokovane a vyškerila svoje zuby.Áno dobre si počula,inak máš pekné zúbky, povedal a ja som očervenalá.
Naposledy som sa takto cítila naozaj pri Nathanielovi ale s Aaronom je to trochu iné.
Myslíš,že by sme mohli niekedy ísť spolu na rande alebo tak?prehovoril a ja som naňho len vytreštila oči.
Čože?vyhrkla som prekvapene a neverila vlastným ušiam čo som počula.Prepáč,vlastne mi trošku hrabe,takže ma nepočúvaj čo rozprávam,rýchlo povedal a ja som sa len zarazila.
On chce ísť somnou na rande?
Zrazu som si spomenula na všetko čo sa medzi mnou a Nathanielom udialo a nebol to veľmi dobrý nápad,že som sa snim dávala dohromady a,že som sa vôbec doňho zamilovala.
Lenže vôbec nemám v pláne sa do Aarona zamilovať aj keď už tomu tak nezabránim,pretože mám pocit,že naozaj sa mi začína Aaron páčiť.Ja len budem rada ak ostaneme kamarátmi,povedala som zakoktane,lenže popravde som teraz bola zmätená,pretože som naozaj mala pocit,že k Aaronovi začínam niečo cítiť.
Zrazu som sa mu zahľadela do očí a videla som v nich teraz iba jemnosť a nehu.
Myslí to vážne,že somnou chce ísť na rande??
Alebo ma chce odrbať a nejak mi ublížiť?Mala by som mu viac veriť,ale tak som nezabudla čo mne a Nathanielovi spravil,lenže je to minulosť a ja som už mu to dávno odpustila.
Dobre,prepáč,že som to povedal tak narýchlo,prepína mi,povedal a sklonil hlavu.
Opatrne som sa k nemu priblížila a z rukami som jeho tvár nastavila k mojej.Myslím,že veľmi rada pôjdem s tebou na rande,povedala som a zrazu som nechápala čo sa to somnou deje.
A sakra!!!
Ja som sa doňho asi zamilovala.
Preboha!!!
To nemôže byť pravda!!!On sa len usmial a zrazu sme si hľadeli do očí tak blízko,že stačil iba jeden krok a už by sme sa pobozkali,lenže to som v pláne teraz nemala.
Do kelu,prečo som sa musela znova zamilovať najmä potom čo som mala zlomené srdce??
Prečo sa to muselo stať práve teraz???
To je tak blbé....Vážne???tak kedy a kde pôjdeme?spýtal sa nadšene.
Ja som naňho vrhla len žiarivý úsmev,pretože som cítila v bruchu motýľov a cítila som ako sa v jeho pohľade strácam,lenže toto nebolo také ako pri Nathanielovi.
Neviem,toto prišlo tak rýchlo a nečakane,že som si to skoro neuvedomila,ale bojím sa,že to nedopadne dobre.No neviem,pôjdem tam kam má vezmeš,povedala som z úsmevom a on sa len zaškeril a široko sa usmial.
Už sa teším slečna Kellyova,povedal a postavil sa z lavičky.
Ja sa tiež teším pán James,povedala som zo smiechom v hlase no stále som nechápala čo to robím.Ten človek mi ničil život,dokonca ho aj ničil Nathanielovi a ja sa doňho zamilujem?to je tak trochu prehnané.
Lenže to čo spravil je minulosť a ja som mu odpustila a rozhodla sa,že dám šancu spoznať skutočného Aarona,lenže mám strach,že mi citovo ublíži.Tak dnešok som si vážne užil,prehovoril zrazu a ja som sa začervenalá.
On si to užil,to je skvelé,pomyslela som si a opatrne sa postavila oproti jeho tvári.Myslím,že zajtra sa ti bude páčiť rande,odvrkol jemne a žmurkol na mňa.
Tak takéhoto Aarona vôbec nespoznávam ale naozaj sa mi páči.
Kežby som sa mohla dotknúť jeho pier,rozmýšľala som tak nahlas,že asi ma Aaron počul.Tak sa dotkni,ale s tvojimi perami,povedal a ja som sa začervenalá a odvrátila som zrak.
Myslím,že už pôjdem,povedala som a on len prikývol.
Takže zajtra o 15:00 pred tvojím domom,povedal a ja som iba prikývla.Super,tak sa teším,povedala som a vybrali sme sa obaja smerom do môjho domu.No pocelý ten čas má neprestala naháňať starosť čo asi tak robí Nathaniel.
Snáď je šťastný,pretože si to vážne zaslúži tak ako ja.
Snáď s Aaronom budem šťastná,ale na takéto myšlienky je myslím až príliš skoro.Ďalšia časť na svete.Tak je to tu konečne❤️.
YOU ARE READING
Protiklady/Odlišný
RomanceŽe sa protiklady priťahujú?? O tom by sa dalo polemizovať,ale môžeme sa predsa presvedčiť o tom,že sa protiklady priťahujú. 15 ročná Grace Kelly nastupuje do prvého ročníka strednej školy,kde stretne úplne odlišného človeka než je ona. Kelly je milé...