Prečo ma sakra nechceš pochopiť??!kričala som po Sarah,ktorá na mňa vrhala len vražedné pohľady.
Upokoj sa sme v parku a sú tu ľudia,tak aspoň nekrič!upozornila má Sarah a ja som sa len zasmiala.
Máš pravdu,nebudem kričať ale vysvetli mi,že prečo ma nechceš pochopiť,povedala som raznet a ona si len povzdychla.
Myslíš,že to mám pochopiť,že sa s ním na školského roka rozídeš a teraz si s ním plánuješ užívať?to je tak hnusne od teba,povedala Sarah a ja som vedela,že niečo s takým bude mať problém.
Vieš čo,ale čo mám robiť keď aj tak sa už nikdy neuvidíme,pretože idem na vysokú školu,ktorá je 300 000 km odtiaľ,povedala som rázne a Sarah iba pokrutila hlavou.Vieš,že ho to bude bolieť ak mu to urobíš?ozvala sa ďalej Sarah a ja som iba prikývla.
Viem,že ho to bude bolieť a bude to bolieť aj mňa,ale nemôžeme spolu byť keď budeme tak ďaleko,odvetila som opatrne a sadla si na najbližšiu lavičku, ktorú som blízko mala.Tak ale mohla by si to aspoň skúsiť,ani si nad tým nepremýšľala,možno by to vyšlo,povedala opatrne Sarah a ja som si iba povzdychla,pretože to Sarah očividne nechápe.
Daj si dole tie ružové okuliare,život nieje taký ako v rozprávke,že bude všetko fungovať,proste ja na to neverím a musíš sa zmieriť s tým ako som sa rozhodla,povedala som opatrne,no Sarah to asi zrejme nepochopila.Ale čo ak to fungovať môže?spýtala sa ďalej,no ja to som už odpovedať nemohla.
Vieš na vysokej škole spoznáme nových ľudí,nové lásky,nových kamarátov a tam to bude všetko iné ako má strednej škole,takže sa zmier s tým,že všetko raz skončí a,že ani ja s Aaronom nemôžeme byť spolu do konca života,povedala som rozhodne a Sarah iba prikývla.
Možno máš pravdu,ale ja odmietam tomu veriť,že sa potom budeš kvôli tomu trápiť na vysokej škole,povedala Sarah a ja som iba pokrutila hlavou.Rozchod veľmi bolí a ja som si tým prešla 3 krát,ale po čase sa naučíš bez toho človeka žiť ver mi,povedala som rozhodne,no uvedomila som si,že bez Aarona nemôžem žiť,takže neviem ako to zvládnem na vysokej škole.
Bojím sa chápeš?bojím sa toho,bojím sa rozchodu,povedala som opatrne a do očí sa mi tlačili slzy.Chápem ťa,úplne ťa chápem,ale keď sa toho bojíš tak prečo to robíš?prečo tomu nedáš aspoň šancu?podotkla Sarah a ja som iba sklonila hlavu.
Pretože ja na vysokej škole sa chcem sústrediť na vzdelanie,chcem niečo dosiahnuť a nechcem sa trápiť iba nad vzťahmi,povedala som opatrne a Sarah sa na mňa iba prekvapene zahľadela.Zrejme si dospelá,už niesi mala,povedala opatrne a ja som sa len jemne pousmiala.
Máš pravdu,už niesom to malé dievčatko,ktoré bolo ako 15 ročná v prvom ročníku a všetkého sa bálo,no zmenila som sa a som veľmi rada,že už niesom taká,povedala som opatrne a Sarah iba prikývla.No najlepšie aj tak bolo,že sme sa spoznali v bare keď som ti naliala alkohol,podotkla a ja som sa len rozosmiala.
Máš pravdu,to bolo najlepšie,keby som nemala zlomené srdce,tak by sme sa možno ani nikdy nespoznali,povedala som a Sarah iba súhlasne prikývla.Vieš,budeš mi chýbať,povedala po chvíli a ja som ju len objala.
Aj ty mne budeš chýbať,ale berme to tak,že začíname nový život a táto etapa čoskoro skončí,presne tak ako skončila základná škola,tak aj táto stredná škola končí a my už ideme svojou vlastnou cestou už ako dospelí ľudia,povedala som opatrne a Sarah sa iba pousmiala.
Aj keď ty dospelá ešte niesi,podotkla a ja som sa len uškrnula.Za 2 mesiace som,povedala som rozhodne a vztýčila bradu hore.
Fajn,ale keď budem mať prvá ja vodičák tak ťa budem nosiť cez prázdniny na aute,povedala Sarah a ja som sa iba uškrnula.No tak,viem,že ani ty nemáš ešte ani 18,takže myslím,že budem mať skôr ja ako ty,povedala som,no Sarah iba pokrutila hlavou.
Ja budem mať narodky za mesiac,takže nemyslím si, povedala rozhodne.
Ale vodičaky sa robia až v januári,povedala som naliehavo a Sarah sa iba uškrnula.
Tak si ho zdobíme spolu, povedala rozhodne a ja som iba prikývla.Fajn platí,povedala som z úsmevom a ešte raz Sarah objala,pretože mi to naozaj všetko bude chýbať.
Bude mi chýbať ona,Aaron a proste to všetko.
Inak ako ti ide vzťah s Collinom?obrátila som sa na Sarah,ktorá sa len začervenalá.
Myslím,že to vedieť nechceš,podotkla no ja som iba pokrutila hlavou.
To teda chcem! vyhrkla som nadšene a hľadela naňu ako keby som čakala na nejaké prekvapenie.
Fajn,takže Collin je ako vždy dement a idiot,vkuse ma otravuje,že by som s ním mala ísť cez leto na jeho Ferrari do Grécka, povedala Sarah a ja som iba naňu prekvapene vytreštila oči.To je vtip?veď to je úžasná správa,vyhrkla som,no Sarah to dajak nepobavilo.
Lenže ja s ním nikam nechcem ísť,odvrkla opatrne,no zrazu ma to zarazilo.
Veď snim chodíš,tak prečo s ním tam nechceš ísť?spýtala som sa zvedavo.Pretože som k nemu stratila city a bojím sa mu to povedať,bojím sa,že ho to zničí,povedala opatrne a ja som sa iba nadýchla.
Aha,tak to chápem,ale radšej mu to povedz,pretože potom to už môže byť neskoro a mohol by to pochopiť tak,že si ho ťahala iba za nos,povedala som opatrne a Sarah iba prikývla.
Asi máš pravdu,proste láska je zložitá,ale je to vážne super chalan,len v poslednom čase sa to všetko zmenilo a proste neviem ako,ale moje city zrazu zmizli,povedala a ja som iba prikývla.Dobre,takže keď mu to chceš povedať,tak buď len úprimná a hlavne choď na to opatrne aby si nezranila jeho city,povedala som,no Sarah sa iba zamyslela.
Diki za radu kamoška,idem hneď za ním,povedala rozhodne a ešte raz ma objala a už upaľovala za Collinom.Ach naozaj ma Sarah pravdu,láska je zložitá a rozmýšľam aj ja či bolo vôbec dobre,že sme sa s Aaronom znova dali dohromady keď aj tak zachviľu nás to všetko rozdelí.
YOU ARE READING
Protiklady/Odlišný
RomanceŽe sa protiklady priťahujú?? O tom by sa dalo polemizovať,ale môžeme sa predsa presvedčiť o tom,že sa protiklady priťahujú. 15 ročná Grace Kelly nastupuje do prvého ročníka strednej školy,kde stretne úplne odlišného človeka než je ona. Kelly je milé...