31.12
Dnes je Silvester,čo znamená,že o polnoci už bude úplne nový rok.
Znamená aj to,že tohtoročné problémy nechám v tomto roku,ale neviem či somnou odídu aj tie problémy,ktoré zahŕňajú city.Práve si podopieram na stole ruku a hľadím do blba.
Grace,máš na stole raňajky,tak ich jedz!upozornila má mama a ja som sa vrátila späť do reality.
Hej,už sa práve chystám,povedala som a pustila sa do palaciniek,ktoré mama urobila.Mňam,sú výborné! povedal Aaron hneď ako si vložil palacinku do úst.
Ďakujem,používam nejaký špeciálny recept,zasmiala sa mama a ja som len hľadila do svojho jedla.
A tebe Grace čo je zas?spýtala sa ma mama a ja som sa iba nadýchla.Nič mi nieje,odvrkla som vážne a dojedla som posledný kúsok raňajok.
Tanier som šla odložiť do mýčky a potom som sa bez slová pobrala do izby,aj keď mama stanovila nové pravidlá,tak ja nebudem sedieť pri stole ,keď vôbec nemám náladu.Síce sme sa s Nathanielom zmierili,ale čoraz viac ma ťaží si zvykať,že proste už spolu niesme.
Možno je načase aby som zabudla,ale keďže Nathaniel aj tak hneď po letných prázdninách sa na našu školu už nevráti,tak to je ďalší dôvod prečo musím naňho zabudnúť.Hneď ako som prišla do izby,pre istotu som sa aj zamkla a hodila sa na posteľ.
Vytiahla som slúchadlá,ktoré som spárovala s mobilom a pustila si smuté pesničky.Zrazu som začula ako niekto klope na dvere,tak som sa rozhodla,že nebudem otvárať.Práve nemám chuť sa s nikým rozprávať.
Nikoho tu neopustím, takže nech je pred dverami ktokoľvek,tak nech ide preč,odvrkla som vážnym tónom hlasu.Zlatko,ale ja chcem len vedieť či si v pohode,zvolala mama a ja som si iba vzdychla.
Som v pohode,zvolala som,no sama som vedela,že to tak nieje.
Čo sa to s tebou stalo?zmenila si sa,zvolala znova mama a ja som sa iba nadýchla.
Možno má pravdu,že som sa zmenila,ale rozchod a zlomené srdce ľudí mení.Nič sa somnou nestalo,skrátka už sa zmier s tým,že už niesom mala,okrem toho mám za pár dní 16,odvetila som takým tónom,ktorý sa u mňa teraz poprvy krát v živote objavil.
Potom som už mamine slová nepočúvala a radšej si zvýšila hlas pesničiek a počúvala.O hodinu neskôr.
Nakoniec som to vzdala a radšej sa odomkla,pretože som nechcela byť celý čas zamknutá a aj keby som bola,tak by ma vkuse chodil dakto otravovať,že prečo som zamknutá.
No len čo som odomkla,do izby vstúpil Aaron a ja som to vzápätí oľutovala.
Nemala som tie dvere vôbec odomykať.Čo chceš?vyprskla som,keď sa na mňa zvláštne pozrel.
Mama chce vedieť či vážne si v pohode,povedal a ja som iba prekrútila očami.
Už som jej to predsa vysvetlila,nič mi nieje,tak sakra má prestaňte otravovať,povedala som rázne a ruky dala vbok.Tak poprvé,ja si nemyslím,že si v pohode,pretože toto niesi vôbec ty,a podruhe keby si bola v pohode,tak by si nemala zaslzené oči,povedal a ja som iba pokrutila hlavou.
Vypadni!zvrieskla som.Šak kľud malička,len som chcel pomôcť!povedal a ja som zrazu nadvihla obočie,pretože som nikdy od neho nepočula,že by chcel pomôcť.
Ty a pomôcť?tak to si trošku mimo,keďže Aaron James chce pomáhať,odvrkla som z polosmiechom v hlase.On sa na mňa len chladne pozrel a ukázal mi prostredník.
Myslím si,že sa správaš ako štetka,odvrkol a odišiel preč.
Áno,nech si to myslí,pretože on sám nevie jak sa on správa.Len čo odišiel,rozhodla som sa,že sa pôjdem trochu von prejsť,takže som si na seba obliekla čierne legíny,svoju dlhú čiernu bundu s kapucňou,pretože si to budem chcieť dať na hlavu,aby ma nikto nespoznal.
Viem,že je teraz zima a sneh,ale nemôžem len tak ostať doma a tváriť sa,že mi nič nieje keď sa mi zrútil celý svet.Rýchlo som si mobil vložila do vrecka mikiny a hneď si to nasmerovala dole do chodby,kde som si obula tenisky.
Grace,kam ideš?zvolala mama a ja som sa iba obrátila a zamnou stála mama s Aaronom.
Do toho ťa nič nieje,odvrkla som a rýchlo vybehla z domu,aby som už nemusela počúvať čo mi je a kam idem.Len čo som vybehla von,tak som trošku zacítila chlad,pretože teplota bola asi mínusová,ale mne nevadí,že je trochu chladno.
Obloha bola zamračená a vyzeralo to,ako keby malo práve snežiť.Tak,kam teraz pôjdem?zamyslela som sa,no chvíľu som sa obzerala po okolí,pretože som vážne nevedela kam pôjdem.
Zrazu ma napadlo,že by som možno šla do baru,ale prečo má vôbec také nápady napádajú,keď ja sama si nechcem ublížiť na zdraví.
Alebo možno je alkohol teraz jediné,čo mi pomôže.Chvíľku som hľadala bar,keď som nakoniec ho našla.
Bar veľmi veľký nebol,pretože keď som tam prišla,nebolo tam ani veľa ľudí.Hneď som podišla k barovemu pultu,pri ktorom stala barmanka.
Dobrý,poprosím jeden pohár vodky,prehovorila som a barmanka sa na mňa iba prekvapene pozrela.
Ukáž mi najprv preukaz,povedala a ja som iba prikývla a ukázala jej svoj preukaz.Síce niesi plnoletá,ale keď mne bolo 15 tiež som chlastala,povedala a zrazu zobrala do rúk pohárik,do ktorého naliala vodku.
Chápem,ale mala si určite na to nejaký dôvod,povedala som a ona iba prikývla.
Hej,zlomené srdce,povedala a ja som iba prikývla.
No,tak ja som teraz tiež v takej situácii,ale pred pár mesiacmi by som sem ešte nevkročila,povedala som a tá barmanka iba prikývla.
Nevyzerala o nič staršie než ja,takže určite nebude až taká stará.Ako sa voláš?obrátila som sa naňu,keď som do seba vliala pohárik.
Sarah Parkerova,povedala a venovala mi úsmev.
Tak Sarah,prosím nalej mi ešte jeden,povedala som a ona sa zasmiala.
Pozri,ak ťa uvidí môj šéf takto chlastať,tak ma vyhodí,povedala a ja som sa iba nadýchla.Tak teda,nechceš sa ísť somnou ožrať do iného baru?obrátila som sa naňu,lenže zrazu som zacítila teplú ruku na mojom ramene.
Opatrne som sa obrátila a zamnou stála Tara.Grace?prehovorila prekvapene,keď som a jej otočila smerom tvárou.
Čo tu dopekla robíš?vyštekla a ja som iba pokrývla pleciami.
Čo ja viem,možno chcem iba chlastať,povedala som a Sarah mi naliala ďalší pohárik,ktorý som do seba hneď vliala.
Cítila som,ako mi alkohol prúdi celým mojim telom,takže som sa musela aj striasť,ale po ďalších pohárikoch som už bola v pohode.Panebože,veď je ti len 15,prečo vôbec piješ?vyhrkla Tara a pozrela na mňa.
Čo ťa je do toho?ja si môžem robiť čo chcem,povedala som trochu opito,keď som už vypila 6 pohárik vodky.
Myslím,že jej to stačilo,zaplatím za ňu a odnesiem ju,povedala Tara a Sarah sa iba zasmiala.
Panebože,keď sa chce opiť,tak nech sa opije, povedala a ja som jej vrhla len letmý pohľad.Je to preboha ešte dieťa,a ten alkohol jej môže spôsobiť problémy,povedala Tara a ja som už ani tak okolie nevnímala.
Zrazu ma popadla z ničoho nič únava a zrazu som upadla do asi hlbokého spánku.Ďalšia časť na svete.Čo myslíte zvládne to nejak Grace?
CZYTASZ
Protiklady/Odlišný
RomansŽe sa protiklady priťahujú?? O tom by sa dalo polemizovať,ale môžeme sa predsa presvedčiť o tom,že sa protiklady priťahujú. 15 ročná Grace Kelly nastupuje do prvého ročníka strednej školy,kde stretne úplne odlišného človeka než je ona. Kelly je milé...