Розділ 19 - З'єднання (2)

41 15 0
                                    


У п'ятницю я розплющив очі в ліжку, і все моє тіло боліло.

Залізний кабан і чорний пелікан, на яких я полював учора, були надто важкими. На щастя, я повернувся до комендантської години. Інакше мені б загрожувало дисциплінарне покарання на додачу до мінусових балів.

— Аргх.

На щастя, сьогодні моє тіло не потребувало жодних занять. Зробивши над собою зусилля, я підвівся і перевірив свій смарт-годинник. Я отримав 3 нових повідомлення.

[Зараховано 810 130 вон].

[Зараховано 450 270 вон].

[Ось оплата за вчорашніх монстрів. Сподіваюся на подальшу співпрацю. Головний менеджер Агентства SH, Пак Сухюк].

Оплата прийшла швидше, ніж очікувалося. Якщо я правильно пам'ятаю, ексклюзивні контракти передбачають щомісячну оплату. Мій, мабуть, був швидким, оскільки це була одноразова угода, але він все одно потурбувався про це протягом ночі. Як і очікувалося від Пак Сухюка.

Завдяки йому я міг відкрити брокерський рахунок і купити акції гільдії «Володар в'ючних коней». Один мільйон вон звучав як гарний початок. З різними думками я пішов в душ.

Потім витерся, одягнув форму і, змивши з себе сонливість, попрямував до класу.

***

Першим заняттям у п'ятницю був аналіз феноменальної сфери. З того, що я чув, сьогодні був найважчий теоретичний урок, тому що у нас не було фізичної підготовки. Звісно, мене це не стосувалося.

Я сів на вільне місце і дістав свій ноутбук. Я відверто возився з ним після того, як з'ясував, що тільки я можу його бачити.

▷[Майстер-стрілець]

[Низькопрофільний ранг] [Атрибут духу] [Розвиток — 8 рівень] [Профілізація EXP 13%] — Тренування майстра-стрільця: Знайомство з усіма видами далекобійної зброї — Тисячомильні очі: може бачити далеко і передбачати траєкторію руху цілі. Має підвищену швидкість і сприйняття на 0,3 очка. — Час кулі: Тільки в бою і раз на 24 години ви можете витратити 10 секунд на кулеметну чергу. — Снайпер розвороту: якщо пощастить, ви можете завдати додаткової шкоди сильнішому ворогу.

Снайпер розвороту, низькорангова навичка, яку я отримав за перемогу над джином, була цілком пристойною. Майстер-стрілець також досяг 8 класу. Звичайно, швидкість його зростання зменшувалася, чим вище він ставав.

Зайвий у своїй же історіїWhere stories live. Discover now