Nad čím tak rozmýšľaš?pošepkala mi do ucha Sarah cez hodinu.
Dnes ráno ma Aaron prekvapil ružou,povedala som opatrne a ona sa len široko usmiala.
To je pekné,z vás je naozaj krásny pár,povedala uprene a hľadela von oknom.
Aj Sarah by som priala skutočný vzťah,lenže s Collinom sa rozišla a teraz nemá nikoho.Mám pocit,že je Sarah smutná.
Slečna Parkerova a slečna Kellyova dávajte pozor,o pár mesiacov budete maturovať,takže dávajte veľmi dobrý pozor,upozornila nás učiteľka a my sme so Sarah iba prikývli a ďalej počúvali učiteľkine komentáre poznámky.Myslíš,že sme zmaturujeme?spýtala sa Sarah cez prestávku a ja som sa iba zamyslela.
Ak sa budeme snažiť a poriadne sa učiť tak áno,povedala som jednoznačne a pripravila si učebnice na ďalšiu hodinu.
Celý čas som nemohla dostať z hlavy Aarona,pretože dnes má naozaj prekvapil a urobil má zase šťastnou.
Niekedy som si myslela,že sme úplne odlišní od seba,lenže keď som sa doňho zamilovala tak som vedela,že to tak nikdy nebolo.
Teda možno to bolo,ale predsa protiklady sa priťahujú no nie?Už chcem koniec školy,už ma to tu nebaví,prehovorila zúfalo Sarah a zrazu si to k nám nasmeroval Collin.
Neviem z akého dôvodu zas k nám ide,ale určite po Sarah bude niečo chcieť.
Čaute,Grace môžem ťa o niečo poprosiť?prehovoril keď sa pri nás zastavil a Sarah sa naňho iba prekvapene pozerala.
Ten jej pohľad naňho má úplne zarazil,ale chápala som prečo sa tak tvári.Fajn o čo ide?odvrkla som a pozrela na Collina,ktorý si len pyšne pošuchal rukou vlasy.
Môj kamoš ťa chce pozvať na rande,tak chcel by som ťa poprosiť či by si nebola taká láskavá a nenapísala mi tvoje telefónne číslo,povedal a ja som naňho iba vytreštila oči.
Collin,ja ťa veľmi dobre poznám,takže neklam veľmi dobre viem,že to tu chceš jej telefónne číslo a,že to ty ideš po mojej najlepšiej kamarátke,ale sklamem ťa ona je zadaná,povedala rázne Sarah a ja som len nechápavo na nich oboch hľadela.Fajn dobre možno máš pravdu,Grace neviem jak sa to stalo,ale skrátka sa mi páčiš,povedal opatrne a ja som len naňho neveriacky hľadela.
Prepáč ale nerozumiem tomu,ešte len pred nedávnom ste sa so Sarah rozišli a teraz ideš po mne aj keď veľmi dobre vieš,že už mám niekoho?vyštekla som a Collin sa iba začervenal.Prepáč,ale nemôžem za to čo cítim veď nemôžem ovládať svoje city,tak prepáč,povedal rázne a odišiel.
Ja som sa len na Sarah pozrela a tá iba mykla pleciami.
On je proste taký,ale nechajme to tak jeho to prejde,povedala ako keby ju to vôbec netrápilo.
Takže teba to vôbec netrápi,že tvoj bývalý ide po mne?spýtala som sa.Pamätáš ja som tá, ktorá sa s ním rozišla kvôli tomu,že som k nemu stratila city,povedala Sarah a ja som iba prikývla.
Dobre,len nechápem prečo hneď šiel po mne,povedala som nechápavo a Sarah si iba povzdýchla.
Asi rýchlo zabudne na dievča,ktoré miloval,podotkla a ja som iba prikývla.Dobre už to neriešme,povedala som nakoniec keď zazvonilo na hodinu a ja som si sadla do lavice.
Po škole som sa rozhodla,že sa stavím u Aarona na intraku,pretože ho chcem prekvapiť.
Chcem s ním byť,pretože už mi naozaj chýba a neviem bez neho žiť a to si chcem s ním užiť posledné mesiace čo s ním som.Kamže sa chystáš?vybehla na mňa Sarah a ja som sa len zasmiala.
Kamže asi idem za Aaronom,odvetila som pokojne a nadvihla si na rameno tašku.
Fajn,ale kedy sa chceš učiť na maturitu keď vkuse chodíš za svojím miláčikom?spýtala sa vážne a ja som si iba povzdýchla.Dobre,máš pravdu musím sa najprv učiť a neskôr pôjdem za Aaronom,odvetila som a so Sarah sme si to nasmerovali ku mne domov,pretože sme sa chceli učiť spolu.
Len čo sme prišli ku mne domov,na stole v kuchyni som našla listoček od mami,že musela na pár dní odletieť do zahraničia,takže som len pokývla pleciami a rozhodla sa,že jej večer zavolám,pretože odletela tak nečakane.Takže môžeme sa ísť učiť?ozvala som sa keď sa Sarah usmievala do mobilu.
Hej,len chvíľu odvetila a ja som sa len uškenula a nazrela jej do mobilu.
S kým si to píšeš?ozvala som sa keď som si všimla,že si s niekým posiela srdiečka.
S Akosom si píšem je strašne milý a vtipný,povedala nadšene a ja som si práve spomenula na Akosa Scotta.
Odkiaľ je? pýtala som sa ďalej a Sarah sa stále usmievala do mobilu.Vraj je to Aaronov spolubývajúci,povedala zrazu a ja som si len musela zakryť ústa.
Sakra,ty si píšeš s mojím bývalim zo základky,podotkla som a rozosmiala sa.
Čo prosím?vyhrkla neveriacky Sarah a vrhla na mňa prekvapený pohľad.
Je to tak,chodila som s ním na základke,volá sa Akos Scott,no potom sme sa rozišli,povedala som rozhodne a Sarah iba prikývla.Prečo ste sa rozišli?spýtala sa zvedavo a ja som si iba povzdýchla.
Pretože mi zlomil srdce,ale pravda bola niekde inde,on to musel urobiť inak by prišiel o všetko čo miloval,povedala som opatrne a už naozaj v srdci som necítila k nemu žiadnu nenávisť,pretože som mu dokázala to odpustiť.
Okrem toho je to aj tak minulosť,dodala som a Sarah iba prikývla.Ale nieje to zlý človek keď si tak s ním píšem,je s ním vážne sranda a je milý,povedala a ja som sa iba usmiala.
Ako dlho si s ním píšeš?spýtala som sa zvedavo a Sarah sa iba nadýchla.
Už pár dní,odvetila rázne a ja som iba prikývla.
Fajn a prečo si mi to skôr nepovedala?položila som jej otázku dúfajúc,že mi na to odpovie.
Pretože som na to úplne zabudla prepáč,povedala rozhorčene,no ja som tomu tak moc neverila,ale bolo mi to v podstate jedno.Veď je to jej život.Zrazu sa Sarah tak nepríčetne rozosmiala,že som musela jej mrknuť do mobilu a pozrieť čo jej také napísal.
Pane bože vy si toto vážne píšete?povedala som keď som zdvihla zrak z mobilu a Sarah iba prikývla.
Fajn,ale tento tvoj kamarát bude musieť počkať,pretože je čas sa učiť na maturitu,pamätáš to ty si mi povedala,že sa mám radšej učiť než chodiť za miláčikom,povedala som rázne a Sarah sa iba usmiala.Fajn máš pravdu,prepáč nechala som sa trochu uniesť,ale on je proste skvelý,povedala zo smiechom a ja som iba prikývla.
Máš pravdu,ale teraz sa ideme učiť,povedala som rozhodne a schmatla jej mobil a vypla ho.
Teraz žiadny chalani,pretože sa učíme na maturitu a on to potrebuje tiež,takže nechaj Akosa a sústreď sa,upozornila som Sarah a ona iba súhlasne prikývla.Vieš Grace máš pravdu,povedala a vytiahla si z tašky učebnicu psychológie a začala niečo čítať nahlas.
Takto sme sa obe až do večera učili.Ďalšia časť na svete.Snáď sa ľúbi ❤️
YOU ARE READING
Protiklady/Odlišný
RomanceŽe sa protiklady priťahujú?? O tom by sa dalo polemizovať,ale môžeme sa predsa presvedčiť o tom,že sa protiklady priťahujú. 15 ročná Grace Kelly nastupuje do prvého ročníka strednej školy,kde stretne úplne odlišného človeka než je ona. Kelly je milé...