Pohľad Aarona
Stále musím myslieť iba na to čo som včera videl.Mrzí ma,že Noelovi Grace nepovedala,že somnou chodí asi inak by po nej nešiel.
Lenže nemôžem sa hnevať na Grace neustále a nechcem sa s ňou rozísť,pretože ju naozaj milujem,je to naozaj úžasné dievča,takže chcel by som sa s ňou čo najskôr uzmieriť,pretože už za pár mesiacov sa stretávať nebudeme a neviem jak nám vzťah na diaľku vydrží.Cŕŕ....zobudil ma budík a ja som sa lenivo len postavil a pozrel na svojho spiaceho spolubývajúceho.
Toho by nezobudilo ani zemetrasenie.No tak zobuď sa!!!je čas vstávať!!!povedal som nahlas.
Zrazu sa Akos iba na mňa opatrne pozrel a opatrne sa aj postavil.
Počuj,prečo si nechcel ísť na vysokú?spýtal sa opatrne.
Ja som sa iba jemne nadýchol,pretože som bol pripravený mu to vysvetliť.Pretože chcem byť ešte so svojou frajerkou dokým je tu,pretože ona odletí na vysokú školu,ktorá je odtiaľ 20 hodín ďaleko,povedal som rázne a Akos sa iba uškrnul.
Takže aká je?spýtal sa zrazu a ja som sa od neho len obrátil.
Čo aká je?podotkol som jemne.
No tvoja frajerka,aká je,spýtal sa Akos a ja som vrhol iba naňho vražedný pohľad.
Kľud kámo,veď nechcem ti ju prebrať len sa pýtam,povedal a zasmial sa.Je milá,krásna,proste najkrajšia žena akú som kedy poznal,je veľmi láskavá a proste úžasná,múdra a sexi,povedal som zamyslene a Akos sa iba zasmial.
Kámo,tak ty si do nej úplne zblaznený,povedal a štuchol má do ramena.
Ešte žiadna baba ti tak nepoblúznila hlavu,okrem toho som počul,že na strednej tam kde je teraz tvoja frajerka,tak tam si mal bandu,ktorá každému ubližovala,povedal a ja som pri tej zmienke iba sklonil hlavu.Hej,ale teraz to ľutujem,pretože som taký nemal byť nikdy, aspoň nikdy by si ma takto Grace nepamätala,povedal som a Akos má iba jemne buchol po ramene.
No tak, každý robí chyby a každý sa môže zmeniť,povedal Akos a ja som iba prikývol.Dobre,dosť bolo ľútovania,dnes je nový deň a ja sa idem uzmieriť so svojou láskou,povedal som rozhodne a prehodil som si cez seba tričko,pretože sa mi nechcelo ísť do sprchy.
Čo chceš pred ňou smrdieť?spýtal sa a ja som ho iba drgol.
Mám taký silný dezodorant,že mi netreba ani sprchu,povedal som rázne a obliekol si na seba kraťasy,ktoré som mal na dnes pripravené.Urob niečo na raňajky,povedal som opatrne a potom som sa rozhodol,že pôjdem do malého kvetinárstva,ktoré je tu hneď za rohom.
Hneď prídem,len idem tu do kvetinárstva,povedal som Akosovi,ktorý sa ako blázon uškieral.Akos bol skvelý kamarát a urobil som dobre,že som šiel na internát,dokonca mi aj rodičia dali vreckové,takže život už viac fajn byť nemôže.
No bolo by to ešte lepšie,keby sme sa s Grace nepohadali.Pohľad Grace
Zobudila som sa až o takej 11:00,pretože som bola od včerajšieho večera taká unavená,že som proste musela spať.
Dnešok chcem prežiť kľudne,ale chcem ísť za Aaronom,pretože sa chcem uzmieriť a priznávam,že je to všetko moja vina.Už od rána mi svietili lúče slnka do izby,takže som musela zažať okna žalúziou,pretože som tam mala horúco ako v pekle.Samozrejme som nezabudla pootvoriť okno.
Zrazu som začula klopanie do mojej izby a tak som neváhala a hneď šla otvoriť.
Na moje prekvapenie tam stál Noel, bez trička a iba v kraťasoch.
Musela som sa až zachvieť keď som videla jeho vypracované telo.
Z malého blbečka sa stal celkom sexi chalan.Ahoj,prehovoril a ja som sa iba jemne pousmiala.
Ahoj odvetila som a hľadela som naňho, ako keby som ho 100 rokov nevidela.
Môžme sa porozprávať?spýtal sa a ja som iba prikývla a pustila ho dovnútra.
Vieš Grace,ten včerajšok má mrzí,povedal opatrne a ja som iba mávla rukou.
Nechaj to tak,čo bolo včera to bolo,odvetila som opatrne a stále myslela na to,čo povedal včera Aaron.Vieš nevedel som,že máš priateľa a okrem toho som nechcel robiť problémy,povedal a ja som iba prikývla.
Ale vieš,je to moja chyba,že som to nechala zájsť až tak ďaleko,pretože mala som ti povedať už od začiatku,že už mám frajera,opatrne som povedala a on prikývol.To už je jedno,je to tak ako to je,povedal opatrne a sklonil hlavu.
Noel ja,prepáč ale nechcela som ti zlomiť srdce,povedala som opatrne a chytila ho za ruku.
Nemohla som proste len tak naňho prizerať ako je sklamaný,proste som ho chcela nejak utešiť.Nie,naopak nezlomila si mi srdce,len si mi do budúcna dala radu,že nemám tak na dievča,ktoré sa mi páči tlačiť,povedal a ja som sa iba usmiala a opatrne ho objala.
Tak kamaráti?spýtala som sa ho a on prikývol z úsmevom.Tak čo keby sme šli niekde na kúpalisko?navrhol a ja som sa len zamyslela.
Musím ešte niečo vyriešiť s Aaronom,ale keď to už bude všetko vyriešené,tak môžeme ísť všetci 4 spolu aj s mojou kamarátkou Sarah,povedala som a Noel sa iba pousmial.(Inak zabudla som vám povedať,že Sarah sa nakoniec dala dohromady s Collinom)
Myslím,že už pôjdem,povedala som opatrne a Noel iba prikývol
Choď,pretože potom už môže byť neskoro a aspoň jeden z nás musí byť šťastný,povedal a ja som sa len jemne pousmiala.
Vždy ma mrzelo,že som chalanovi,ktorému som sa páčila povedala,že k nemu necítim to isté,ale tak veľmi ma to potom mrzelo,pretože mi to aj prišlo ľúto.Rýchlo som zbehla z izby a ani som si nevšimla,že som stále v pyžame,ale teraz to bolo jedno,pretože som potrebovala ísť za Aaronom.
Grace,kde sa tak ponáhľaš?spýtala sa mama keď ma zbadala utekať po schodisku dole.
Musím niečo vyriešiť,povedala som a rýchlo si obula tenisky a vybehla som z domu.Von už bolo horúco,takmer na nevydržanie,ale mne to bolo jedno a rýchlo som utekala po ulici,tam kde má Aaron internát.
Cesta k internátu mi trvalo asi necelých 20 minút,až som zastavila pred nejakým kvetinárstvom.Opatrne som sa nadýchla,pretože mi tiekol pot po celej tvári,ale spotila som sa kvôli tomu,že som celú cestu až sem behala.Nemôžem uveriť tomu,že som naozaj sem pribehla.
Zrazu z kvetinárstva vyšiel Aaron z ružou a ja som sa len pousmiala keď som ho zbadala.
Za to on keď ma zbadal,zastavil sa a prekvapene na mňa hľadel.Aaron,veľmi ma to mrzí,povedala som opatrne a Aaron iba ku mne podišiel.
To ja som mal k tebe pribehnúť,povedal opatrne a ja som sa iba jemne pousmiala.
Myslím,že bolo správne,že som si uvedomil chybu a preto sa to chcem ospravedlniť,mal som ti veriť,že ty miluješ mňa a nie jeho,ale tak mal som strach,povedal a ja som iba chápavo prikývla.
To nieje tvoja chýba,všetko je moja chyba,pretože ja som mala zo začiatku mu povedať,že s tebou chodím,ale ako hlúpa som to zatajila,povedala som a sklonila hlavu.Ja sa na teba nehnevám,povedal a jemne mi chytil bradu a vydvihol ju hore.
Pokračovanie v ďalšej časti
YOU ARE READING
Protiklady/Odlišný
RomanceŽe sa protiklady priťahujú?? O tom by sa dalo polemizovať,ale môžeme sa predsa presvedčiť o tom,že sa protiklady priťahujú. 15 ročná Grace Kelly nastupuje do prvého ročníka strednej školy,kde stretne úplne odlišného človeka než je ona. Kelly je milé...