— 170,000 вон?Мій тон підвищився від несподіваної ціни. Працівник порталу відповіла незворушно.
— Так. 170 000 вон з Сеула до Гангвондо Вонджу.
На відміну від поїздки з Куба до Сеула, поїздка з Сеула до Гангвондо вимагала оплати. Я прихопив з собою картку, але 170 000 вон — не така вже й мала сума, коли я намагався заощадити.
— М-м-м...
— Клієнт, інші чекають у черзі, — холодно попередила працівниця порталу. І справді, я побачив за собою чергу. Всі вони були зі зброєю, тож, схоже, у нас була спільна мета.
— Гм... З цим можна щось зробити?
Я показав їй свій курсантський квиток Куба, перш ніж неохоче заплатити. Кім Сухюк сказав щось про те, що курсанти мають пільги, але я ніколи не робив такої установки, тому не був упевнений щодо конкретики.
— Ху-у-у...
Працівниця порталу зітхнула, ніби роздратовано, і прийняла картку. Її очі раптом розширилися, а голос посвітлішав.
— А, ви курсант Куба. Курсантам дозволено 6 безкоштовних проходів на місяць.
— Справді? Це чудово.
— Хочете скористатися одним?
— Так.
Працівниця порталу поставила печатку на моєму зап'ясті. Її повна зміна ставлення до мене щиро здивувала мене. Бути героєм дійсно було однією з найкращих робіт у цьому світі.
— Дякую.
— Так, щасливої дороги, кадет Кім Хаджин.
Вона навіть запам'ятала моє ім'я.
Я увійшов у портал з гіркою посмішкою.
***
Я міг би підсумувати Гангвондо Вонджу одним реченням:
— Так багато іноземців.
За моїми уявленнями, Вонджу було глобальним містом. Його будівлі були обмежені у висоті через монстрів, але міцні сучасні споруди заповнювали місто. Іноземці з будь-яким кольором шкіри розгулювали зі зброєю, а їхні агенти діловито стукали по планшетах. Агенти підраховували ціни на денну партію товару. Це була незвична картина порівняно з Сеулом і Пусаном.
— Ми сьогодні взяли хорошу партію. Скільки я отримаю?
Я не міг не розсміятися, почувши незграбну корейську мову. Корейська мова стала однією з провідних мов світу поряд з англійською. Природно, це відображало авторитет Кореї в міжнародному співтоваристві. Хоча Корея тепер процвітала, вона залишалася досить близькою до пекла.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Зайвий у своїй же історії
FantasyПрокинувшись, Кім Хаджин опиняється в знайомому світі, але в незнайомому тілі. Світ, який він створив, і історія, яку він написав, але так і не закінчив. Він став зайвим у власному романі, просто філером, який не має значення для сюжету. Єдиний ключ...