Celé vyučovanie si dnes nejak mimo,povedal Nathaniel keď nám skončila posledná vyučovacia hodina.
No,kto by nebol mimo,keby nemal v dome človeka,ktorý ho šikanoval,pomyslela som si.
Najradšej by som to Nathanielovi povedala,ale bojím sa ako bude reagovať a tak isto aj mám strach,že bude sa na mňa hnevať.
Nemôžem mu to teraz povedať.Počuj,nemohol by som ísť dnes k tebe,pretože rodičia chcú mať dom pre seba a bohviečo budú robiť,tak či by som nemohol u teba prespať,prehovoril Nath a ja som sa zrazu cítila pod tlakom.
Chvíľu som rozmýšľala čo poviem,pretože ani zďaleka nevedela,čo poviem.Čo mám Nathanielovi povedať,aby to neznelo podozrivo?
Tak fajn,ale budeš spať pri mne,pretože hosťovska izba je zamknutá,tam aj tak nikto nechodí,povedala som a Nath iba prikývol.
Ježiš ďakujem,som rád,že ťa mám,povedal a objal ma okolo krku.Ja som sa len jemne pousmiala,opatrne som sa obrátila tvárou k Nathanielovi a pobozkala ho.
Takže uvidíme sa o 17:00 u mňa,navrhla som a on iba prikývol a rozlúčili sme sa pred jeho domom a a potom som sa hneď domov pobrala sama.Sakra,takže mám teraz niekoľko hodín na to,aby som Aarona udržala v tej hosťovskej izbe,a aby sa Nathaniel nič nedozvedel.Aspoň nie takto.
Ja mu to raz poviem,ale teraz naozaj nemôžem.Len čo som prišla domov,dvere som hneď odomkla a dnu vstúpila.
Len čo som dnu vstúpila,už som z hosťovskej izby,počula nahlas hrajúcu hudbu.
Ach,ja ho naozaj zabijem,pomyslela som si a rýchlo si to nasmerovala do hosťovskej izby.Hneď ako som otvorila dvere,všimla som si,že Aaron pokojne leží na posteli a pozerá televízor,ktorý je aj v hosťovskej izbe.
Ach,Kellyova už si doma?zvolal a ztíšil hlas televízora,na ktorom hrala hudba.Hej som doma a chcela by som ti niečo vysvetliť,takže vypni ten televízor a dobre ma počúvaj,prehovorila som a on iba pokrčil plecami a hneď vypol televízor.
No čo chceš?povedal namrzene a ja som si iba ruky dala vbok.
Takže,Nathaniel tu prespí a on stále nevie,že tu si,takže budem rada,ak celý čas ostaneš iba v hosťovskej izbe a nič nebudeš robiť,povedala som a Aaron sa iba zasmial.Počkaj,takže vy dvaja ste sa nakoniec dali dohromady?spýtal sa zo smiechom.
Hej,ale čo ťa je teraz do toho,takže rozumel si čo máš robiť?spýtala som sa naliehavo.
No neviem čo mi dáš za to,povedal a ja som si len povzdychla.
Dobre,tak s tebou je to ťažké a ak nevieš,tak som ja vybavila,že by si tu mohol chvíľu ostať,kým si niečo nenájdeš,povedala som rozhodne a on len sa chladne na mňa pozrel.Fajn,ale keď mi bude treba ísť na wc?spýtal sa ako malé dieťa.
Bože,tak to vydržíš,alebo pôjdeš tak potajomky,že to nebude nikto počuť,povedala som.
Fajn,ale prečo to James nemôže vedieť?spýtal sa.
Pretože,mám na to veľa dôvodov a nepýtaj sa aké,takže ak s tým súhlasiš,tak som ti vďačná,povedala som.Fajn,ale zrob mi niečo jesť,pretože mám hlad,povedal a ja som len pokrutila očami a nasmerovala si to dole do kuchyne.
Spravila som mu rýchlo toasty a potom, som mu to doniesla aj z minerálkou do hosťovskej izby.Dobre dik,už neotravuj,povedal a ja som si len povzdychla.
Aspoň by si mohol trochu vďačnosti prejaviť,a pre istotu ztíš hlas na televízore,povedala som a hneď som ho aj zamkla v hosťovskej izbe.
Nemohla som si dovoliť riskovať.O hodinu neskôr.
Keď som už bola aj ospevovaná aj prezlečená,už som čakala len na Nathaniela.
Hej Kellyova a nezabudnite potom pri šukani aj kričať tak,že má zobudíte, zakričal Aaron, ďalšiu blbu poznámku cez dvere.
Zrazu som začula zvonček,takže hneď som vedela,že to bude Nathaniel.Ahoj,pozdravil má,keď som otvorila dvere a ja som sa len jemne pousmiala.
Ahoj,odvetila som,a on len ku mne podišiel a z celou silou má objal.Viem,že je to krátko,ale chýbala si mi,povedal a ja som sa len široko usmiala.
Takže od tohto momentu budem dúfať,že sa nič nepokazí a Nath sa nedozvie,že je tu Aaron.
Síce neviem prečo mu klamem,ale viem,že si to Nathaniel nezaslúži.Takže budem pri tebe spať? spýtal sa z úsmevom a ja som len prikývla.
Áno,ale ak chceš mať sex,tak na to rovno zabudni,povedala som a Nathaniel sa iba zasmial.
Pane bože,ty čo si o mne myslíš?myslíš,že som s tebou preto,že chcem mať sex?povedal zo smiechom.Nie,ja si to o sebe nemyslím,ale hovorím to iba pre istotu,povedala som vážne a Nathaniel iba prikývol.
Chápem ťa,okrem toho rešpektujem tvoje rozhodnutia,takže buď s tým v pohode,povedal a ja som sa iba pousmiala.Takže môžem sa ísť vybaliť do tvojej izby?spýtal sa a môj tep srdca sa zrýchlil.
Bože,čo ak bude počuť Aarona?čo ak sa stane niečo podozrivé a ja to nakoniec nevydržím a dozvie sa to?
Ehm...no najprv by sme mohli ísť pozrieť nejaký film,povedala som a pre istotu som sa rozhodla, že hneď napíšem Aaronovi aby v tej izbe bol ticho.Fajn,ale aký chceš?obrátil sa na mňa a a ja som iba ťukala do mobilu a písala Aaronovi správu.
Ach,prepáč,že nedávam pozor,ale proste potrebujem vyriešiť niečo s Tarou,zaklamala som a bolo mi vážne hrozne,keď som takto klamala vlastnému frajerovi.Zlatko,ty sa mi predsa za nič nemusíš ospravedlňovať,veď ja som trpezlivý,povedal a pritiahol si ma do objatia.
Zrazu sa moje telo rozochvelo, takže aj moje srdce sa oveľa viac rozbušilo,akoby malo.Ukľudňuje má to,keď ma objímaš,povedala som a on sa iba široko na mňa usmial.
Potom som rukou prešla po jeho nádherných vlasoch a hneď som prešla na jeho krásnu tvár.Milujem ťa Nath,povedala som po chvíli,keď som sa mu zahľadela do očí a on sa iba pousmial.
Ja ťa milujem ešte viac,povedal.Chvíľu sme sa naťahovali,kto koho miluje viac a potom sme sa obaja pobrali do obývačky a zapli netflix.
Tak čo si tentokrát chceš pozrieť?spýtal sa a ja som sa iba zamyslela.
Tentokrát si chcem pozrieť nejaký horor,navrhla som no vzápätí som to oľutovala,pretože ja sa hororov mega bojím.Vážne?chceš pozerať horor?spýtal sa,ako keby si chcel overiť či nemám strach.
Ja som iba súhlasne prikývla a nakoniec sme dohodli,že si pozrieme horor Scream 6.
Z toho hororu až taký strach mať nebudem,pretože je tam iba vrah,ktorý je prezlečený v maske a vraždí ľudí.
Jediné čo je na tom strašidelné je iba tá maska,ba dokonca ani tá maska má v prvých 5 časti nevystrašila.Celý čas čo sme pozerali horor,som musela myslieť iba na to,že ako toto celé dopadne.
Celý čas som mala strach,že sa to nejak zvrtne a Nathaniel sa to dozvie.Ďalšia časť.Čo myslíte ako to nakoniec dopadne? Zistí to Nath??
YOU ARE READING
Protiklady/Odlišný
RomanceŽe sa protiklady priťahujú?? O tom by sa dalo polemizovať,ale môžeme sa predsa presvedčiť o tom,že sa protiklady priťahujú. 15 ročná Grace Kelly nastupuje do prvého ročníka strednej školy,kde stretne úplne odlišného človeka než je ona. Kelly je milé...