Len čo som prišla domov už mama komentovala,že aké to bolo či som tak všetko správne napísala.
No myslím,že všetko bolo správne,povedala som, pretože už ma štvalo,že sa má toľko vypituje a to som len ešte prišla domov.Svoju tašku som si zavesila na rameno a radšej sa šla zatvoriť do izby,pretože som chcela premýšľať nad tým všetkým.
Okrem toho od zajtrajšieho dňa budeme už mať viac intenzívnenšie učenie kvôli maturite,takže sa musím učiť aj doma.
Síce neviem čo si vytiahnem,ale už viem,že budem maturovať z cudzieho jazyka a z psychológie.
Takže sa budem musieť poriadne naučiť niečo z psychológie a aj z cudzieho jazyka čiže zo španielčiny.Ráno som písala Aaronovi,ale on mi stále neodpísal,takže asi ho nebudem otravovať,pretože asi vážne nemá veľa času,keďže už je na tej vysokej škole.
Len čo som prišla do izby,hneď som sa vyvalila na posteľ,ale ešte pred tým som si vytiahla učebnice zo španielskeho jazyka a z psychológie a začala sa niečo učiť,pretože chcem zmaturovať a dostať sa na vysokú školu.O 2 hodiny neskôr.
19:00
Grace večera!počula som mamin hlas volať z dola a v tú chvíľu som sa tak strhla z postele,že som spadla na zem.
Sakra,ešte aj spadnem na zem,vyhrkla som sama pre seba.
Rýchlo som sa pozbierala zo zeme a nasmerovala si to do kuchyne,kde už bola pripravená večera.Mňam praženica,pomyslela som si,keď som cítila tú vôňu.
Rýchlo som si sadla za stôl a pustila sa do jedenia.
Mňam,to je vážne výborne!povedala som rozhodne,keď som do seba naliala vodu,pretože som mala sucho v krku.
Mama sa iba jemne pousmiala a tiež si sadla za stôl.Grace prepáč,že ťa otravujem toľkými otázkami,ale kedy sa vlastne začneš učiť na maturitu?spýtala sa a ja som si iba povzdychla.
Už dnes som sa začala učiť,pretože chcem zmaturovať a dokonca nepôjdem ani na Halloweenský večierok,ktorý bude 31.októbra,povedala som sklamane,no mama iba pokrutila hlavou.Musíš ísť,pretože je to tvoj posledný rok na strednej škole,takže musíš ísť,povedala rozhodne a ja som sa len usmiala.
Vážne chcela by som,ale nemôžem,povedala som opatrne a vstala od stola.
Musím sa učiť,pretože maturita je v máji čo znamená,že mám na to len pár mesiac ale aj tak to prejde rýchlo,takže potrebujem sa to naozaj učiť,povedala som rozhodne,no mama iba neveriacky krútila hlavou.Ach,už si naozaj dospelá síce aj keď nemáš ešte 18,tak už sa tak správaš,povedala hrdo mama a ja som sa musela len pousmiať.
Ja viem mami,veď toto predsa beriem vážne a vždy som brala učenie vážne,povedala som vážne,pretože to pravda bola,len som chcela aby tomu matka verila.
Síce ako 15 ročná keď som nastúpila na strednú školu,tak nemôžem povedať, že som bola zodpovedná,pretože som sa raz opila a to sa stať nemalo,ale tak bolo to len raz a nemôžem predsa za to.Vieš čo pôjdem na ten večierok,vyhlásila som nakoniec a pobrala sa do svojej izby,kde som napísala Sarah,že 31.oktobra pôjdem na večierok,ktorý má byť v škole o 18:00.
No ako vždy Sarah mi na to odpísala,že aby som sa zas nebála ako predchádzajúce roky,lenže ja som jej ani nemohla dať za klamstvo,že sa toho nebojím.
Potom som hneď mobil vypla a strčila ho do nabíjačky aby som mala na druhý deň ho úplne nabitý a šla som si dať rýchlu sprchu.
Po sprche som sa obliekla do svojho pohodlného overalu a zo skrinky som si vytiahla notebook a šla so pozrieť nejaký seriál.Zrazu som pocítila na sebe poriadnu únavu,takže som nečakane rýchlo zaspala a ponorila sa do ríše snov.
Ďalšia časť,síce je kratšia ale to nevadí...opatrne sa blížime ku koncu prvej časti príbehu,takže si to užite dokiaľ môžete.
YOU ARE READING
Protiklady/Odlišný
RomanceŽe sa protiklady priťahujú?? O tom by sa dalo polemizovať,ale môžeme sa predsa presvedčiť o tom,že sa protiklady priťahujú. 15 ročná Grace Kelly nastupuje do prvého ročníka strednej školy,kde stretne úplne odlišného človeka než je ona. Kelly je milé...