37.kapitola

4 1 0
                                    

Celý deň som nedávala ani pozor na vyučovaní a Sarah sa ma vkuse pýtala,že prečo som tak mimo,no nakoniec som jej vysvetlila prečo.
Aha,tak ten tvoj ex je dosť šialený,povedala ja som len vrhla naňho rozpačitý pohľad.

Nemyslím si,že je šialený,len proste sa zmenil,a okrem toho som mu aj ublížila,povedala som opatrne a sklonila hlavu.
Ale ty predsa nemôžeš za to,že si sa zamilovala,povedala pokojne Sarah a položila mi rameno na plece.
Ale môžem za to,že som sa proste vykašľala na Taru,pretože sme sa bavili a boli sme dobre kamarátky,ale ona sa mi týmto spôsobom pomstila,povedala som a Sarah iba prikývla.

Takže mi teraz vysvetlí čo chceš robiť teraz s tým,že si zamilovaná,prehovoril zrazu Sarah keď sme sedeli na lavičke v parku.
Neviem,ale určite nemôžem to nechať len tak,pretože Aarona zbožňujem,proste ho tak veľmi milujem,povedala som zasnene a Sarah sa iba zasmiala.
Myslím,že tá tvoja bývalá kamarátka mala pravdu,že ti pobláznil hlavu,povedala Sarah a ja som sa naňu len letmo pozrela,pretože som tu poznámku chcela odignorovať,ale popravde som nemohla.

Vlastne pobláznil má celý a ani neviem ako,ale proste naozaj sa zmenil,už proste nieje taký ako kedysi,proste ho milujem a to sa nezmení,povedala som jednoznačne a Sarah iba prikývla.
Fajn ak je to tak,tak ti to teda prajem snáď vám to vyjde,povedala opatrne a ja som iba sklonila hlavu.

Síce mi povedal,že ma miluje,ale neviem či sa na mňa nehnevá,keďže dnes v noci som chcela dačo povedať a on si zmyslel,že milujem Nathaniela a,že k nemu nič necítim,ale pravda bola iná,nebola som rozhodnutá,pretože som stále milovala Nathaniela,ale potom čo som dnes videla,tak som rozhodnutá viac než na 100%,odvrkla som rozhodne a Sarah ma iba objala.

Ja to chápem a ver mi,ak máte byť spolu,tak budete,pretože vy sa k sebe hodíte,teda aspoň z toho rozprávania čo si mi hovorila,ešte ho nepoznám osobne,ale popravde znie to zaujímavo keďže sa zmenil,lenže ja neviem,pretože jak si mi hovorila,že ti ničil život a teraz sa zrazu zmenil,povedala zamyslene Sarah.

Naozaj sa zmenil,veď láska ľudí mení,takže prečo by sa nemohol zmeniť,povedala som no Sarah iba pokývla plecami.
Neviem,ale ty mu veríš?spýtala sa zrazu Sarah a ja som bez váhania iba súhlasne prikývla.

Áno,verím mu,rozhodla som sa,že mu budem veriť,on zmenil môj život na trochu krajší a trochu lepší,povedala som zasnene a dúfala,že mu dnes konečne poviem čo cítim,lenže neviem či má bude chcieť počuť.
Sarah,veľmi ďakujem,že si tu pre mňa a,že vždy vypočuješ moje problémy,povedala som po chvíli.
Jasná vec,veď ťa beriem už skoro ako najlepšiu kamarátku,povedala a len sa na mňa široko usmiala.
Úsmev som jej opätovala a postavila sa z lavičky.

Tak ja už pôjdem domov,chcem ešte niečo vybaviť,povedala som a Sarah iba žmurkla z úsmevom.
Nech ti to vyjde,zvolala a ja som iba prikývla a nasmerovala si to rovno domov.
Snáď to vyjde,pretože chcem aby Aaron vedel pravdu a mne je už jedno aké to bude mať následky,ale proste chcem s ním byť.

Len čo som prišla domov,dvere mi otvorila mama a v chodbe som videla niečiju tašku.Ta vlastne patrila Aaronovi.
Čo sa to tu deje?obrátila som sa na mamu,ktorá len ukázala na Aarona,ako stál v chodbe a balíl si posledné veci.
Kam odchádzaš?spýtala som sa ho zrazu, no on sa na mňa iba sklamane pozrel.

Našiel som si internát,do ktorého má prijali,lebo sa uvoľnilo miesto,už tu nikoho obťažovať,povedal no ja som iba pokrutila hlavou.
Nikoho si tu neobťažoval Aaron,kľudne si mohol ostať ďalej,povedala mama a jemne sa naňho pousmiala.

Keď som zistila,že sa Aaron sťahuje na internát,tak mi to prišlo veľmi ľúto,pretože som nemohla jak s ním ešte byť na blízku,ale tak keď to tak chce,tak musím to rešpektovať,len chcem aby vedel o mojich citoch.

Môžeme sa ešte porozprávať?spýtala som sa zrazu Aarona,ktorý len sa opieral o stenu.
Fajn,odvetil a mama iba prikývla a nechala nás o samote.
O čom si sa chcela rozprávať?prehovoril a hlboko mi pozrel do očí.
Myslím,že je čas,aby som ti povedala pravdu,prehovorila som no Aaron iba sklonil hlavu.

Viem,už mi je jasné,že my dvaja spolu nikdy nebudeme,pretože ty miluješ Nathaniela,povedal opatrne, no ja som k nemu pristúpila a chytila ho za ruku.
Nemilujem Nathaniela,pretože sa vyspal s Tarou,povedala som opatrne a Aaron na mňa vytreštil oči.
Čože???veď neodišiel náhodou on preč?povedal a ja som iba sklonila hlavu.

Nie,vysvetlím ti to celé,povedala som opatrne a začala vysvetľovať.
Keď som mu to vysvetlila on iba prikývol.
Do pekného idiota si sa zamilovala,podpichol ma a ja som sa len zasmiala.
A ty niesi výnimka,odvetila som a on sa na mňa iba pozorne zadíval.
Ako to myslíš?spýtal sa nahlas.

Milujem ťa,neviem ako sa to stalo,nepýtaj sa ma prečo,pretože nemám tušenia,ale milujem ťa,povedala som zrazu a on sa len široko usmial.
Zrazu sa ku mne približil a spojil konečne naše pery.
Jeho pery boli jemné,mäkké a vlhké.
To sa mi páči.

Zrazu keď sme sa od seba oddelili,zahľadeli sme si do očí.
Aj ja ťa milujem Grace,ale nemôžeme byť spolu presne tak ako si to teraz myslíš ty,povedal opatrne a ja som sa naňho iba nepatrne zahľadela.
Ale môžeme,len to musíme skúsiť,povedala som no on len prikývol hlavou.
Nie,Grace nechcem aby to tak dopadlo čo sa stalo s tebou a Nathanielom,proste myslím,že bude lepšie ak teraz chvíľu budeme od seba a proste sa nebudeme stretávať,povedal a ja som iba jemne prikývla hlavu.

Zrazu mi po tvári začala tiecť slza,no Aaron mi ju zotrel.
Nebuď smutná,ak máme byť spolu,tak raz budeme a je jedno za jak dlho,ale jedného dňa si určite k sebe nájdeme cestu,povedal a ja som iba prikývla.

Máš pravdu,povedala som a on iba prikývol.
Raz možno,povedal a poslednýkrát má objal a potom z nášho domu odišiel.
Bola to pre mňa bolestivá chvíľa,ale myslím,že teraz mal Aaron vážne pravdu.
Ak máme byť spolu,tak si jedného dňa j sebe nájdeme cestu a spolu budeme,ale ak nie,tak to tak nemalo byť.

Ďalšia časť na svete....
Už som si myslela,že konečne budú spolu,lenže budete musieť chvíľu ešte počkať.....❤️😫

Protiklady/OdlišnýWhere stories live. Discover now