Розділ 95 - Посвята (2)

28 9 0
                                    


Статура.

За визначенням, це була вроджена фізіологічна властивість або пов'язана зі здоров'ям риса тіла людини.

Це ж визначення застосовувалося і до цього світового значення Статури, роблячи її дещо схожою на Дари. Насправді, не було б неправильно назвати це Даром тіла.

Швидше відновлюватися, краще вбирати ману, мати вищі функції органів; існували всі види статури.

Однак статура, яку я планував створити зараз, була трохи складнішою.

===

[Статура Магічної Дисфункції]

*Магічна дисфункція

— Статура, яка перешкоджає випромінюванню тілом магічної сили, затримуючи ману всередині тіла.

===

Статура магічної дисфункції.

Тіло, яке не може використовувати магічну силу.

На перший погляд, його легко було сприйняти як небажану негативну статуру.

Однак для мене це було не так.

Оскільки я все одно не міг використовувати магічну силу в своєму тілі, я не зазнав би жодних втрат. Магічна сила Стигми була іншою сутністю, ніж магічна сила мого тіла.

Це було важливо.

Я не зазнавав втрат.

Тож я міг просто відмовитись від цього.

Але об'єктивно, неможливість використовувати магічну силу була величезним недоліком. Іншими словами, це було величезним обмеженням. Застосовуючи негативний ефект, який служив величезним обмеженням, я міг застосувати не менш потужний позитивний ефект з меншими витратами.

===

*Перетворення енергії

— Мана, що зберігається у вашому тілі, не зникне; натомість вона буде перетворена в енергію і збережена. Накопичена енергія може збільшити ваші фізичні показники вдвічі порівняно з базовими значеннями, але буде використовуватися щоразу, коли ви будете рухатися тілом.

===

Це був позитивний ефект.

Простіше кажучи, мої фізичні показники збільшилися б удвічі, якби я просто добре харчувався і добре спав.

Зайвий у своїй же історіїWhere stories live. Discover now